XXL Nutrition

Wie heeft er een vakantiebaan?

Bezoekers in dit topic

geen gekke dingen in mn hoofd?
doijadoijkekdgniffelgheghegehhoehoaae\ jaksdjks
 
ik werk bij een biologische boer, verdien ongeveer 250 euro per week en ben 18 jaar.
het is wel leuk werk lekker bruin worden alleen met eten is het wel klote maja
 
ik verdien €3,- per uur. 8 uur per dag 5 en een halve dag per week. En dat week of 6. Wat ik met de zuur verdiende centjes ga doen weet ik nog niet.
 
vannacht nachtdientst bij boterfabriek Campina, uurloon € 13 exact.
En soms in de chocoladefabriek van Mars, voor €12 nog iets per uur.
Maar geloof me, het vult snel je zakken, maar het gaat er ook snel weer uit.
 
psycho_b zei:
ik verdien €3,- per uur. 8 uur per dag 5 en een halve dag per week. En dat week of 6. Wat ik met de zuur verdiende centjes ga doen weet ik nog niet.

:eek:

kerl kom je uit polen? dat is een slavenloon!
 
idd je word afgezet man! hoe oud ben je?
 
Ik heb nog wel een heitje voor een karweitje voor de geinteresseerden onder ons. :D
 
Ik wil dat wel doen testo, als het maar niet mn kontje verkopen achter het station is ben ik er wel voor in :)
 
ramonovietsj zei:
Kerel, gewoon ff kijken of je ergens anders aan de bak kan. Je hebt nu een laag uurloon en kan bovendien nauwelijks uren maken. Misschien kan je wel iets beters krijgen.

HElaas...:( ik sta ingeschreven in spijkenisse en Hoogvliet..bij elkaar 20 uitznedbureaus ingeschreven...12 in Spijk, 8 in Hoogvliet..dr is egwoon NIX!!! :mad: nahja..dr is wel werk..maar daar ben ik te duur voor:( moet je maximum betalen
 
blanex zei:
- Ik maak kazen.....van oud tot 20+ :)
- ronde de 10 euro netto, ik ben dan wel 24 jaar
- werken voor vakantie, studie enz enz

Zeker niet rond Rotterdam he?:(
 
Je moet ook zelf rondzoeken, vakantiebaantjes gaan snel genoeg en uitzendbureau's zijn de laatste nood voor werkgevers, zelf gewoon even rondzoeken in de horeca of in de productie, of netwerken werkt ook goed, misschien kent je vader nog wat mensen of je moeder of een kennis of een neef, weet ik veel wie, ik heb vaak de beste baantjes via via gekregen, gewoon rond vragen en dan heb je na een tijdje vanzelf wel wat. Je bent best sterk dus als mensen gaan verbouwen of verhuizen kan je ze meehelpen etc, jezelf beetje verkopen ;) en anders moet je het helaas met je huidige baantje doen :(.
 
ik zoek al sinds februari...is dat genoeg?:( en niet eens bij uitzend bureaus...steeds verkopen ze me: deze CV gaat het archief in, je hoort van ons..NOT!:mad:
 
je moet ook terugbellen sjap. zodat ze je niet vergeten!
 
dat hebben z eook nie Bro;) zker 30 euri beltegeod aan telefoontjes gepleegd:( verdien ik dus nu per dag...:o Op n geven moment kenden ze me bij naam: Ah...Ro, ben je dr weer? nee hoor ..we zijn nog steeds niet zeker hoe we jou kunnen plaatsen...maar me buurjochies en me overbuurmeisje van resp. 15,17 en 19 werken dr nu wel 2-3 maanden..tis niet eerlijk:mad:
 
RobertHosper zei:
dat hebben z eook nie Bro;) zker 30 euri beltegeod aan telefoontjes gepleegd:( verdien ik dus nu per dag...:o Op n geven moment kenden ze me bij naam: Ah...Ro, ben je dr weer? nee hoor ..we zijn nog steeds niet zeker hoe we jou kunnen plaatsen...maar me buurjochies en me overbuurmeisje van resp. 15,17 en 19 werken dr nu wel 2-3 maanden..tis niet eerlijk:mad:

Ga tippellen! :D
 
werkt nu ook weer ff 4 weekjes tussen door (om de volgende vakanties te betalen).
doe ik bij de dps in tiel (dutch protein & services). verdien er 1500 eur netto in 4 weken.
heb net ff dextrose ingeslagen. 2 zakken van 25kg :D = 50kg
net alles in bakjes staan scheppen. kan ik weer ff voort.
moest er 40 eur voor betalen. is niet zo veel dacht ik toch zo :D.
 
Buffster zei:
19 jaar oud
9,30 per uur + 3 euro per dag reiskostenvergoeding
doel: Mezelf uit het rood werken

19 jaar en al rood staan?
 
M@rsel zei:
Ga tippellen! :D

hehe..daar zeg je wat M@rsel :D....beetje meer massa en droger worden en ik an zo Gigolo worden:) verdient ook aardig naar het schijnt:cool:
 
Masters zei:
werkt nu ook weer ff 4 weekjes tussen door (om de volgende vakanties te betalen).
doe ik bij de dps in tiel (dutch protein & services). verdien er 1500 eur netto in 4 weken.
heb net ff dextrose ingeslagen. 2 zakken van 25kg :D = 50kg
net alles in bakjes staan scheppen. kan ik weer ff voort.
moest er 40 eur voor betalen. is niet zo veel dacht ik toch zo :D.

wat een wereldbaan:D
 
Back
Naar boven