Fitness Seller

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Kan het ook schadelijk zijn als je teveel Whey Perfection gebruikt?

specifiek whey perfection tov andere whey's: nee
alle eiwitshakes in het algemeen: ja
alles is slecht als je ermee overdrijft, ook eiwitten (dit ivm nieren,prop,...)
eet je elke dag 5kg augurken, zal dat ook wel iets schadelijks meebrengen..
drink je elke dag 2liter red bull, ook schadelijk..
overdrijven is nooit goed :)
richtlijn is 1,8gr eiwitten per kg lichaamsgewicht dacht ik (correct me if i'm wrong)

ik krijg hem morgen binnen bananensmaak
ben benieuwd

ik krijg hem morgen binnen bananensmaak
ben benieuwd

ga daar niet van uit... ik had de bananensmaak de 10de besteld en nog niets binnen en ze reageren ook niet op de mail beetje raar ???

van mij part zeggen ze ja wij hebben het gestuurd dus je zou moeten wachten op TNT dan heb ik in ieder geval een antwoord

ga daar niet van uit... ik had de bananensmaak de 10de besteld en nog niets binnen en ze reageren ook niet op de mail beetje raar ???

van mij part zeggen ze ja wij hebben het gestuurd dus je zou moeten wachten op TNT dan heb ik in ieder geval een antwoord

Lees de topics eens door, dan zal je zien dat communicatie met Body en Fit één van de beste is ooit. Kijk eens in je spambox of daar geen bericht inzit, die van B&F sukkelen daar soms wel eens in. Buiten dat denk ik dat je zelf iets fout moet gedaan hebben. Ik heb gisterenacht nog besteld vanuit België en heb vandaag al alles binnen. 5 dagen voor een bestelling binnen Holland is abnormaal, 1 a 2 (werk)dagen is normaal. Contacteer Body & Fit eens rechtstreeks via dit forum, je zal wel snel antwoord krijgen

Lees de topics eens door, dan zal je zien dat communicatie met Body en Fit één van de beste is ooit. Kijk eens in je spambox of daar geen bericht inzit, die van B&F sukkelen daar soms wel eens in. Buiten dat denk ik dat je zelf iets fout moet gedaan hebben. Ik heb gisterenacht nog besteld vanuit België en heb vandaag al alles binnen. 5 dagen voor een bestelling binnen Holland is abnormaal, 1 a 2 (werk)dagen is normaal. Contacteer Body & Fit eens rechtstreeks via dit forum, je zal wel snel antwoord krijgen

bah mijn fout 1 cijfertje verkeerd van me postcode :headbang: ik bestel niets meer in de avond :p

maarja komt dus wel goed lijkt mij.

Trouwens voordat ik een bestelling daar had geplaatst had ik dit al doorgelezen anders bestel ik niets

bah mijn fout 1 cijfertje verkeerd van me postcode :headbang: ik bestel niets meer in de avond :p

Trouwens voordat ik een bestelling daar had geplaatst had ik dit al doorgelezen anders bestel ik niets

hehe zie je wel, eigen schuld :P . Hopelijk heb je'm snel ;)

Als er iets is dan kun je ook altijd direct contact opnemen met mij, dan regel ik het direct voor je:) Geef mij het referentienummer maar door dan ga ik er zelf wel even achteraan.

We hebben vanaf vandaag trouwens ook de betaaloptie Mister Cash dan heb je ook in Belgie je bestelling binnen 1 dag in huis. Alle bestelling tot 18:00-18:15 uur worden direct verzonden!!

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

:thumb:

Ik heb nou verschillende geprobeerd maar ik denk dat ik hem nu eindelijk gevonden heb, ver uit de lekkerste! Ik had hiervoor Whey pro XL maar die was echt niet binnen te krijgen zonder je neus dicht te knijpen...

Ik heb nou verschillende geprobeerd maar ik denk dat ik hem nu eindelijk gevonden heb, ver uit de lekkerste! Ik had hiervoor Whey pro XL maar die was echt niet binnen te krijgen zonder je neus dicht te knijpen...

:) Dank je. Whey Perfection is misschien wel de beste keuze die we ooit gemaakt hebben. De complimenten die we elke dag krijgen zijn een geweldige motivatie voor het hele bedrijf! En we zijn nog nooit zo druk geweest:D

Heb zaterdag besteld en ben nog vol ongeduld aan het wachten!

