AndroidHealthClinic

wie heeft een scooter of doet er aan scooter tuning

Dan gaat een watergekoelde ook niet veel langer meer mee.

opgevoerde watergekoelde cilinders gaan een stuk langer mee omdat de cilinder op gelijkmatige vlakken gekoeld wordt. En ook meer gekoeld wordt. Met luchtgekoeld heb je veel warmteverschillen op sommige plaatsen

Het uiterlijk van die rox ziet er nog redelijk orgineel uit maar er zit wel een dikke stup onder:D

Had een vriend van me ook. hebo manston 2 op zijn straatscooter. Scooter had iets van 17PK meen ik? Waren we een keertje iets halen in de albertheijn toen we naar buiten kwamen stonden er een groep mocro's naast de scooter. Ze keken alleen naar het uiterlijk want hij zag er niet snel uit. Ze wilden tegen hem racen maar trokken zich toch weer terug toen hij hem had gestart en een paar keer gas gegeven had.
haha, mooi is dat he? van die wolven in schaapskleren, m'n broer had 12 pk op z'n straatscoot, ding trok ook autowheelies enzo (licht vertand :P ) was een aprillia amigo, zat ook zo'n vrachtwagentoeter op (vanwege het alarm), reed er af en toe op naast van die gepimpte dingen en dan ff toeteren, beetje half gas racen en in ene gas open trekken, priceless die gezichten dan :D

haha, mooi is dat he? van die wolven in schaapskleren, m'n broer had 12 pk op z'n straatscoot, ding trok ook autowheelies enzo (licht vertand :P ) was een aprillia amigo, zat ook zo'n vrachtwagentoeter op (vanwege het alarm), reed er af en toe op naast van die gepimpte dingen en dan ff toeteren, beetje half gas racen en in ene gas open trekken, priceless die gezichten dan :D

hehe idd:D ik vindt op topsnelheid rijden met die dingen geen reed aan het gaat toch nooit hard genoeg. Ik vindt het wel vet dat die dingen zoveel trekkracht hebben. ik rij ook zzelden op topsnelheid met mijn scooter:o

Ben hem nu wel aan het verkopen alleen de bieder heeft opeens niet meer gereageerd. Tegenwoordig reageren ze niet meer als ze geen interesse meer hebben.

• Topic Starter Topic Starter
nice machines dudes

Ik twijfel nu tussen een Peugeot Vivacity en Yamaha Neo's. Wat vinden jullie, scooterfreaks?:) Voordelen/nadelen etc.

Ik had vroeger een honda camino met een 70cc luchtgekoelde cilinder (alu), nu ben ik al 2-tal jaartjes bezig met het restaureren van ééntje.

Foto's indien interesse

Ik twijfel nu tussen een Peugeot Vivacity en Yamaha Neo's. Wat vinden jullie, scooterfreaks?:) Voordelen/nadelen etc.

wat vindt je hiervan?

yamaha slider

yamaha_slider_50_1__s.jpg

5967.jpg

heb het zelf altijd al een mooie scooter gevonden. hij is licht (weegt maar iets van 65kg). Zuipt niet zo heel veel benzine ,ook omdat hij licht is. Er zitten ook van die schadeblokken op. Dus als je een keer op je smoel gaat dan hoef je alleen een paar blokjes te kopen en andere handvaten, meer niet bij een gewone val. hij is ook goed wendbaar. Als ik een scooter ging kopen zou ik voor deze gaan!

Hele mooie dingetjes langs zien komen in dit topic
Vroeger had ik een Gilera runner zwart, opgevoerd tot 180cc
Veel gevaarlijke shit mee uitgehaald menn

Ik heb van m'n 16e tot m'n 18e ook een scooter gehad, een Gilera Runner zilvergrijs. Ben blij dat dat tijdperk achter me ligt, auto rijden bevalt me toch een stuk beter.

