MuscleMeat

Review Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg

Tof, meteen proberen. Vergeet de poll niet :)

heb volgens mij een pm gestuurd maar weet niet of dit helemaal goed gegaan is hoop van wel groetjes

We hebben nu ook samples van de nieuwe smaken Whey Perfection!
[/B]
-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake

Alle vier de smaken zijn echt overheerlijk en we weten zeker dat jouw favoriete smaak er tussen zit!

Wil je deze 4 nieuwe smaken GRATIS proberen?:)

Het enige wat je hoeft te doen is mij een PM sturen met je naam en adres.

FEEST!!! :banana: I love you guys!! weer TOPservice dat jullie ze ons gratis laten proeven!!! PM verstuurd!!! ;)

Laatst bewerkt:
heb volgens mij een pm gestuurd maar weet niet of dit helemaal goed gegaan is hoop van wel groetjes

Helemaal:D

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

FEEST!!! :banana: I love you guys!! weer tofservice dat jullie ze ons gratis laten proeven!!! PM verstuurd!!! ;)

Dank je:) De PM heb ik ontvangen!

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Tof, meteen proberen. Vergeet de poll niet :)

Zal eraan denken;)

Wil nog even wachten tot meer mensen de nieuwe smaken ook hebben geproeft. Ik heb hier hele hoge verwachtingen van:meal:

Laatst bewerkt:
Heb 2 weken geleden me pot binne gekregen. Was de volgende dag al binnen :S Zo belachelijk snel ging dat :O Heb de Vanille smaak gekocht en het bevalt me super! Eerste keer dat ik een whey heb gehaald en heb er niks over te klagen. Weet er iemand een goede creatine die je bij de whey perfection kan gebruiken?

mmmmmmmmmmmm

Wow, vanavond voor het eerst de 'strawberry' en de 'Fresh berry' geprobeerd. Ik was de shake van BSN gewend, maar deze is ook echt superlekker voor een veel betere prijs.
B&F, ik weet het zeker, jullie hebben er weer een vaste klant bij...

Morgen beginnen aan mijn pot Cream&cookies shake, ben erg benieuwd.

Ook maar gelijk een PM-tje naar B&F gestuurd voor de sampeltjes van de nieuwe smaken... Top produkt, top service, alles top tot nu toe...ga zo door ;)

Kan niet wachten tot na mijn vakantie, dan ga ik gelijk beginnen met de Total Muscle Solutions die ik al in huis heb :D

Laatst bewerkt:
Wow, vanavond voor het eerst de 'strawberry' en de 'Fresh berry' geprobeerd. Ik was de shake van BSN gewend, maar deze is ook echt superlekker voor een veel betere prijs.
B&F, ik weet het zeker, jullie hebben er weer een vaste klant bij...

Morgen beginnen aan mijn pot Cream&cookies shake, ben erg benieuwd.

Ook maar gelijk een PM-tje naar B&F gestuurd voor de sampeltjes van de nieuwe smaken... Top produkt, top service, alles top tot nu toe...ga zo door ;)

Kan niet wachten tot na mijn vakantie, dan ga ik gelijk beginnen met de Total Muscle Solutions die ik al in huis heb :D

:thumbs: Dank je, voor de complimenten!
De Cookies zal je zeker heel goed gaan bevallen:)

De samples van de nieuwe smaken worden ook direct verzonden. Hier zitten ook een paar heerlijke smaken tussen, zoals ik ze zelfs nog niet eerder gehad heb:zuip: Het aparte tegenover veel andere Whey shakes vind ik het "frisse" in de smaken.

