MuscleMeat

Wie heeft er al windows vista

Peiling Peiling Wie draait er al Vista?

• Ikke!

Stemmen: 7 9,9%
  • XP of ouder voorlopig

Stemmen: 62 87,3%
  • Ander besturingssysteem/mac

Stemmen: 2 2,8%

• Totaal stemmers
    71

mammoth

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Wie heeft er al windows vista draaien.
En zo jah orgineel of een gekraakte
En de ervaringen ervan

Vraag me af omdat er heel veel versies op internet zijn en vista ook bijna officieel uitkomt

ik heb hem nog niet draaien

nog niet kopen jong
onstabiel zoals altijd
nog te weinig support
hacker doelwit

te ram eisend..
kost teveel geld

is enkel geschikt voor de nieuwe generatie van computers naar mijn gedacht

Jep Vista op dit moment ,,

Zeer slecht ,, zitte mega veel fouten in enz.
Kan nog betr ff wachten en legaal kope illegaal is nu stuk moelijke om systeem lekkr te late lope..

Vista is iig aardig prijzig. Vind ook de verschillende versies enorm vaag. Welke moet je nu hebben?

Op mijn werk draait 1 pc ermee... heb het nog niet echt bekeken.

vriend van me heeft het op zijn pc staan en het is echt wel mooi ,hij heeft ook nog nooit geklaagd over fouten ofzo dus:D

Ps : je hebt er wel een super pc voor nodig om het een beetje te later draaien:o

bs, draai hier de nl full ultimate gekraakte versie op een 3ghz singlecore met 512ram en draait met die aero uit en het draait wel voldoende :)

Vista is nergens voor nodig...
Het interface is wat veranderd en misschien wat gebruikersvriendelijker, maar meer ook niet.

Alles wat op XP nu draait, draait ook op Vista.
Enigste nieuwtje is misschien wel DirectX10 die ervoor uitkomt, nodig voor spellen? Niet echt.

Tevens zitten er ook wel wát fouten in, maar in XP net zo goed. En is ook veelste duur voor wat je ervoor terug krijgt.
Aanschaffen hoeft nog lang niet, ben al tevree met WinXP Prof.

• Topic Starter Topic Starter
ben ik ook niet van plan vista orgineel te kopen
Maar als er al ergens een goede gekraakte versie is probreer ik het graag uit

ik wacht wel een jaartje ,met xp ook gedaan.

Vista zie ik ook nog lang niet zitten, ik blijf bij 3.11.

Ik zal hem wel krijgen via Jp zijn werk .... alles gratis en origineel :cool:

Vista wat fouten? heb de RC1 en daar zijn er toch al niet veel fouten meer in hoor :s
Ik ga ook wachten: het is een besturingssysteem en dus is het de bedoeling dat het je hardware goed laat samenwerken. XP voldoet hier meer dan voldoende aan tot nu toe.

Windows Vista Full Ultimate all versions with serial any version » Torrentspy.com

Let me clarify... by having you read all the comments here:
Demonoid.com - Windows Vista Full Ultimate (all versions) with serial (any version)

But this is cd key and image allows all versions of vista as this image demonstrates:
ImageShack - Hosting :: vistadh3.jpg

The reason i named it buisness is because origionally i only had a buisness cd key but now that i found this key i was too lazy to rename it. (and yes the ultimate cd key is what is in the serial.txt file).

EDIT: No this does not contain x64 version.

And yes it does work.

ik ben "blij" genoeg met XP pro, maar mss dat jullie deze willen testen

Vista wat fouten? heb de RC1 en daar zijn er toch al niet veel fouten meer in hoor :s
Ik ga ook wachten: het is een besturingssysteem en dus is het de bedoeling dat het je hardware goed laat samenwerken. XP voldoet hier meer dan voldoende aan tot nu toe.

