Fitness Seller

De slome student, wie voelt zich aangesproken?

  • Topic starter Lumey
  • Startdatum
  • Reacties 52
  • Weergaven 3K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Zitten toch sterke punten in het verhaal.
Hier ook eentje die op kantoor veel overuurtjes heeft kunnen draaien als assistent afdelingsleider, bezig met een koophuis, meerdere auto's en bezig met een cursus bedrijfsrechten.
Enigste is dat van dat pak dragen wat me tegenstaat :p

Val ik dan ondanks dat ik geen pak wil dragen nog steeds onder commerciele boy?
 
Wat the **** is een lemming? Is dat niet zo'n beest?:roflol:
 
Zitten toch sterke punten in het verhaal.
Hier ook eentje die op kantoor veel overuurtjes heeft kunnen draaien als assistent afdelingsleider, bezig met een koophuis, meerdere auto's en bezig met een cursus bedrijfsrechten.
Enigste is dat van dat pak dragen wat me tegenstaat :p

Val ik dan ondanks dat ik geen pak wil dragen nog steeds onder commerciele boy?

ja dan ben je een commerciele boy with own flava...beetje commerciel beetje avg
 
Dat valt gelukkig nog wel mee in sommige bedrijven. Ik ben nooit echt verder gekomen dan het MBO niveau, commercieel medewerker binnendienst. Ik heb wel heel erg veel cursussen gedaan en seminars bijgewoond, maar echt op school gezeten heb ik niet meer. Heb wel het een en ander aan praktijkervaring opgedaan van mijn eigen bedrijf die ik had. Maar het bedrijf dat me aangenomen heeft, heeft me op proefbasis aangenomen. Met andere woorden, als ik niet genoeg verkocht dan kon ik afnokken. Gelukkig werk ik er nog steeds, maar ik ben nog wel elke dag aan het leren en ben ook nog steeds bezig met cursussen. Je blijft elke dag dingen bijleren, maar studeren heb ik nooit gedaan.;)

Ohw, het kwartje valt.. Dit is een afgeeftopic aangezien je zelf nooit echt succesvol een leuke studie hebt kunnen afronden op enig niveau...:eek:
 
Ohw, het kwartje valt.. Dit is een afgeeftopic aangezien je zelf nooit echt succesvol een leuke studie hebt kunnen afronden op enig niveau...:eek:

Nope, ik geef aan dat je ook zonder dure studie en zonder al te veel diploma's een goede baan kunt krijgen. Als je maar de juiste competenties bezit. De ervaring hebt en er het gevoel voor hebt. Ik ken genoeg ondernemers die het ver geschopt hebben maar die helemaal niet gestudeerd hebben. En dan moet je nog voor het juiste bedrijf kiezen natuurlijk, want heel veel bedrijven kijken liever naar je papieren dan naar wat je kunt.:rolleyes:
 
Haha, ik weet wat je bedoelt, ik heb ook kameraden die nu een dikke bak rijden en avondschool/cursussen volgen... Anyway, leuk gedaan die lemming, het bovenstaande was om je even te stangen ;)...
 
Met plezier je stukje gelezen Lumey!

Met heel veel doorzetingsvermogen,wilskracht kun je id een hoop bereiken.

Iriteer me ook vaak mateloos aan die Diederickjes,Floris Jannetjes en nog
veel meer van dat studentenkakspul.
Dit staat totaal los van enige vorm van jaloezie
Het ''ubermensch'' gevoel wat ze uitstralen,de illusie hebben meer kennis te bezitten dan een ander,terwijl die kennis enkel en alleen het geen betrefd waarvoor je studeert.

Dan nog het aantal pretstudie's wat er bestaat,zie ze wel is lopen de k*tjes communicatiekunde en een air wat die prutjes over zich heen hebben haha.
Mijn inziens genoeg studie's waarvan ik denk doe dat lekker in je eigen tijd
 
MBO, is dat niet die opgehemelde basisschool waar je moet knutselen en tafeltjes van 2 uit je hoofd moet leren...?
 
Oke, dus jij hebt een heel mooi leven en studenten niet :thumbs:

ik zeg altijd maar zo: Als je maar gelukkig bent!


toch?
 
De meiden die bij een student rondhangen zijn meestal van die verwaande nesten die nog nooit een echte paal in hun doos gehad hebben. Je kent ze wel, van die trutjes met zo'n irritant bekakd accent. Maar ja, ls je geen smaak hebt ( zoals de standaar slome student) dan hang je maar al te graag je paal in zo'n snolletje. Uiteraard verplaatst zij zich ook op een opoefiets. Steeds meer studentes gaan de prostitutie in, om lekker veel geld bij te verdienen.
Lekker op je rug liggen, voor een commerciële boy, die even een deel van zijn maandsalaris en zijn sapjes komt storten bij een arme student.

Uiteindelijk eindigen jullie in dezelfde k*t, en de essentie van de voorafgaande column was juist dat door al het materieel je juist zou hogere elite zou nken of scoren. En je bent nog eens na hem ook.
 
Uiteindelijk eindigen jullie in dezelfde k*t, en de essentie van de voorafgaande column was juist dat door al het materieel je juist zou hogere elite zou nken of scoren. En je bent nog eens na hem ook.

En dat doe je ook. Alleen wat is er mis om af en toe te snoepen van de minder bedeelden?
 
Werd moe van het lezen ben gestopt op de 2na laatste allinea ,,
want moest me shakie nog opdrinken :-)
 
dus als ik het goed begrijp nken studenten met sletjes, gratis. jij doet ze ook, maar daar betaal je ze voor? waar zit nou die winst?? ik snap het niet.
niet om de zaak af te kraken hoor,

ik werk zelf 50 uur per week en ben dus geen student.
 
dus als ik het goed begrijp nken studenten met sletjes, gratis. jij doet ze ook, maar daar betaal je ze voor? waar zit nou die winst?? ik snap het niet.
niet om de zaak af te kraken hoor,

ik werk zelf 50 uur per week en ben dus geen student.

Studenten kunnen niet nken.
 
En dat doe je ook. Alleen wat is er mis om af en toe te snoepen van de minder bedeelden?

Niets, want dat is ook de reden waarom communisme niet werkt. ;) Gelijkheid in alle opzichten is achterhaald.
 
Back
Naar boven