XXL Nutrition

wie doet ermee aan de sterkste junior van nederland?

Mag je trouwens altijd mee doen? of moet je al ervaring hebben met sommige oefeningen, en moet je je eerst kwalificeren ofzo?

Anders lijkt het me wel eens leuk om mee te doen, niet om te winnen, maar voor de fun.

Als je maar op tijd bent met inschrijven, en de juiste leeftijd hebt.

ey superknurft je kunt je altijd in schrijven en je mag meestal altijd wel meedoen.. maar het is wel beter als je de onderdelen een beetje kent...

@jan!!

Armando deed wel mee en die is laatste geworden dus dat klopt wel!

Als je maar op tijd bent met inschrijven, en de juiste leeftijd hebt.

Ok thnx, de oefeningen kan ik wel een beetje van foto's en filmpjes snappen, hm misschien doe ik wel een keertje mee :)

De uitslag volgens de foto's van Doetze (met een kleine slag om de arm, omdat ik niet alle gezichten ken):

1) Johan Langhorst
2) Rudy Jonker
3) Bart Wilpshaar
4) Marvin Mulder
5) Kelvin de Ruiter
6) Stas Romanov

7) Bouwe Jansma
8) FerD. Vader
9) Marcel Imthorn
10) Wietse Rottine

11) Niels Lubach
12) Marco Stoelwinder
13) Leon Nijenhuis
14) Aziz Ogenia
15) Peter Veerman
16) Davy van Houtum
17) Bram Joosten
18) Armando

Dus nummers 5 en 6 zijn anders en de nummers 9 en 10.
Ik zal contact gaan opnemen met de organisatie en kijken of we de enige en echte uitslag kunnen reconstrueren!

De uitslag volgens de foto's van Doetze (met een kleine slag om de arm, omdat ik niet alle gezichten ken):

1) Johan Langhorst
2) Rudy Jonker
3) Bart Wilpshaar
4) Marvin Mulder
5) Kelvin de Ruiter
6) Stas Romanov

7) Bouwe Jansma
8) FerD. Vader
9) Marcel Imthorn
10) Wietse Rottine

11) Niels Lubach
12) Marco Stoelwinder
13) Leon Nijenhuis
14) Aziz Ogenia
15) Peter Veerman
16) Davy van Houtum
17) Bram Joosten
18) Armando

Dus nummers 5 en 6 zijn anders en de nummers 9 en 10.
Ik zal contact gaan opnemen met de organisatie en kijken of we de enige en echte uitslag kunnen reconstrueren!

Geen wonder dat ik altijd slecht scoor op wedstrijden, ze houden de stand gewoon niet goed bij. Ik dacht al dat het aan mij lag.

Net gebeld door Gerrit Gerrits. Hij gaat de originele lijsten ophalen en daarna controleren met het excel bestand wat aan mij is gestuurd!

Geen wonder dat ik altijd slecht scoor op wedstrijden, ze houden de stand gewoon niet goed bij. Ik dacht al dat het aan mij lag.

Klopt, het ligt niet aan jou; JIJ bent sterk genoeg!
Het is altijd maar weer afwachten op welke plek de organisatie je nu weer zet; net een tombola! :D

die caber in Assen was gewoon WAARDELOOS van je, anders was je wellicht eerste geweest....
In Appelscha moet ie over de kop!
:D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb op film de uitslag staan!daar staat dat ik 8e was!!zak elke dag verder!!!

heb wel vaker gehoord van gerommel met uitslagen maar goed..vind toch jammer!tijdens de wedstrijd riepen ze ook alleen de nummer 1tm 3 op...

heb wel vaker gehoord van gerommel met uitslagen maar goed..vind toch jammer!tijdens de wedstrijd riepen ze ook alleen de nummer 1tm 3 op...

Dat van gerommel was een geintje.
? Je ziet toch op mijn foto's dat ALLE deelnemers werden opgeroepen? Ook JIJ! Wat ging er fout?

Dat van gerommel was een geintje.
? Je ziet toch op mijn foto's dat ALLE deelnemers werden opgeroepen? Ook JIJ! Wat ging er fout?

daarom heb ik nog wel vaker gehoord van gerommel met uitslagen...
ik hoor op mijn film duidelijk dat ik op de 8e plek sta!maar goed..

daarom heb ik nog wel vaker gehoord van gerommel met uitslagen...
ik hoor op mijn film duidelijk dat ik op de 8e plek sta!maar goed..

Tijdens deze wedstrijd verbaasde ik me juist over het adequate optreden van de leiding; "Nu Jantje; gereed houden Pietje". Dit kwam de snelheid zeker ten goede. En zelfs bij onderdelen met mogelijke pas-beurt werden de deelnemers in de arena geroepen zodat het allemaal sneller ging.
Ik heb bij deze wedstrijd GEEN vermoeden dat er moedwillig deelnemers werden achtergesteld (alhoewel ze dat bij Stas best hadden mogen doen (is een gele/rode kaart wat?)).

echt leuk trouwens dat ik totaal niet te zien ben op de foto die op realdutchpower staat omdat bart wilshaar recht voor me staat :rolleyes:. Maargoed we kunnen niet alles hebben ;). Ik vind het echt geweldig dat die website er is. Ik denk dat de uitslagen en eind klasse nu wel klopt goed werk :thumbs:

volgens mij klopt het ook , want ik was idd 9e

Tijdens deze wedstrijd verbaasde ik me juist over het adequate optreden van de leiding; "Nu Jantje; gereed houden Pietje". Dit kwam de snelheid zeker ten goede. En zelfs bij onderdelen met mogelijke pas-beurt werden de deelnemers in de arena geroepen zodat het allemaal sneller ging.
Ik heb bij deze wedstrijd GEEN vermoeden dat er moedwillig deelnemers werden achtergesteld (alhoewel ze dat bij Stas best hadden mogen doen (is een gele/rode kaart wat?)).

Heil Doetze!!
die Stas had rood moeten hebben met een schorsing van 5 wedstrijden waarvan 2 voorwaardelijk;)
ik vond de organisatie super!! al konden er wel meer toiletten komen in plaats van 1 enkel dixietje:P

Wel met feiten komen! Welke wedstrijd bedoel je? Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één organisator is die bewust rommelt. Er zijn er soms wel die inderdaad rommelen, ook al komt dat maar heel weinig voor, maar dat dan uit onwetendheid of onkunde, of men denkt dat men het weet, maar weet het niet.

Eerst ff afwachten als Gerrit Gerrits de originele lijsten te pakken heeft. Ik hoop dat ze niet al 'per ongeluk' weggegooid zijn of zoek zijn!

Terug
Naar boven