Maar jij bent natuurlijk ook een prof die de source van zo'n besturingssysteem helemaal heeft nageplozen en uiteraard geen fouten in kon ontdekken :rolleyes:

oftewel, hoe te **** kan jij nu weten of er fouten in vista zitten? Zoiets moet je toch echt helemaal napluizen. En ik durf te wedden dat jij dat niet hebt gedaan.

er zijn er minder dan in XP, dat is zeker! Wrm? Omdat je toch geen 2 keer dezelfde fout gaan maken zeker?
Ik heb de source code niet gezien, geen enkele prof heeft dat gezien...alleen makers van Vista.(Als je het ook zo bedoelde sry, was niet duidelijk) En die gaan niet zeggen dat Vista vol fouten zit. Wie dus zegt dat het vol fouten zit weet er ook niets van want heeft de source ook niet gezien.
Wat ik kan zeggen is dat als RC1 gebruiker ik in Vista niets heb gemerkt dat een normaal gebruik kan belemmeren.
Als jij een zware programmeur bent en fouten hebt gevonden wil ik ze graag weten. Er zijn zeker fouten (bugjes) maar ik denk niet dat mensen op een bodybuilding forum zware programeurs zijn, maar eerder de computer gebruiken voor office toepassingen en dergelijke. En daarvoor is Vista wel geschikt lijkt me. Maar zoals ik zei voldoet XP daar voorlopig nog aan en zie ik geen rede om over te stappen. Dat was mijn punt.
De vraag hier voor dit topic was "wie heeft er al windows vista" en mijn vraag was "waar zijn er fouten". Ik heb trouwens nooit gezegd dat er geen fouten meer waren, maar zeggen dat er mega veel fouten inzit is niet waar. En onstabiel leek het me ook niet te zijn. Dat is mijn ervaring.

Vista is nergens voor nodig...
Het interface is wat veranderd en misschien wat gebruikersvriendelijker, maar meer ook niet.

je bent blijkbaar niet zo goed op de hoogte dan he? ik raad je aan om wat info te lezen eerst... (onder andere de complete netwerk stack is herschreven om een voorbeeld te geven.)

OT: heb het draaien (als software ontwiikkelaar moet je wel om je applicaties te testen op compatibiliteit) sinds RC1 en heb geen echt grote problemen ondervonden. wel enkele ambetantigheden met de rc1 zoals de standaardprinter niet onthouden en zo meer...

onlangs dan de gedistribueerde versie van op msdn geinstalleerd en daar zijn al die probleemjes van de baan lijkt het... draait perfect hier. heb de indruk dat het tochg een stuk stabieler is dan xp (wat niet erg is natuurlijk ;) )

Draai het hier een aantal maand voor dit bedrijf om te testen.

Ik vind het maar niks. Veel bedrijfseigen software werkt. Het is traag. Grafische troep ( grote iconen, bewegende vensters ). Er wordt steeds gevraagt of je iets echt wel wilt uitvoeren.

Ik hou iig zelf nog een tijd XP.

je bent blijkbaar niet zo goed op de hoogte dan he? ik raad je aan om wat info te lezen eerst... (onder andere de complete netwerk stack is herschreven om een voorbeeld te geven.)

OT: heb het draaien (als software ontwiikkelaar moet je wel om je applicaties te testen op compatibiliteit) sinds RC1 en heb geen echt grote problemen ondervonden. wel enkele ambetantigheden met de rc1 zoals de standaardprinter niet onthouden en zo meer...

onlangs dan de gedistribueerde versie van op msdn geinstalleerd en daar zijn al die probleemjes van de baan lijkt het... draait perfect hier. heb de indruk dat het tochg een stuk stabieler is dan xp (wat niet erg is natuurlijk ;) )

Ik zeg alleen maar, de stap van Windows 2000 naar XP heeft veel meer impact gehad en was ook de moeite waard om het aan te schaffen. Zowel qua ondersteuning voor spellen, als applicaties.
Zie jij al ondersteuning voor DX10? Bijna iedere applicatie van vista is ook voor XP. En netwerk stack, Windows Server 2003 biedt ook redelijke ondersteuning, al zal de Vista pakket wel wat uitgebreider zijn.
Het is nog gewoon niet nodig om het aan te schaffen, vooral dat je een redelijke pc nodig hebt. Met toch wel minstens 1Gb RAM en P4. Als je ziet wat het vereiste is, mag je toch wel een fixe update voor je systeem uitvoeren.

Jep Vista op dit moment ,,

Zeer slecht ,, zitte mega veel fouten in enz.
Kan nog betr ff wachten en legaal kope illegaal is nu stuk moelijke om systeem lekkr te late lope..
Haha zo kennen we micro$oft, en de pr kerel maar mooie praatjes verkopen op TV over de voordelen, nou dan ga ik nog wel ff verder met XP, was toch de beste tot nu toe. Poll toegevoegd btw.

Terug
Naar boven