JdT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 56
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 14%
Hallo dames en heren!
Een aantal weken geleden heb ik perongeluk een deurruit kapot gemaakt van de tuindeur van het huis waar ik een kamer huur. Om naar mijn kamer te komen moet ik langs de keuken van een cafetaria, waar mijn huisbaas ook dagelijks werkt. De ruit van deze deur was stuk gegaan en de rekening bedroeg 70 euro.
Mijn huisbaas huurt het huis ook weer van iemand anders.
In de eerste instantie dacht mijn huisbaas dat zijn verzekering het dekde. Nu een maand later krijg ik een bericht dat zijn verzekering dat niet heeft gedaan, en dat ik per direct moet betalen. Als het ware heeft hij me dus gewoon de rekening overhandigd die niet aan mij geadresseerd is.
Moet ik gewoon klakkeloos betalen, of is dit niet verstandig ?
Een aantal weken geleden heb ik perongeluk een deurruit kapot gemaakt van de tuindeur van het huis waar ik een kamer huur. Om naar mijn kamer te komen moet ik langs de keuken van een cafetaria, waar mijn huisbaas ook dagelijks werkt. De ruit van deze deur was stuk gegaan en de rekening bedroeg 70 euro.
Mijn huisbaas huurt het huis ook weer van iemand anders.
In de eerste instantie dacht mijn huisbaas dat zijn verzekering het dekde. Nu een maand later krijg ik een bericht dat zijn verzekering dat niet heeft gedaan, en dat ik per direct moet betalen. Als het ware heeft hij me dus gewoon de rekening overhandigd die niet aan mij geadresseerd is.
Moet ik gewoon klakkeloos betalen, of is dit niet verstandig ?

Sinds wanneer is dat verplicht?
WA en aansprakelijkheid zijn synonymen van elkaar, dus daar klopt niets van. WA = wettelijke aansprakelijkheid. Enige dat wel klopt is dat die verplicht is voor een auto, en niet voor overige aansprakelijkheid.