crypt0read
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@BigT Wat heeft DF of zou DF moeten hebben wat DBB niet heeft of kan bieden? En dan natuurlijk wel voor een publiek groot genoeg om het draaiende te krijgen en te houden.
Meer gericht op mensen die weinig belang hechten aan spieropbouw en veel meer belang hechten aan gezondheid (inclusief conditie en fitheid). 'building' is dus niet centraal en slechts optioneel, 'fitheid' staat centraal.
Zoals ik zei is groeien optioneel, fitness draait hoofdzakelijk rond je fit voelen. KT kan helpen om je fit te voelen, hoef je daarom nog niet te groeien.Dus meer cardio en crossfit(The bomb has been dropped.. ) gerelateerde zaken?
Want zodra je echt krachttraining doet, is het toch net zo praktisch om nét wat meer te eten om een goed fit lichaam te krijgen? Ik kan me niet indenken dat iemand die 'fitnesst', niet graag vooruitgang zou willen zien.
Nee.Of wordt er meer gedoelt op een beetje doelloos ronddwalen in een gym en hier en daar wat willekeurige machines pakken en verder te cardio'en, zonder blik op eetschema's?
Dat kan dus idd.
Het verschil heb ik genoemd. Bodybuilding als woord gaat over spiermassa vergroten en vervolgens vetmassa verlagen, that's it. En als je het hebt over de sport BB dan is het niet alleen vergroten, maar zoveel mogelijk spiermassa vergroten en zoveel mogelijk onderhuids vet verliezen, en posing/competitie.Ikzelf zie niet echt het verschil tussen fitness en bodybuilding, behalve dat de eerste groep onvoldoende eet voor spieropbouw. Dit is geen troll, dit is een oprechte post.
Nu is het natuurlijk zo dat DBB ook mensen verwelkomt die alleen interesse hebben in fitness en niets willen opbouwen. Wat niet wegneemt dat er ook een aparte fitness site zou kunnen bestaan als er genoeg mensen die community willen ondersteunen.
We moeten wel vaststellen dat er veel meer interesse is in BB dan fitness op het web.
De meerderheid hoort daar eigenlijk rond te hangen.
Eigenlijk zeg je dus gewoon mensen die 4+ jaar serieus trainen of juicen horen hier te zijn. Echt indrukwekkende resultaten, voordat je er echt als een "bodybuilder" uitziet duurt jaren.Alle epicness zit op DBB. En vind persoonlijk het fitnessforum geen toegevoegde waarde. Er zijn hier tal van mensen die een 'fitnessfysiek' als doel hebben. Maar als je ziet wat daar vaak aan te pas komt is dat 2-3 jaar bodybuilden. De werking van je lichaam is voor beide doeleinden hetzelfde, zowel qua gezondheid als spieropbouw en vet kwijtraken. Enige verschil is dat bodybuilders hun doelen veel hoger stellen. En mensen die grenzen opzoeken leren meer dan mensen die in de middelmaat blijven hangen. Daarom zul je de beste informatie imo altijd hier vinden, ongeacht je doelen.
Een fysiek begint er pas indrukwekkend uit te zien op foto's nadat je minstens op zo'n 75-80% van je natty limit zitEigenlijk zeg je dus gewoon mensen die 4+ jaar serieus trainen of juicen horen hier te zijn. Echt indrukwekkende resultaten, voordat je er echt als een "bodybuilder" uitziet duurt jaren.
Iedereen die serieus wil sporten/krachttraining doet heeft hier een plaats naar mijn mening. Waar ze op dit moment zijn heeft daar niks me te maken. Het overgrote deel van de leden (buiten allerlei) lijkt gewoon serieus bezig te zijn en is bereid te leren naar mijn mening. De domme opmerkingen van "ik wil niet teveel massa opbouwen" komt door alle bullsh*t die constant gevoed wordt door de media. Kan je mensen ook niet echt kwalijk nemen.