AndroidHealthClinic

Who Is The Sickest Squatter?

zal zo rond de 75 kg liggen maar ik hoop dat het lager is want ik ga mezelf precies voor de challenge wegen.

De lichtere personen hebben het hier gemakkelijker. Ze zouden het beter via wilksverhoudingen kunnen indelen hoeveel iedereen moet sqauten. Wel leuke contest.

ja een 70kg gewichtheffer is niet te vergelijken met een 120kg strongman. natuurlijk wint de gewichtheffer dan

ja een 70kg gewichtheffer is niet te vergelijken met een 120kg strongman. natuurlijk wint de gewichtheffer dan
Hoeso kan je dat niet vergelijken, ze trainen toch beide oa voor maximale kracht op de grote lifts?

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Als je beide een x aantal jaar ervaring hebt en de ene weegt 50kg meer dan mag je toch wel verwachten dat die ook een stuk sterker is.

Verbaast me altijd weer dat zelfs op een krachtsportforum zoveel mensen überhaupt t verschil nog niet kennen tussen gewichtheffen, powerlifting en strongman..

Verbaast me altijd weer dat zelfs op een krachtsportforum zoveel mensen überhaupt t verschil nog niet kennen tussen gewichtheffen, powerlifting en strongman..
Krachtsportforum? Volgens mij is het dutchbodybuilding :roflol:
Wikipedia is het met mij eens dat bodybuilding strikt genomen geen krachtsport is:o

Vette challenge is het zeker. Wel ****ing zwaar met mijn 96 kg

je benen dragen toch ook elke dag die 96 kilootjes?

:rolleyes: Ja wandelen is idd hetzelfde als squaten

het is en blijft je bodyweight, er word niet gevraagd om het met 1.5 keer je bodyweight te doen of zelfs met 2 keer.

Pfff wat een vergelijking man. Ik loop toch niet de hele dag met mijn eigen gewicht op mn schouders

Hoeso kan je dat niet vergelijken, ze trainen toch beide oa voor maximale kracht op de grote lifts?

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Als je beide een x aantal jaar ervaring hebt en de ene weegt 50kg meer dan mag je toch wel verwachten dat die ook een stuk sterker is.

omdat iemand die 2x zo zwaar is niet 2x zo sterk is.
ook zal een gewichtheffer squatten belangrijker vinden dan een strongman

als je het puur met wilks score vergelijkt zie je de verschillen wel
70kg BW 70k squat = 52,5 wilks
120kg BW 120kg squat = 69 wilks

om dezelfde wilks score te behalen hoeft de strongman dan maar 91,3kg te squatten. dan wordt het een heel ander verhaal

Wat kan mij het aan me reet oxideren wat het verschil is. Het is een bodybuildingforum.

damn

70 kg bw 29 reps gehaald, ooh the burn xD ik voel de spierpijn van morge al

Terug
Naar boven