Fitness Seller

wie doet ermee aan de sterkste junior van nederland?

:bang: IRL ben ik maar een stil, verlegen en bang jongetje... Nee zonder gekheid, de rest kende ik ook echt niet. Zag Marcel uit Katwijk wel, maar die liep zo druk heen en weer dat ik dacht 'laat ik hem maar niet storen' :D Ik sta trouwens op bijna alle foto's van het zakgooien en de logpress :eek:

waar ben jij op uitgekomen marsel??

edit: nevermind, zie al dat je niet mee deed

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Daar is toch niets mis mee? ;) Beter zelfs!
Maar coaching is een must! JIJ moet presteren; laat anderen dan over de details waken/aanwijzingen geven. Als JIJ je niet druk hoeft te maken over details en alleen maar de onderdelen hoeft af te werken, ben je al dik in het voordeel. Dus.... zoek een coach/buddy.

volgende keer is me buddy der weer bij!!

Gefeliciteerd mannen!!!!
Zag eruit als een mooie wedstrijd.....

@doetze: prachtige foto's kerel :thumbs: zoals al eerder de discussie in een ander topic over dat je niet meer in het veld mocht staan!
nou ik ben blij dat er iemand is zoals jij en vind dat ze jou altijd de privilege moeten geven om zulke foto's te maken!!!

TOP kerel ;)

nice foto's doetze ;)

Tnxz doetze voor de foto's die je vanmiddag bracht!!:D
ze zijn mooi geworden!!:D

Leuke foto´s.

zijn er nog meer fotos gemaakt, heel veel door plaatselijke media ook dacht ik, weet iemand een site

net gekeken op de RDP voor de uitslag..klopt er weer geen bal van...beetje jammer!

Wat klopt er niet dan?

ik sta 9e en ben 8e geworden
kelvin de ruyter is 5e geworden
stas had geen gedeelde 4e plek maar was 6e geworden

Foto's staan op: [Link niet meer beschikbaar]

Zie de laatste foto's; dan zie je de uitslag (op dat moment) van laag naar hoog.
Waar foto's al niet goed voor zijn!

Nu moet ik wel zeggen dat er enige verwarring was omdat de omroeper eerst de verkeerde uitslag had gekregen en hij niet wist of hij het op dat moment goed deed.

UITSLAAAGG staat op RDP!!!:D:D:D

Waaaaaahhhhhh, ik zie nu net sommige reacties over de uitslag. ??? Sorry bij voorbaat als ze niet goed zijn. Ik heb deze uitslagen doorgekregen van de organisatie. Maar jullie kunnen me helpen (hoop ik).
Kijk eerst eens of de uitslag van de onderdelen goed is, of daar fouten in zitten. Ik zal eens kijken of de totaalpuntentelling juist is opgeteld.

Enne die Armando.....was die er niet bij? Of juist wel?

Totaalpuntentelling zojuist nagelopen. Zaten een paar kleine telfoutjes inderdaad in, maar de eindstand veranderde daardoor niet. Dus als er fouten zitten in de uitslag moeten die in de onderdelen zitten!

Maar m.a.w. als de uitslagen van de onderdelen wel goed zijn, dan moet de uitslag zoals die nu op RDP staat wel juist zijn.

Laatst bewerkt:
Mag je trouwens altijd mee doen? of moet je al ervaring hebben met sommige oefeningen, en moet je je eerst kwalificeren ofzo?

Anders lijkt het me wel eens leuk om mee te doen, niet om te winnen, maar voor de fun.

ey superknurft je kunt je altijd in schrijven en je mag meestal altijd wel meedoen.. maar het is wel beter als je de onderdelen een beetje kent...

@jan!!

Armando deed wel mee en die is laatste geworden dus dat klopt wel!

Terug
Naar boven