XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

ben van plan om whey perfection met water te drinken, ik heb begrepen dat met melk in het algemeen lekkerder is dan met water? mijn vraag is welke smaken zijn lekker met water.

Kopen jullie de Whey Perfection alleen voor de smaak of ook voor de kwaliteit?

Alleen voor de smaak natuurlijk! :D

Eerste pot Watermelon is op, ging wel aardig snel moet ik zeggen :) Reviewtje staat al ergens in dit topic, prima smaak (alleen maar met water getest!)

Heb nu een pot Cool Cassis voor het eerst, ook erg lekker! De volgende pot wordt denk ik White Chocolade. Ik heb nog wat samples over uit de Variety Pack, als die op zijn heb ik volgens mij alles al eens geproeft behalve peach en naturel :) Alle smaken zijn goed te doen met water, desnoods gooi je er schepje dextro bij :thumb:

ben van plan om whey perfection met water te drinken, ik heb begrepen dat met melk in het algemeen lekkerder is dan met water? mijn vraag is welke smaken zijn lekker met water.

ik heb cool cassis en strawberry geprobeerd en beiden zijn zeer lekker met water.

Ik ben vorige week begonnen aan 't variety pack dat ik had besteld. Op zich ben ik best tevreden over 't product. De smaken zijn (tot dus ver) goed. De bitterkoekjes amaretto smaakt bijvoorbeeld ook echt naar bitterkoekjes! Het enige nadeel vind ik dat alle smaken (tot dus ver) mierzoet zijn. Maar dat is denk ik gewoon persoonlijke voorkeur. En misschien komt 't ook door het feit dat ik al een tijdje geen/nauwelijks nog suiker meer eet haha.

Het enige jammere vind ik dat er nergens staat aangegeven wat de verhoudingen aan concentraat/isolaat/hydrolisaat zijn.

Eerste pot Watermelon is op, ging wel aardig snel moet ik zeggen :) Reviewtje staat al ergens in dit topic, prima smaak (alleen maar met water getest!)

Heb nu een pot Cool Cassis voor het eerst, ook erg lekker! De volgende pot wordt denk ik White Chocolade. Ik heb nog wat samples over uit de Variety Pack, als die op zijn heb ik volgens mij alles al eens geproeft behalve peach en naturel :) Alle smaken zijn goed te doen met water, desnoods gooi je er schepje dextro bij :thumb:

Dank je, voor de complimenten:)

Ik ben vorige week begonnen aan 't variety pack dat ik had besteld. Op zich ben ik best tevreden over 't product. De smaken zijn (tot dus ver) goed. De bitterkoekjes amaretto smaakt bijvoorbeeld ook echt naar bitterkoekjes! Het enige nadeel vind ik dat alle smaken (tot dus ver) mierzoet zijn. Maar dat is denk ik gewoon persoonlijke voorkeur. En misschien komt 't ook door het feit dat ik al een tijdje geen/nauwelijks nog suiker meer eet haha.

Het enige jammere vind ik dat er nergens staat aangegeven wat de verhoudingen aan concentraat/isolaat/hydrolisaat zijn.
90-5-5 is eens aangegeven dacht ik.

Mijn pot creamy cookies milshake is bijna op. Dus binnenkort een nieuwe pot bestellen. De koffie variant trekt mijn aandacht behoorlijk. Zeg ik weet niet of iemand ze heeft geproefd. Maar welke heeft een sterkere koffie smaak Cappuccino Milshake of Ice Coffee. Verder nog grote smaak verschillen tussen die twee?

Mijn pot creamy cookies milshake is bijna op. Dus binnenkort een nieuwe pot bestellen. De koffie variant trekt mijn aandacht behoorlijk. Zeg ik weet niet of iemand ze heeft geproefd. Maar welke heeft een sterkere koffie smaak Cappuccino Milshake of Ice Coffee. Verder nog grote smaak verschillen tussen die twee?

Er is wel een aardig verschil in smaak. Zelfs ben ik nogal fan van de Ice Coffee, aan de andere kant wordt de Cappuccino weer iets meer verkocht:D

Zijn allebei heel lekker.. Ik zou zeggen koop ze alle 2 en mix ze haha zo doe ik het ook :D Het beste van alle 2 :cool:

Hoor hier niemand over bitterkoekjes ammaretto maar damn wat is die lekker!

Hoor hier niemand over bitterkoekjes ammaretto maar damn wat is die lekker!

De nieuwe smaken Whey Perfection zijn enorm populair aan het worden. Smaken als Bitterkoekjes Amaretto, Stracciatella en Chocolate Coconut Bounty zijn onweerstaanbaar:zuip:

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 08:21 ----------

Zijn allebei heel lekker.. Ik zou zeggen koop ze alle 2 en mix ze haha zo doe ik het ook :D Het beste van alle 2 :cool:

Hoe hebben jullie die stukjes "chocola' toegevoegd bij de straciatella smaak? want neem aan dat het niet echte chocola is?

Hoe hebben jullie die stukjes "chocola' toegevoegd bij de straciatella smaak? want neem aan dat het niet echte chocola is?

Het is een leuke twist in het smaakaroma van onze producent:) Of het echte is weet ik niet, zou ik eens moeten navragen:)

Welke smaak is het beste met water te doen?

Terug
Naar boven