MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Cream and Cookies!!

toenet maar eens een bestelling geplaatst voor Whey perfection. Ik heb de vanille besteld want dan weet ik zeker dat ik het lust. Ben wel benieuwt naar de andere smaken.

Is het slecht om meer dan 3 shakes per dag te nemen?

Zoals iedereen hier al schreef, ze smaken ERG goed, ik eet verdraaid clean en dan zijn die shakes wel echt een traktatie, soms heb ik gewoon zin in een shake extra :D

Ik ga natuurlijk niet iedere dag 5 shakes naar binnen werken maar soms lust ik er wel 4 moet ik bekennen

Zoals iedereen hier al schreef, ze smaken ERG goed, ik eet verdraaid clean en dan zijn die shakes wel echt een traktatie, soms heb ik gewoon zin in een shake extra :D

Ik ga natuurlijk niet iedere dag 5 shakes naar binnen werken maar soms lust ik er wel 4 moet ik bekennen

het is niet slecht , zolang je normale voeding maar ok is en je naast die shakes voldoende vast voedsel binnekrijgt. vergeet niet het is een aanvulling op je voeding. voeding is geen aanvulling je shakes ;)

het is niet slecht , zolang je normale voeding maar ok is en je naast die shakes voldoende vast voedsel binnekrijgt. vergeet niet het is een aanvulling op je voeding. voeding is geen aanvulling je shakes ;)
Haha, de smaken zijn echt goed he. Welke smaak heb je deze keer? Wat Alexanderj zegt, houd het op 2-3 shakes per dag. Dan zit je goed.

Ralf

Haha, de smaken zijn echt goed he. Welke smaak heb je deze keer? Wat Alexanderj zegt, houd het op 2-3 shakes per dag. Dan zit je goed.

Ralf

Cookies & Cream ^^

Volgende bestelling neem ik white chocolate (nog nooit gehad) of ik neem apple pie, heel erg chill was die.

Cookies & Cream ^^

Volgende bestelling neem ik white chocolate (nog nooit gehad) of ik neem apple pie, heel erg chill was die.
Cookies & Cream, goede keuze. Bevalt altijd goed en is enorm lekker. White Chocolate hebben we nu een week of vier, maar loopt echt goed! Samen met de basissmaken is het echt een topper geworden. We zijn daar ontzettend blij mee. Heb je de Cookies al eens eerder gehad?

Ralf

Cookies & Cream, goede keuze. Bevalt altijd goed en is enorm lekker. White Chocolate hebben we nu een week of vier, maar loopt echt goed! Samen met de basissmaken is het echt een topper geworden. We zijn daar ontzettend blij mee. Heb je de Cookies al eens eerder gehad?

Ralf

Ja die sachets heb ik paar keer besteld en toen was cookies altijd een van mn favo smaken, dus bij mn eerste pot is het die geworden.

White choco nog nooit gehad maar iedereen was nogal te spreken over die smaak dus dat gaat mn volgende worden denk ik :cool:

Ja die sachets heb ik paar keer besteld en toen was cookies altijd een van mn favo smaken, dus bij mn eerste pot is het die geworden.

White choco nog nooit gehad maar iedereen was nogal te spreken over die smaak dus dat gaat mn volgende worden denk ik :cool:

White Chocolate valt goed in de smaak, dat is zeker:)

Ik wil deze whey shake ook gaan bestellen, omdat ik mijn pot bijna op is. Nu heb ik hem vergeleken met degene die ik nu heb en deze is op alle fronten beter. Dat is dus zeker positief! Alleen heb ik een probleem. Er zijn zoveel smaken! Ik zag op de site dat je ook 15 zakjes met verschillende smaken kan bestellen. Daar wil ik dus graag gebruik van maken, zodat ik eerst kan testen welke smaken lekker zijn, in plaats van lekker safe voor vanille te kiezen. Alleen je moet wel een smaak selecteren om te kunnen bestellen. Ik neem aan dat je dan wel gewoon 15 verschillende smaken krijgt, maar wil het graag even zeker weten. Alvast bedankt voor het antwoord!

