Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cools wat was nu de ideale doses pompoenpitolie? Die van de tuinen is net te zwaar dacht ik.
Slik 3x fosfyl van swanson. Dit is toch voldoende?
Hoi Cools,
De laatste jaren heb ik meegelezen in je topics, met name in de aas sectie. Ik hoop dat je me ook kunt helpen met het volgende:
Enige tijd geleden bij mij is het prikkelbare darm syndroom vastgesteld. Ik heb met name last van een opgeblazen buik en in het bijzonder gasvorming. Thuis is dat niet zo'n probleem, maar op kantoor heb ik er veel last van. Een MDL arts heeft me het FODMAP dieet aangeraden. Hierbij worden gluten, lactose etc uitgesloten in je voeding. Op basis van dit dieet heb ik mijn voedingsschema vastgesteld dat grotendeels gevuld is met de standaard bb voeding. In de bulk a 3500 kcal eet ik met name havermout, zilvervliesrijst, whey, kip, tonijn, noten,olijfolie en een twix. Ik heb ontdekt dat veel koolhydraten mijn klachten verergert, vandaar dat ik eiwitten en vetten wat hoger heb gezet dan gebruikelijk. Dit beperkt mijn klachten. In de cut a ongeveer 2500 kcal heb ik een stuk minder klachten. Ik gebruik het medicijn duspatal, maar dit doet niet veel.
Weet je iets wat mijn klachten kan verhelpen/verminderen? Thx alvast.
Alle drie zijn niet schadelijk voor je lever, behalve als er bepaalde toevoegingen inzitten. Welke whey, creatine en vitamine D gebruik je? Nog andere supplementen of medicatie?
Waar heb je dat gevoel? Je lever ligt vlak onder je rechter borst. Als je je handpalm vlak onder je borst/tepel legt dan heb je bijna de gehele lever eronder.
Als het gevoel meer in het midden en een klein deel links ligt is het eerder je maag.
Heb je toevallig nog tips voor Chronische vermoeidheid?
Ik heb een huisstofmijtallergie. Een allergie gaat helaas vaak hand in hand met vermoeidheid. De oplossing hiervoor heb ik helaas nog niet kunnen vinden. De moeheid begint vaak al in de ochtend. Als ik uit bed stap zou ik zo weer kunnen slapen. Zelfs als ik 1 uur op school zit. Vitamine D slik ik regelmatig. Het effect hiervan heb ik helaas niet ondervonden. Dus wellicht heb ik geen CVS. Vervelend is het in ieder geval wel!Als je echt CVS hebt, wat een ongelukkige naam is, ligt het probleem bij je immuunsysteem heeft onderzoek bevestigd. Maar spijtig genoeg is dit heel moeilijk te behandelen/symptomen verlichten. Genezen zit er voorlopig nog niet in.
Vitamine D alvast, dit gaat mentaal ondersteunen alsook je spieren.
Heb je last van overmatig gewicht of ondergewicht? Indien ondergewicht, spierdystrofie en/of zeer laag in vet %? Veel of weinig honger door de dag heen? En hele dag door moe of meer in de ochtend of avond? Spier- of gewrichtspijn?
Zijn er bepaalde specifieke vaststellingen gedaan bij bloedonderzoeken?
Misschien hang het van de stofzuiger af maar in mijn ervaring krijg je daardoor juist erge last want erna dwarrelt het de hele dag de kamer(s) rond.
Ik heb een huisstofmijtallergie. Een allergie gaat helaas vaak hand in hand met vermoeidheid. De oplossing hiervoor heb ik helaas nog niet kunnen vinden. De moeheid begint vaak al in de ochtend. Als ik uit bed stap zou ik zo weer kunnen slapen. Zelfs als ik 1 uur op school zit. Vitamine D slik ik regelmatig. Het effect hiervan heb ik helaas niet ondervonden. Dus wellicht heb ik geen CVS. Vervelend is het in ieder geval wel!
Ik heb een huisstofmijtallergie. Een allergie gaat helaas vaak hand in hand met vermoeidheid. De oplossing hiervoor heb ik helaas nog niet kunnen vinden. De moeheid begint vaak al in de ochtend. Als ik uit bed stap zou ik zo weer kunnen slapen. Zelfs als ik 1 uur op school zit. Vitamine D slik ik regelmatig. Het effect hiervan heb ik helaas niet ondervonden. Dus wellicht heb ik geen CVS. Vervelend is het in ieder geval wel!
Hoe goed werkt collageen hydrolysaat bij het strakker maken van de huid? Is dit verschil significant?
Je bent eerder gevoelig aan dopamineverhoging gewoon. De hoofdpijn kan ook verder komen uit oestrogeenverlaging hieruit verder.
Heb je ook al eens 5-htp, trypofaan of l-glutamine, gaba genomen? Indien ja, had je bij een van deze hoofdpijn?
Neem je nu nog iets van supplementen of andere middelen?