- Waardering
- 26
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by boogie
zijn trouwens geen van allen 'white', dus eigenlijk klopt er van mijn post helemaal geen reet. Ik wachtte gewoon op maar de kleinste aanleiding om ff wat van mijn hobby (naast bb) te posten
Mijn excuses
Originally posted by Spike
hehehe.
ik denk trouwens dat de manier gewoon hetzelfde is om een ander doel te bereiken. nl veel explosiviteit en de mogelijkheid om veel kracht te genereren. dit moet je bij basket bereiken om hoog te springen, en dit moet je bij gewichtheffen bereiken om veel te kunnen tillen.
serge reding woog trouwens tegen de 150kg voor 1m70, en kon met beiden voeten samen op een bankje van 1 meter hoog ongeveer springen.
Originally posted by boogie
Aah vet! nog een basketballer! Begin me hier steeds meer thuis te voelen
Ik ben trouwens 1.90 en kan wel vrij makkelijk dunken (uit stand met 1 hand en 2 handen, maar ook 180). Ik ga deze zomer weer ff flink op het pleintje oefenen en hoop dan aan het eind van de zomer echt van bijna elke situatie in een wedstrijd te kunnen jammen. Volgend jaar ga ik dan mee doen met een dunkcontest en hoop dan de 360 te kunnen, lukt me al wel op 1.90. Dus 15 cm. erbij, moet lukken....
Originally posted by RPL
Ik met zekerheid zeggen dat alle (misschien 1 niet) prof basketballers squatten. Het enige verschil is dat de een wat meer aanleg voor hoog springen heeft dan de ander...
De kuiten hebben een veel kleiner aandeel in de sprong hoogte, dus als ik jou was, zou ik gaan squatten!
1.90? dan kan ik zowat door de ring piesen
R.