- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
70 kg bw 29 reps gehaald, ooh the burn xD ik voel de spierpijn van morge al
yes, aan het eind begon ik me onderrug echt te voelen anders had ik er wel meer uitgeperst

Ik mis de tijdsfactor. Als je maar lang genoeg rust kun je best ver door.

Zie dat er hier animo is.
Er loopt hier al wat jaren een topic waarin je 5 minuten kunt squatten, gewicht mag je dan zelf bepalen. Benieuwd hoe ver jullie komen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/5-minuten-alleen-back-squats-244917/
---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------
Lol, kijk maar eens goed in het lijstje in dat topic.![]()

Vooraf wist ik al dat het close zou worden tussen de powerlifter en gewichtheffer.
Zou mooi zijn als ze van alle disciplines atleten vinden met zelfde BW, veel eerlijker.
Ik had meer verwacht van de strongman, aangezien bij zijn discipline meer conditie/uithoudingsvermogen nodig is. Maar misschien was zijn bw hoger.

Ik had meer verwacht van de strongman, aangezien bij zijn discipline meer conditie/uithoudingsvermogen nodig is. Maar misschien was zijn bw hoger.
Van alle atleten heeft een strongman over het algemeen het hoogste vet% omdat die sport zonder gewichtklasses werkt.
Sorry dat ik het zeg maar die klasse is ooit in het leven geroepen omdat de kleine mannen nooit een wedstrijd konden winnen. Zeker niet als er beesten van 150+kg op wedstrijden rondlopen.Waarom was Gijs in 2011 dan Sterkste man van NL onder de 105 kg ?
Sorry dat ik het zeg maar die klasse is ooit in het leven geroepen omdat de kleine mannen nooit een wedstrijd konden winnen. Zeker niet als er beesten van 150+kg op wedstrijden rondlopen.
Je weet zelf ook dat het niet te vergelijken is met de gewichtsklasses bij het gewichtheffen en powerliften.