AndroidHealthClinic

De slome student, wie voelt zich aangesproken?

  • Topic starter Lumey
  • Startdatum
  • Reacties 52
  • Weergaven 3K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

wel zuur dat jij strax in je getunede bmw rondkart terwijl die slome studenten met porches en ander soort ECHT dure auto's rond rijden. Daarnaast vallen die society sletjes dan ook snel weg als ze drachterkomen dat je koopwoning in een of ander k*twijkje staat en die rijke nerds opeens allemaal wel de echte shit kunnen betalen.

En terwijl jij dat spannende leven "opbouwt" doen die studenten alleen wat ze leuk vinden: feeste, zuipe en neuke. en dan verdienen ze als startsalaris waar jij jaren voor hebt moeten zwoegen om te komen :D

THE IRONY :D
 
wel zuur dat jij strax in je getunede bmw rondkart terwijl die slome studenten met porches en ander soort ECHT dure auto's rond rijden. Daarnaast vallen die society sletjes dan ook snel weg als ze drachterkomen dat je koopwoning in een of ander k*twijkje staat en die rijke nerds opeens allemaal wel de echte shit kunnen betalen.

En terwijl jij dat spannende leven "opbouwt" doen die studenten alleen wat ze leuk vinden: feeste, zuipe en neuke. en dan verdienen ze als startsalaris waar jij jaren voor hebt moeten zwoegen om te komen :D

THE IRONY :D


Oke ''Blackout''. Dus je wil zeggen dat een commercieel manager minder verdient dan iemand die gestudeerd heeft voor psycholoog of één of andere studie.:roflol:

Enne, getunede BMW's? Oh brother.:rolleyes:
 
dus als ik het goed begrijp nken studenten met sletjes, gratis. jij doet ze ook, maar daar betaal je ze voor? waar zit nou die winst?? ik snap het niet.
niet om de zaak af te kraken hoor,

ik werk zelf 50 uur per week en ben dus geen student.

Nee dat was niet mijn punt in mijn voorbeeld over die studentes die de hoer spelen voor commerciële boys. Het punt is dat de studenten die het hardst roepen over dat commerciële boys alleen maar naar geld enzo kijken, en naar materiale dingen, dat die studenten meestal alleen maar hun studie doen zodat ze zelf een goedbetaalde baan krijgen. 9 van de 10 studenten studeren zodat ze later een goedbetaalde baan krijgen. Dus waarom zouden ze gaan zeiken over commerciële boys terwijl ze zelf net zo zijn.

Maar ze betalen wel elke maand netjes de huur aan hun huisbaas, en die huisbaas is in veel gevallen ook zo'n snelle jongen in een dure wagen. Maar dat vergeten ze er voor het gemak even bij.;)
 
Als je een column schrijft, probeer dit dan wel te doen zonder fouten te maken.
 
Oke ''Blackout''. Dus je wil zeggen dat een commercieel manager minder verdient dan iemand die gestudeerd heeft voor psycholoog of één of andere studie.:roflol:

Zo is het maar net! Met MBO of HBO gericht op het bedrijfsleven verdien je de meeste poen. Studeer HBO management, werk je op bekleed een functie als topbestuurder en hats de pegels vliegen binnen.

Hoger opgeleide zijn zeker niet beter af, wetenschappers en geneeskundige op universitair niveau moeten soms tot hun 30ste aan de bak. En verdienen dan naar verhouding een pisloontje. Echt geld verdienen doe je met commercie zaken in 't bedrijfsleven.

Drugs, hoeren en nken is standaard vrijetijdsbesteding.

Zeg Lumey, wat zijn eigenlijk de meest luxe hoeren die jij gedoet hebt? De degradatie jacuzzi, champagne, sos en bubbels met schuim in een chique tent?
 
Zeg Lumey, wat zijn eigenlijk de meest luxe hoeren die jij gedoet hebt? De degradatie jacuzzi, champagne, sos en bubbels met schuim in een chique tent?


