- Waardering
- 3.522
Lalas is ook een 'klein mannetje' en was toch 2e bij de WSM , maar ik begrijp je punt wel
Zie Lalas ook niet snel onder de 105kg duiken, die man is echt vierkant.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lalas is ook een 'klein mannetje' en was toch 2e bij de WSM , maar ik begrijp je punt wel
Thomas, Powerlifter: Multiple Bench Press State Champion, Powerlifting State Champion, won an insignificant tug war battle @ basic military service - he insisted on this
Samir Troudi met iets vergelijkbaars, maar zonder te racken tussendoor (en yoga pants op de achtergrond!)
http://www.youtube.com/watch?v=2HNqjOxfy7Q&list=FLjTzoPA3rqq8Ib-yCFRwW4g&index=13

Ben normaal niet zo van de reggae maar weet iemand hoe dat eerste nummer heet? Is een mooi liedje.![]()
Pittig, ben nog niet 100% na knie operatie, maar bij 40 werd het erg lastig, ik deed het in tempo van steeds 8 reps en dat effe pauze.....en toen ineens poeffff beentjes vol en lam![]()

ik durf de challenge niet te doen :$ bring sally up vond ik al erg genoeg
die pause in de hole is dodelijkDaar mannen 60 kg, vrouwen 40? Ga t ook s proberen. Wel in een rek dan : D