Ik heb van m'n 16e tot m'n 18e ook een scooter gehad, een Gilera Runner zilvergrijs. Ben blij dat dat tijdperk achter me ligt, auto rijden bevalt me toch een stuk beter.

idd ja. mijne wordt verkocht en ga ook voor een auto. In het begin is het leuk, daarna gaat er voor het eerst iets kapot en volgt de rest om de haverklap. De laatste jaren is er heeel veel rollebank met zeer hoge boetes. Ik krijg in mijn regio elke dag een stuk of 3 waarschuwingen van rollebank.nl

idd ja. mijne wordt verkocht en ga ook voor een auto. In het begin is het leuk, daarna gaat er voor het eerst iets kapot en volgt de rest om de haverklap. De laatste jaren is er heeel veel rollebank met zeer hoge boetes. Ik krijg in mijn regio elke dag een stuk of 3 waarschuwingen van rollebank.nl

Ja elke keer omkijken of er geen politie achter je zit gaat na een tijdje zeer irritant worden. Sowieso zijn de agenten heel zeikerig hier, plus dat ze minimaal 1 keer per jaar alle wegen rondom m'n school bezet hielden met motoragenten, die elke scooter die ze tegenkwamen aanhielden om vervolgens naar de rollerbank mee te nemen. Even cashen denk ik.

Sowieso was ik die sukkeltjes ook zat, die hun scooter opgevoerd hebben, en als ze dan harder rijden dan jij, vinden ze zichzelf helemaal geweldig. Zijn vaak ook die gastjes die dan later in zo'n oude t*ring Golf tijden met stickers op de achterruit :p Geblondeerde stekeltjes, petje op en lekker stoer doen.

Ja elke keer omkijken of er geen politie achter je zit gaat na een tijdje zeer irritant worden. Sowieso zijn de agenten heel zeikerig hier, plus dat ze minimaal 1 keer per jaar alle wegen rondom m'n school bezet hielden met motoragenten, die elke scooter die ze tegenkwamen aanhielden om vervolgens naar de rollerbank mee te nemen. Even cashen denk ik.

Sowieso was ik die sukkeltjes ook zat, die hun scooter opgevoerd hebben, en als ze dan harder rijden dan jij, vinden ze zichzelf helemaal geweldig. Zijn vaak ook die gastjes die dan later in zo'n oude t*ring Golf tijden met stickers op de achterruit :p Geblondeerde stekeltjes, petje op en lekker stoer doen.

hehe bij dat laatste had ik eerst ook wel last van. niet van die stekeltjes enzo maar wel dat ik harder wou als de rest.:D

Maar als er hier weer es rollebank is dan rijden ze met een stuk of 10 motoren door een wijk heen en halen ze scooters naar de rollebank. Ze willen eerst je cetterficaat zien, dus dan denk je met de eerst keer dat het alleen ff papiercontrole is maar na het cetterficaat gezien te hebben steken ze hem in hun zak en dan moet je ze wel volgen.

en dan nog niet te spreken over dat macho gedrag van die juuten. lopen allemaal breed met een grote bek tegen iedereen alsof je een zware crimineel bent terwijl je zelf gewoon beleefd blijft enzo.

Hier mijn honda camino vroeger:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu ben ik op het gemak bezig met het restaureren (brommer is al +15j oud)

Bedankt Masallah
Hier in België staat een camino bekend als een johnny brommertje :D
Ik denk dat je camino's kan vergelijken met puch in Nederland...

Dit is het nieuwe kleurtje (koste me €150 voor alle kaderonderdelen), is een Alfa Romeo kleurtje :)

Chromé onderdeeltjes:

Ben benieuwd hoe die er uit gaat zien, mooi kleurtje ook!

• Topic Starter Topic Starter
nice bezig !

Ja, dat was mijn camino VROEGER
nu ligt hij in stukjes uiteen voor de restauratie ;)

Die sticker hing er op omdat ik met een soort 'treklong' zat van malossi, dat zwarte toestelletje ter hoogte van de voetsteunen.

Ondertussen is er al heel wat aan veranderd, vroeger trok hij makkelijk op het achterwiel want een camino weegt +-45kg en ik zat met een 70cc cilinder en nog wat aanpassingen :D

Terug
Naar boven