- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb hier 15 legale versies liggen van Windows Vista Ultimate.
Gebruik Vista Ultimate in dualboot met XP.
En de driver support komt langzaam op gang

Wat is er toch mis met DBB??
[Link niet meer beschikbaar]
Terwijl zijn post van half 12 vanmorgen is
Ik krijg 'm maandag of dinsdag binnen
Ben erg benieuwd.
kun je wel alle drivers krijgen voor die 64bits uitvoering?
jup. No problem.
Enige probleem wat ik tegen ben gekomen, is dat de meeste (goede) virusscanners de 64 bits versie niet ondersteunen.

Home premium, wilde persé AERO hebben.
Ik heb hem besteld, de premium versie. Of ik hem zal krijgen is een ander verhaal, ik mocht hem namelijk gratis hebben omdat ik een laptop heb gekocht na een bepaalde datum, ik moest enkel de verzendingskosten betalen. Anderen die net hetzelfde hebben gedaan hebben nooit niks gekregen.
wacht wel een tijdje af en dan zullen we wel eens zien kunnen we nog kijken wat ik doe
maar wat is nu eigenlijk het beste os voor een dual core processor![]()
Database is perfect in orde. Als iemand stemt in een poll word dat topic ook gebumpt.Heel vaag, klusmier post een bericht en die stamt af van 1 february?
iets niet in orde met de database?
edit: hoe kan deze topic bij de nieuwe posts staan als het laatste bericht van 1 februari is?
Is het toevallig 1 van Dell? Ze kunnen de grote vraag niet aan waardoor alles flinke vertraging oploopt...
LINK:
Tweakers.net - Nieuws [ Computerfabrikanten langzaam met uitleveren Vista Express ]