AndroidHealthClinic

White power front

arnoldfan, we weten heus wel dat je nog nooit een naakte vrouw hebt gezien.

arnoldfan, we weten heus wel dat je nog nooit een naakte vrouw hebt gezien.

wel een naakte vrouw, maar niet 1 met een snor, en dat wil ik graag zo laten, daarom heb ik nadat ik een wijntje met je zus heb gedronken haar ook weer de auto uitgekickt toen ze haar behaarde k*tje wou laten zien.

omdat er best veel lekkere marokkaanse zijn maar er is weinig over ze te vinden + de lekkere gaan alleen met hun eigen volk om

Woon je in denhaag, ik heb wel een paar voor je in de aanbieding

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

wel een naakte vrouw, maar niet 1 met een snor, en dat wil ik graag zo laten, daarom heb ik nadat ik een wijntje met je zus heb gedronken haar ook weer de auto uitgekickt toen ze haar behaarde k*tje wou laten zien.

Haha, arnoldfan, volgens mij wordt ik verliefd op jou.
Heb je geen interesse in een knappe marokaanse Vriend?

Juist de hoofdoekjes! Dat zijn de smergste wijven( wat coïtus betreft) die ik ken.
Ze doen allemaal moelijk, Maar in bed ( in de meeste gevallen in de wc) zijn het beesten,

**** man, ben nu kk geil geworden, ik ga me effe snel aftrekken.

Hahahahaha die hoofddoekjes zijn altijd zo onhygienisch met dit weer.

:roflol: Die adil18.. is hij echt?

Ik heb ook gehoord dat juist de grietjes met hoofddoek de echte smerige wijven zijn, schijnen door de halve community in hun aars te zijn geramd.

Adil18's grote turkse en marokkaanse sletjes topic? :D

Ik heb nog geen nummers gezien maat... zijn ze marokkaans? Die zijn best paalbaar. PM anders even wat nummers + hyves ;)

Adil18 is nog wel een toffe marrokaan, ik denk dat ik hem vandaag eens even in het zonnetje ga zetten.

Ik heb nog geen nummers gezien maat... zijn ze marokkaans? Die zijn best paalbaar. PM anders even wat nummers + hyves ;)

Dat was eigenlijk bedoelt voor de jongens die die nummers hebben gekregen, heb nu geen zin op alles weer te zieken, vraag maar aan huphup of die andere gozer.

ON TOPIC JONGENS!!! wat vinden jullie nou van stormfront?

Terug
Naar boven