AndroidHealthClinic

Wie heeft er al windows vista

Peiling Peiling Wie draait er al Vista?

• Ikke!

Stemmen: 7 9,9%
  • XP of ouder voorlopig

Stemmen: 62 87,3%
  • Ander besturingssysteem/mac

Stemmen: 2 2,8%

• Totaal stemmers
    71
Heb hier 15 legale versies liggen van Windows Vista Ultimate.
Gebruik Vista Ultimate in dualboot met XP.

En de driver support komt langzaam op gang

Ben sinds vanmorgen overgeschakeld naar Windows Vista Enterprise. Een versie die nooit geactiveerd moet worden :D

Wat is er toch mis met DBB??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terwijl zijn post van half 12 vanmorgen is

Geef mij maar Xp prof 64

Ik krijg 'm maandag of dinsdag binnen :bow:

Ben erg benieuwd.

Ik heb het geprobeerd, ik rende huilend terug naar XP

Ik heb hem besteld, de premium versie. Of ik hem zal krijgen is een ander verhaal, ik mocht hem namelijk gratis hebben omdat ik een laptop heb gekocht na een bepaalde datum, ik moest enkel de verzendingskosten betalen. Anderen die net hetzelfde hebben gedaan hebben nooit niks gekregen.

wacht wel een tijdje af en dan zullen we wel eens zien kunnen we nog kijken wat ik doe:D

maar wat is nu eigenlijk het beste os voor een dual core processor???

Ik heb hem besteld, de premium versie. Of ik hem zal krijgen is een ander verhaal, ik mocht hem namelijk gratis hebben omdat ik een laptop heb gekocht na een bepaalde datum, ik moest enkel de verzendingskosten betalen. Anderen die net hetzelfde hebben gedaan hebben nooit niks gekregen.

Is het toevallig 1 van Dell? Ze kunnen de grote vraag niet aan waardoor alles flinke vertraging oploopt...

LINK:
Tweakers.net - Nieuws [ Computerfabrikanten langzaam met uitleveren Vista Express ]

Heel vaag, klusmier post een bericht en die stamt af van 1 february?

iets niet in orde met de database?

edit: hoe kan deze topic bij de nieuwe posts staan als het laatste bericht van 1 februari is?
Database is perfect in orde. Als iemand stemt in een poll word dat topic ook gebumpt.

ik heb de business draaien die ik gekocht heb via de MSDNAA website :) (voor 0 euro :P )

Terug
Naar boven