Als er iets is dan kun je ook altijd direct contact opnemen met mij, dan regel ik het direct voor je:) Geef mij het referentienummer maar door dan ga ik er zelf wel even achteraan.

We hebben vanaf vandaag trouwens ook de betaaloptie Mister Cash dan heb je ook in Belgie je bestelling binnen 1 dag in huis. Alle bestelling tot 18:00-18:15 uur worden direct verzonden!!

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

:thumb:

Is niet mee nodig heb hem net binnen helemaal top :thumb:

Is niet mee nodig heb hem net binnen helemaal top :thumb:

:) Laat maar weten hoe de Whey Perfection je bevalt!

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Heb zaterdag besteld en ben nog vol ongeduld aan het wachten!

Als je op Whey Perfection wacht dan duurt elke dag te lang:D
Ik ga ervan uit dat je de bestelling morgen hebt, je mag mij ook morgenochtend een PM sturen voor de status.

We hebben voor Belgie nu ook de betaaloptie Bankcontact/Mister Cash.
De Belgische tegenhanger van Ideal. Elke bestelling op werkdagen voor 18:00 uur wordt dan DIRECT verzonden. Je hebt dan in Belgie in de meeste gevallen je bestelling dan ook binnen 24 uur in huis!

Meer info;
Bestellen vanuit Belgie

:) Laat maar weten hoe de Whey Perfection je bevalt!

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Als je op Whey Perfection wacht dan duurt elke dag te lang:D
Ik ga ervan uit dat je de bestelling morgen hebt, je mag mij ook morgenochtend een PM sturen voor de status.

We hebben voor Belgie nu ook de betaaloptie Bankcontact/Mister Cash.
De Belgische tegenhanger van Ideal. Elke bestelling op werkdagen voor 18:00 uur wordt dan DIRECT verzonden. Je hebt dan in Belgie in de meeste gevallen je bestelling dan ook binnen 24 uur in huis!

Meer info;
Bestellen vanuit Belgie

ik kom thuis van mijn mondeling frans en wat staat er voor mijn deur?? een doos van body & fit! Was ik even blij dat ze het voor mijn deur hadden gezet!! anders nog een dag langer wachten!!

weet iemand of 500cl melk, brinta, banaan en berry blast een goede combo is? :s

heeft iemand al de Sweet Apple Milkshake op.heb nu cookies, strawberry en peach geprobeerd de laatste 2 zijn erg heel erg lekker cookies is mij iets te zoet maar goed smaken verschillen (gelukkig)verder is het de lekkerste shake die ik ktot nu toe gebruikt heb en ik mix het alleen met water terwijl ik andere shakes altijd met melk moet mixen omdat ik het anders niet naar binnen kreeg op een fatsoenlijke manier

Wat een heerlijke smaak die berry blast :thumb:

Echter ik vraag me af wat de verhouding whey concentraat/whey isolaat/whey hydrolisaat is.

Wat een heerlijke smaak die berry blast :thumb:

Echter ik vraag me af wat de verhouding whey concentraat/whey isolaat/whey hydrolisaat is.

Whey Perfection is 90% concentraat 5% isolaat 5% hydrolisaat

Of er een significant verschil is tussen concentraat/isolaat/hydrolisaat: doe ik een repost van mezelf:

Whey protein concentrate is derived from sweet cheese whey using an ultra- filtration process in which fat, lactose, and other materials are largely removed from the product. Whey protein concentrate contains about 80% pure whey protein. Whey proteins have a fast digestion rate. Whey proteins are absorbed by the body within approx 2 hours. It is great for post workout shakes as well as anytime you need a quick burst of amino acids.

Protein isolate is derived from a protein concentrate using a cold-filtration, a microfiltration, or an ion-exchange process in which the fat, lactose, and other materials are nearly completely removed. An isolate contains over 90% pure protein and very little (if any) fat and lactose.