Hmmm dat zijn dan wel de jacuzzi hoeren inderdaad ja. Is opzich best een relaxte sfeer in sommige tenten. In totaal ben ik denk ik in 3 verschillende tenten geweest die je zou kunnen omschrijven als ''chique''. 1 keertje in Praag. Alleen daar stikt het echt van de Russische maffia. Opzich zijn ze wel oke, zolang je ze maar met rust laat.

Zo af en toe bezoek ik wel eens een club in Groningen. Maar zoveel keus is er helaas niet. Je hebt wel een paar clubs Nightlife, Jan Bik, Huize Cherida, Landhuis Rianda en nog een paar.

Club Nightlife is toch wel mijn favoriet samen met Club Paradise in Drenthe. Als je een chique club wil hebben moet je echt naar Club Paradise, dat is echt de shit. En er lopen ook 2 MILFjes rond. Dat zit dus helemaal goed.

Nightclub Nightlife
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Club Paradise: De meest exotische en sexy dames die u kunt vinden in het Noorden van Nederland.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben ook wel eens in Praag naar een hoerentent geweest, dit was wel een hele chique tent. Viel met de prijs opzich nog wel mee. 2000 kronen voor een uur, is omgerekend zo'n 65 euro als ik het goed heb. Is ook weer een aantal jaren geleden. Maar ze doen niet moeilijk over de tijd daar. Kwartier extra is niet erg, hoef je ook niet extra voor te betalen.

Je had zelfs een club met de naam ''Club Amsterdam''. Mischien idee voor een DBB meeting?:D
 
haha je geeft het topic weer een bijzondere wending :roflol:
 
Ziet er wel gelikt uit, ja. Het gedempte sfeertje met als basis kleuren rood en zwart doen 't um wel. Gespreid bed met alle ruimte om te chillen.

Btw, hoe zit het in de hogere klassen genotsdames eigen met ppen zc?
 
Oke ''Blackout''. Dus je wil zeggen dat een commercieel manager minder verdient dan iemand die gestudeerd heeft voor psycholoog of één of andere studie.:roflol:


Mischien niet, maar over het algemeen zijn het wel aangenamere personen, voer je er interessantere gesprekken mee en hebben ze vaak hun maatschappelijke carriere laten afhangen van interesse en intellectuele uitdaging waar ik persoonlijk meer respect voor heb dan omhooggevallen vmbo'ers die qua belevingswereld nog altijd op het schoolplein rondhangen, wat ook uit deze topic blijkt.


Overigens, ik kan me niet voorstellen dat je dit ook echt meent. Ik had je hoger ingeschat :o


(edit: oh ik zie nu pas de topic waarop je eigenlijk reageer :D )
 
Laatst bewerkt:
MBO, is dat niet die opgehemelde basisschool waar je moet knutselen en tafeltjes van 2 uit je hoofd moet leren...?

MBO de GAKSTUHH !! leuk dat generaliserende stukje tekst :)
gelukkig zijn er altijd uitzonderingen :P


Sommige dingen zijn wel erg herkenbaar, vooral dat over drinken/schoonmaken enz.
 
Drugs, hoeren en nken is standaard vrijetijdsbesteding.

Zeg Lumey, wat zijn eigenlijk de meest luxe hoeren die jij gedoet hebt? De degradatie jacuzzi, champagne, sos en bubbels met schuim in een chique tent?

drugs en hoeren en nken...wat je wil je anders met een hoer doen dan nken? praten? hahahah

drugs en nken en sterioden meer heeft een man niet nodig
JWT
 
Ziet er wel gelikt uit, ja. Het gedempte sfeertje met als basis kleuren rood en zwart doen 't um wel. Gespreid bed met alle ruimte om te chillen.

Btw, hoe zit het in de hogere klassen genotsdames eigen met ppen zc?

Jep dat kan in sommige gevallen ook, doen ze overigens alleen bij vaste klanten.:D

Echt kans op besmettingsgevaar is er niet tot weinig, de meisjes worden iedere maand gecontroleerd en ik heb een keer gehoord dat het laatste besmettingsgeval zo'n 6 jaar geleden was in een club waar ik wel eens kom. Je kunt je beter zonder condoom laten ppen door zo'n prostituee dan door een gemiddeld breezersletje:thumbup:
 
Back
Naar boven