Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeso kan je dat niet vergelijken, ze trainen toch beide oa voor maximale kracht op de grote lifts?ja een 70kg gewichtheffer is niet te vergelijken met een 120kg strongman. natuurlijk wint de gewichtheffer dan
Krachtsportforum? Volgens mij is het dutchbodybuildingVerbaast me altijd weer dat zelfs op een krachtsportforum zoveel mensen überhaupt t verschil nog niet kennen tussen gewichtheffen, powerlifting en strongman..

Krachtsportforum? Volgens mij is het dutchbodybuilding
Wikipedia is het met mij eens dat bodybuilding strikt genomen geen krachtsport is![]()
Hoeso kan je dat niet vergelijken, ze trainen toch beide oa voor maximale kracht op de grote lifts?
---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------
Als je beide een x aantal jaar ervaring hebt en de ene weegt 50kg meer dan mag je toch wel verwachten dat die ook een stuk sterker is.
Wat kan mij het aan me reet oxideren wat het verschil is. Het is een bodybuildingforum.Verbaast me altijd weer dat zelfs op een krachtsportforum zoveel mensen überhaupt t verschil nog niet kennen tussen gewichtheffen, powerlifting en strongman..
Wat kan mij het aan me reet oxideren wat het verschil is. Het is een bodybuildingforum.