XXL Nutrition

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Klinkt ontzettend lekker. Met de Whey Perfection als basis moet dit zeker goed zijn. Bij mijn volgende ontbijt ga ik dit direct proberen!

Ralf

Straciatella is echt super, met melk is het te zoet maar met yoghurt en kwark is het echt super doe s'ochtends altijd 250gr kwark 250ml yoghurt+ havermout en rozijnen en dan een schep straciatella whey. Het lijkt net de straciatella yoghurt uit de winkel :)

Straciatella is echt super, met melk is het te zoet maar met yoghurt en kwark is het echt super doe s'ochtends altijd 250gr kwark 250ml yoghurt+ havermout en rozijnen en dan een schep straciatella whey. Het lijkt net de straciatella yoghurt uit de winkel :)

Stracciatella is inderdaad genieten!:zuip: Dank je, voor het compliment!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De meest ondergewaardeerde smaak op dit forum is denk ik toch Creamy Coconut, dat zijn samen met Cookies en Cream en Chocolata Coconut Bounty toch wel de toppertjes imo!

Vandaag mijn Whey perfection Cookie & Cream binnengekregen.. Natuurlijk uit nieuwsgierigheid meteen een shake aangemaakt (met water). De smaak geef ik een 8.5, niet te zoet en vol van smaak (Hoop dat het met melk nog beter uitpakt). De oplossing van dit spul is niet normaal, totaal geen klonters.. Gewoon perfect dus! Dacht eigenlijk dat de Whey morgen pas binnenkwam maar dat was een fout van PostNL. Hierop heeft Ralf van B&F meteen actie ondergenomen en om verduidelijking gevraagd. Perfecte service van B&F. Bedankt!

Vandaag mijn Whey perfection Cookie & Cream binnengekregen.. Natuurlijk uit nieuwsgierigheid meteen een shake aangemaakt (met water). De smaak geef ik een 8.5, niet te zoet en vol van smaak (Hoop dat het met melk nog beter uitpakt). De oplossing van dit spul is niet normaal, totaal geen klonters.. Gewoon perfect dus! Dacht eigenlijk dat de Whey morgen pas binnenkwam maar dat was een fout van PostNL. Hierop heeft Ralf van B&F meteen actie ondergenomen en om verduidelijking gevraagd. Perfecte service van B&F. Bedankt!

Super die afhandeling en ook jouw reactie om dit te vermelden. Met melk wordt het nog beter qua smaak:)

Super die afhandeling en ook jouw reactie om dit te vermelden. Met melk wordt het nog beter qua smaak:)

Cookies & cream inderdaad erg goed van smaak:) We zijn blij dat jullie tevreden zijn met de service:D

- Eldert

Zal straks voor of na het fitnessen nog een Whey perfection shake pakken met melk, kijken hoe dit me gaat bevallen.. En ben er nu al zeer blij mee!

Ik heb nu banaan, framboos en strawberry/kiwi geprobeerd. Banaan ben ik nooit fan van geweest, maar moet zeggen dat deze goed te drinken was. Framboos was erg lekker, maar strawberry/kiwi is tot nu toe mijn favoriet! Ik ben benieuwd of deze nog van de troon wordt gestoten door een andere smaak.

Zal straks voor of na het fitnessen nog een Whey perfection shake pakken met melk, kijken hoe dit me gaat bevallen.. En ben er nu al zeer blij mee!

Whey perfection
echt een topper he:D

Ik heb nu banaan, framboos en strawberry/kiwi geprobeerd. Banaan ben ik nooit fan van geweest, maar moet zeggen dat deze goed te drinken was. Framboos was erg lekker, maar strawberry/kiwi is tot nu toe mijn favoriet! Ik ben benieuwd of deze nog van de troon wordt gestoten door een andere smaak.

Ik vind framboos ook super! Heb je stracciatella al eens geprobeerd?!;)

- Eldert

Laatst bewerkt:
Kleine update.. Heb me voor het fitnessen een shake gehad met magere melk.. Moet toegeven, die smaakte dus echt perfect.. Stuk lekkerder dan water, dus dat ga ik zoveel mogelijk doenn.. Denk dat ik me nog eentje voor het slapen neem, dan heb ik er 3 gehad vandaag (dat is natuurlijk niet vrijblijvend). Morgen me Nr.1 binnen, dan neem ik 2x whey perfection (Ontbijt/na training) en Nr.1 (Voor de training)

Goed om te horen! Smullen! Haha

Ik neem voor hey slapen Aardbei Milkshake Caseine. Met water en iets dikker dan normaal overdag een shake makend. Heb dan'n zo'n happy Mc Donalds shake gevoel:)

Binnenkort is mijn pot watermelon op en ga ik terug eens een nieuwe smaak kiezen maar damn ik geraak er nie uit welke smaak te nemen:D

Lemon ice is lekker moet je wel echt van houden,Berry Blast is super kijk anders in mijn topic over smaken waar al meer dan 100 leden hebben gestemd voor hun favorieten smaak.Kan handig zijn mocht je je in de gekozen smaken kunnen vinden.

Lemon ice is lekker moet je wel echt van houden,Berry Blast is super kijk anders in mijn topic over smaken waar al meer dan 100 leden hebben gestemd voor hun favorieten smaak.Kan handig zijn mocht je je in de gekozen smaken kunnen vinden.

ok bedankt, ga ik zeker en vast doen !!!

Bij mij is helaas het poeder niet zo fijn als bij de sachets in het Variety Pack. Hierdoor blijven er nog wat klontjes zitten na het shaken. Beetje jammer maar het gaat om wat het uiteindelijk doet! Verder is de smaak goed en levering van m'n bestelling was toppie!

Bij mij is helaas het poeder niet zo fijn als bij de sachets in het Variety Pack. Hierdoor blijven er nog wat klontjes zitten na het shaken. Beetje jammer maar het gaat om wat het uiteindelijk doet! Verder is de smaak goed en levering van m'n bestelling was toppie!

Heb ik ook. De Variety Pack structuur is fijner, maar klontjes heb ik nooit met de Whey Perfection. Gewoon wat harder schudden ;)

Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 18:47 ----------

Heb ik ook. De Variety Pack structuur is fijner, maar klontjes heb ik nooit met de Whey Perfection. Gewoon wat harder schudden ;)

Ja, even schudden en het lost altijd feilloos op:)

Terug
Naar boven