Hydrolyzed protein is enzymatically treated to form a hydrolysate. This results in short chain peptides and amino acids, thereby drastically increasing the absorption rate [bron]

Origineel gepost door Mister10
Concentraat bevat ongeveer 80% eiwitten, isolaat bevat ongeveer 90% eiwitten.
Een isolaat is duurder omdat het meer eiwitten bevat en omdat het technisch moeilijker (duurder) is te maken.
Een isolaat is vooral geschikt voor mensen die lactose intollerant zijn en voor mensen die graag veel geld uitgeven aan supplementen. Alle anderen kiezen voor een concentraat.
Opname
Origineel gepost door Powersupplements
Isolaat is niet veel sneller dan een concentraat. Het eiwit op zich is hetzelfde. Het enige verschil is dat een whey concentraat meer lactose en vetten bevat naast het eiwit (en derhalve minder eiwit).

De vertraging door lactose en vetten is niet zo heel groot denk ik.

De aminozuurwaarden in het bloed na inname van whey lopen overigens al aardig op na een uur. De piek kan inderdaad rond 90-120 minuten liggen. Ik verwacht dat er individuele verschillen zullen zijn.

De opnamesnelheid van een hydrolisaat is afhankelijk van de mate van hydrolisering. Ik ken hiervan helaas geen tijden.

Kris

Origineel gepost door 3XL
Bloedwaarden met hydrolisaat pieken op ca 80minuten
(Calbet JA, MacLean DA. Plasma glucagon and insulin responses depend on the rate of appearance of amino acids after ingestion of different protein solutions in humans)

Voor aminozuren geld ca 60minuten (Tipton KD, Borsheim E, Wolf SE, Sanford AP, Wolfe RR)

Isolaat piekt pas na 2uur (Dangin et al)

Concentraat is langzamer dan isolaat

Origineel gepost door Big T
De tijden lijken me vrij hoog? Hoewel er natuurlijk over pieken gesproken wordt, de opname begint natuurlijk veel vroeger.
Digestion rate

Origineel gepost door Powersupplements
De verteringssnelheid wordt primair bepaald door (vanuit de eigenschappen van de maaltijd bezien):

1) Het type eiwit
2) Het volume van de maaltijd / vloeistof
3) De mate waarin de voeding fijngekauwd is (bij vloeistof niet van belang)
4) Het vetgehalte van de maaltijd

Als je een concentraat-shake met een isolaat-shake vergelijkt, dan kan je stellen dat punten 1*, 2 en 3 gelijk zijn.
Alleen op punt 4 verschillen ze. Het verschil is echter niet groot genoeg om een noemenswaardig verschil in verteringssnelheid te krijgen.

Voor de snelheid hoef je een isolaat dus niet te nemen. Goede opties om voor een isolaat te kiezen zijn: minder lactose, minder kans op winderigheid en acne. Als je de juiste leverancier hebt, kan je daar in de meeste vergelijkingen nog aan toevoegen: meer eiwit voor dezelfde hoeveelheid geld.

Wat veel meer invloed heeft op de snelheid van opname is of je de shake met water of melk aanmaakt. En wat verder meetelt is of je nog wat maagvulling hebt van een vorige maaltijd.

Kris

Edit: belangrijke voetnoot
* Het type eiwit is in beide gevallen gefilterd whey eiwit. Het verschil tussen isolaat en concentraat is alleen de zuiverheid. Althans als voor beide alleen de filtratietechniek gebruikt is.

De meeste isolaten in NL zijn ultrafiltratie isolaten. Voor dat type isolaat geldt het bovenstaande verhaal.

dus no worries, tenzij je lactose intollerant bent :D
whey perfection is momenteel echt veruit de beste wheyshake smaak/prijs/kwaliteit op de Belgisch/Nederlandse markt verkrijgbaar

Laatst bewerkt:
ik denk via TNT. Bij mij stond het gewoon voor men deur toen ik thuis kwam :p

We versturen altijd via TNT. In BE werkt de TNT volgens mij veel samen met DPD...

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

We hebben nu ook samples van de nieuwe smaken Whey Perfection!

-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake

Alle vier de smaken zijn echt overheerlijk en we weten zeker dat jouw favoriete smaak er tussen zit!

Wil je deze 4 nieuwe smaken GRATIS proberen?:)

Het enige wat je hoeft te doen is mij een PM sturen met je naam en adres.

Terug
Naar boven