- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
valt wel mee, heb van de zomer een botsing gemaakt in zwembroek hemd en teenslippers, botten waren niet te zien hoor
lag wel redelijk open, teen zit nog onder de littekens hehe
en laatst nog met spijkerbroek, alleen wondje op m'n knie![]()

lol mooie scooter , en idd morini blokken vind ikzelf ook niet zo goed , ze maken ook veel lawaai vind ik , maar heeft een sr normaal niet een minarelli horizontaal zolas aerox en nitro ?? heb jij er een andere onder gezet dan ?
(was)![]()
![]()
![]()
mijn scooter. Het is een sr met een morini blok. morini blokken zijn niet goed op te voeren maar heb er toch nog een top van 110 uitgehaalt. Gaat binnekort de deur uit waarnschijnlijk als ik mijn auto heb. Ben het gezeik met politie enz. ook een beetje zat al ben ik al wel 4 keer ontkomen aan zo'n rotmotor. maar dat gaat niet op tegen de bijna 600 euro aan boete's. nu denk ik geldverspilling maar toen had ik de tijd van mijn levenwas jong en naief
![]()

neej.
aprilia sr's van 93 tot 99 hebben een minarelli horizontaal blok. vanaf 2000 tot 2003 werden het morini blokken en ditech's (inspuiting) en vanaf 2004 heeft piaggio het overgenomen en zitten er piaggio blokken onder.
ben een scooterfreak(was)
dat laatste dan
Ik wil binnenkort een scooter kopen voor in de stad(Amsterdam). Ik zit zelf te denken aan een 2e hands Yamaha Neo's. Zitten hier ook scooterfreaks/superscooterdudes op het forum die mij wat tips kunnen geven betreft het aankopen van een 2e hands scooter?
.Als je zo'n ding wil kopen voor dagelijks gebruik zorgen dat je er eentje koopt van iemand die er NIET mee heeft zitten kloten...
BUMP!!Ik wil binnenkort een scooter kopen voor in de stad(Amsterdam). Ik zit zelf te denken aan een 2e hands Yamaha Neo's. Zitten hier ook scooterfreaks/superscooterdudes op het forum die mij wat tips kunnen geven betreft het aankopen van een 2e hands scooter?
Ik had ooit een Kymco DJ toen ik 16 was ofzo; eens maar nooit meer.
je kan beter een aerox of nitro kopen ,watergekoeld is veel beter , gaat langer mee enzo ...
je kan natuurlijk ook je neo's watergekoeld maken , gewoon watergekoelde cilinder zetten en waterpomp zetten , dan moet je natuurlijk een goed plaatsje vinden voor de radiator ...
. Ik zoek iets neutraals qua uiterlijk, ik vind bv een Aerox meer iets voor pubers.Ik weet dat het beter is, alleen ook een stuk duurder. Ik zoek iets neutraals qua uiterlijk, ik vind bv een Aerox meer iets voor pubers.
ja das waar , een neo's is een van de beste keuzes als je neutraal en deftig wilt
.je kan beter een aerox of nitro kopen ,watergekoeld is veel beter , gaat langer mee enzo ...
je kan natuurlijk ook je neo's watergekoeld maken , gewoon watergekoelde cilinder zetten en waterpomp zetten , dan moet je natuurlijk een goed plaatsje vinden voor de radiator ...