We gaan zeker zo door!:)

Heb 2 weken geleden me pot binne gekregen. Was de volgende dag al binnen :S Zo belachelijk snel ging dat :O Heb de Vanille smaak gekocht en het bevalt me super! Eerste keer dat ik een whey heb gehaald en heb er niks over te klagen. Weet er iemand een goede creatine die je bij de whey perfection kan gebruiken?

ze hebben ook een goeie combo: http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/body-fit-sportsnutrition/muscle-perfection-combi
je kan hem ook gwn los kopen, dan ff zoeken op total muscle solution, dat is toch wel mede met whey perfection het paradepaardje van hun huismerk denk ik :) je vindt er ook reviews over in de supp sectie

en idd die creapure is ook wel goed, is gwn creatine monohydraat in zijn zuiverste vorm :)

heb gisterenavond de nieuwe sweet appel geprobeerd maar hij is heerlijk niet te overdreven van smaak maar gewoon een lekkere frisse smaken echt erg lekker top gedaan

Heb wat samples gevonden in mn grabbeldoos en mn vriendin en ik zijn ze allemaal aan het testen. Ik proef voornamelijk (een beetje te weinig inhoud om zelf te gebruiken na de training) ;)

Zal alle smaken beoordelen een het lijstje aanvullen!

Vanilla milkshake: superlekker, echt een vanillemilkshake :lick:
Chocolate millkshake: beetje TE zoet
Cookies en Cream: oei, ook weer beetje TE zoet naar mijn smaak :o
Sunny Peach: superlekker en fris!
Creamy Coconut: ook deze is superlekker!
...

Moet wel zeggen, ik eet redelijk clean. Ik voeg zelf nooit bewust suiker en/of zout toe in mijn dieet.

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag mijn banaan smaak binne gekrege, ik heb al eerder samples gehad. De lekkerste shake ooit zoals het mengt met water, is in 1 woord ongeloofelijk, Een ware water basis milkshake een dikke 10. Wou dat ik het hoger kon scoren, maja. The sky is the limit. :P Word genieten met mijn havermout! Zo goedkoop en dan ook nog is een gratis shake beker bij krijgen. Zou bijna zeggen dat het kerst is!
gratis shake beker?? :D

Heb wat samples gevonden in mn grabbeldoos en mn vriendin is ze allemaal aan het testen (een beetje te weinig inhoud om zelf te gebruiken na de training) , ik proef dan ook wel is natuurlijk ;)

Zal alle smaken beoordelen een het lijstje aanvullen!

Vanilla milkshake: superlekker, echt een milkshake :lick:
Chocolate millkshake: beetje te zoet voor mij en mijn vriendin.
...

Wel ook zelf nemen inderdaad, de smaken zijn heerlijk.:D

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

heb gisterenavond de nieuwe sweet appel geprobeerd maar hij is heerlijk niet te overdreven van smaak maar gewoon een lekkere frisse smaken echt erg lekker top gedaan

:thumbs: Dank je!!

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

Ja, niet gehad?:D

Wel ook zelf nemen inderdaad, de smaken zijn heerlijk.:D

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

:thumbs: Dank je!!

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

Ja, niet gehad?:D
ik heb juist whey perfection besteld
maar ik wist niet dat er een beker bij ging zijn:D
des te beter!:rolleyes:

mmmm die sweet appel is heerlijk :D

wil jullie heel erg bedanken voor de samples ga ze vanavond proberen en laat morgen wel weten hoe het was zal ongetijfeld lekker zijn(vond de rest van de smaken ook heel erg geslaagd groetjes

wil jullie heel erg bedanken voor de samples ga ze vanavond proberen en laat morgen wel weten hoe het was zal ongetijfeld lekker zijn(vond de rest van de smaken ook heel erg geslaagd groetjes

:thumbs: Graag gedaan!! en lekker zijn ze..:zuip: zeker!

Vooral de Fresh Orange en Sunny Peach zijn smaken waar ik nog geen 2e van geproefd heb:cool: Fris en lekker!

Ik heb de nieuwe sampels ook binnen, zal van mijn kant uit ook een korte reactie geven.
Tot nu toe zijn de smaken die ik geprobeerd heb heerlijk (Strawberry en Fresh Berry) :zuip:

EDIT 25/06: Nu ook "Creamy coconut" (met melk) en "Fresh orange" geprobeerd... heeeeeeeerlijk!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven