Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommige doelen hier zijn wel wat erg optimistisch is het niet?![]()
Sommige doelen hier zijn wel wat erg optimistisch is het niet?![]()
Ik bijvoorbeeld, hou gewoon van uitdaging!Sommige doelen hier zijn wel wat erg optimistisch is het niet?![]()

Jawel.. maar waarom zou ik ze nog scherper stellen? De kans op teleurstelling is dan erg groot wat niet erg goed is voor de motivatie. Beter hou je je doelen dus realistisch. Ik heb echt niet de illusie dat ik binnen een paar maanden aan de 180bench en 300 deadlift zit.
Jawel.. maar waarom zou ik ze nog scherper stellen? De kans op teleurstelling is dan erg groot wat niet erg goed is voor de motivatie. Beter hou je je doelen dus realistisch. Ik heb echt niet de illusie dat ik binnen een paar maanden aan de 180bench en 300 deadlift zit.

klusmier, doe jij 230 KG voor een zercher squat, ik ben er pas mee beginnen oefenen en mijn eerste idee was dat je er minder mee haalt dan een full squat of is het net omgekeerd ?

klusmier, doe jij 230 KG voor een zercher squat, ik ben er pas mee beginnen oefenen en mijn eerste idee was dat je er minder mee haalt dan een full squat of is het net omgekeerd ?

ik begrijp idd dat sommigen meerdere doelen willen behalen oa op strongman, maar ik wil het simpel houden op de meest gebruikelijke PL oefeningen!Waarom geen overhead erbij, we zitten tenslotte in het strongman gedeelte.
Ik doe wel mee. Ik hoop het einde van het jaar: 200(liefst fullsq) / 155 bench / 250 deadlift.
Pushpress: 130.
Doelen iets bijgesteld.

ik begrijp idd dat sommigen meerdere doelen willen behalen oa op strongman, maar ik wil het simpel houden op de meest gebruikelijke PL oefeningen!
![]()

nick
huidig:
BW: 106+
BP 140 (full)SQ 145 DL 200 = 485
DOEL:
bw: 110?
BP 150 (full)SQ 175 DL 225 = 550