Ik wil deze whey shake ook gaan bestellen, omdat ik mijn pot bijna op is. Nu heb ik hem vergeleken met degene die ik nu heb en deze is op alle fronten beter. Dat is dus zeker positief! Alleen heb ik een probleem. Er zijn zoveel smaken! Ik zag op de site dat je ook 15 zakjes met verschillende smaken kan bestellen. Daar wil ik dus graag gebruik van maken, zodat ik eerst kan testen welke smaken lekker zijn, in plaats van lekker safe voor vanille te kiezen. Alleen je moet wel een smaak selecteren om te kunnen bestellen. Ik neem aan dat je dan wel gewoon 15 verschillende smaken krijgt, maar wil het graag even zeker weten. Alvast bedankt voor het antwoord!
Kees, bedankt voor je interesse! De Whey Perfection klinkt niet alleen goed, maar is ook echt goed. Als je de Variety kiest, krijg je gewoon een doosje met 15 verschillende smaken/sachets. Door een bug in onze site lijkt het dat je een smaak moet kiezen, maar dat hoeft echt niet. Succes met het proeven er van, laat je even weten wat je er van vind?

Ralf

Okee top! Dan ga ik het meteen even bestellen. Ik zal zeker wat laten weten hier. Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb gisteren mijn tweede bestelling gedaan en vandaag de smaak Straciatella voor het eerst geproefd.

Smaak:
Top smaakje! Eveneens als de smaak banaan. Lost zeer goed op in water. Smaakt nog beter met magere melk!

Werking:
Werking beoordeel ik als heel goed aangezien ik in een cut periode zit en ik eenvoudig mijn spiermassa kan behouden (combinatie whey en miscellar van BF voor het slapen gaan en clean voedingsschema).

Levering:
Volgende dag geleverd...maar wel héél jammer dat ze bij mijn bestelling van meer dan 100 euro mijn derde cadeau vergeten zijn, namelijk mijn bodyfat caliper. Deze had ik namelijk hard nodig om mijn progressie op te meten tijdens het cutten :( en de vorige keer was mijn shakebeker ook al niet geweldig want deze lekt.
Update: Ik heb juist een mail gehad dat ze mijn caliper vergeten zijn en dat ze deze na sturen! Dus ook service is TOP!

Laatst bewerkt:
Okee top! Dan ga ik het meteen even bestellen. Ik zal zeker wat laten weten hier. Bedankt voor de snelle reactie.

Jij bedankt voor de bestelling! Whey Perfection zal je 100% gaan bevallen:)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 14:42 ----------

Ik heb gisteren mijn tweede bestelling gedaan en vandaag de smaak Straciatella voor het eerst geproefd.

Smaak:
Top smaakje! Eveneens als de smaak banaan. Lost zeer goed op in water. Smaakt nog beter met magere melk!

Werking:
Werking beoordeel ik als heel goed aangezien ik in een cut periode zit en ik eenvoudig mijn spiermassa kan behouden (combinatie whey en miscellar van BF voor het slapen gaan en clean voedingsschema).

Levering:
Volgende dag geleverd...maar wel héél jammer dat ze bij mijn bestelling van meer dan 100 euro mijn derde cadeau vergeten zijn, namelijk mijn bodyfat caliper. Deze had ik namelijk hard nodig om mijn progressie op te meten tijdens het cutten :( en de vorige keer was mijn shakebeker ook al niet geweldig want deze lekt.
Update: Ik heb juist een mail gehad dat ze mijn caliper vergeten zijn en dat ze deze na sturen! Dus ook service is TOP![/QUOTE]

Dank je, voor het compliment!! De Stracciatella is inderdaad genieten!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Erg goede aanbieding zeg. Volgens mij is deze niet meer aan te slepen door de producent, heerlijk gewoon. Heb met de variety aardbei en banaan gemixt en ook banaan en chocolade. Eens een variaty in de smaak. Zelfs dan lost het goed op. Echt een goed product.. :zuip:

Alle shakes lossen zeer makkelijk op in water. FIJN!!!!

Terug
Naar boven