XXL Nutrition

wie heeft er hier al boetes gekregen?

flexw

Novice
Waardering
0
Ik zelf voor mij bestelling bij 1fast400 , met o.a. 3 x vasapro eind maart. De boete van 220Euro pas in augustus ontvangen via CJIB
3 potjes kwijt van 6 dollar en 220euro boete!!

ik! voor te hard rijden, vorige week nog. 11 km te hard binnen de bebouwde kom :(

Maar nee niet voor bestellingen van 1fast400. Wel ooit wat in beslag genomen maar geen boetes. Misschien komen ze nog, misschien ook niet :)

yep vandaag een belastingaanslag gehad op 1 bestelling van 1fast400 voor 9 zakken whey die met een aantal mensen van dit board zijn besteld. Totale boete van 84,74 en baal er wel van :( , maar dat is nu een maal het risico van bestellen bij 1fast400.

Ook 220 uuro voor 2 miezerige potjes Vasopro. Die valle dan weer onder "invoer verboden geneesmiddelen".

marcos zei:
yep vandaag een belastingaanslag gehad op 1 bestelling van 1fast400 voor 9 zakken whey die met een aantal mensen van dit board zijn besteld. Totale boete van 84,74 en baal er wel van :( , maar dat is nu een maal het risico van bestellen bij 1fast400.

Bro, dat is toch geen boete, dat is gewoon invoerbelasting. Je weet op voorhand al dat je dat moet betalen dus dat moet je natuurlijk wel door je mede-bestellers laten betalen. :)

• Topic Starter Topic Starter
Dat was de eerste keer via fast400 , maar heb al vaker besteld o.a via Bodybuilding.com en nooit problemen gehad en nooit invoer bel of btw betaald.
Het ligt natuurlijk niet aan fast400 , maar ik denk dat het wel scheelt wie de vervoerder is.
De andere keren dat ik bestelde werden de produkten altijd per normale post gestuurd, dus weken wachten. Bij Fast had ik voor de sneltse gekozen.
Het is nu alleen balen, dat ik beter niet meer spullen kan bestellen uit de usa waarvan ik twijfel of ze toegelaten worden. Een tweede keer zal de boete nog hoger zijn.
Het rare dat ik ook Yohimbine hcl had besteld en deze is er niet uitgevist.

flexw zei:
Ik zelf voor mij bestelling bij 1fast400 , met o.a. 3 x vasapro eind maart. De boete van 220Euro pas in augustus ontvangen via CJIB
3 potjes kwijt van 6 dollar en 220euro boete!!

Heeft de douane in maart ook contact met je opgenomen of heb je toen een brief gehad? Of kwam het pakket gewoon aan zonder vasapro en moest je maar raden dat de douane het eruit had gehaald?

die naheffing heb ik nooit betaald, is inmiddels al ns verhoogt maar al tijden nix van gehoord... ben ook nog ns verhuisd in tussentijd, dus die knaken zullen ze niet meer zien :D

Zoutzak zei:
die naheffing heb ik nooit betaald, is inmiddels al ns verhoogt maar al tijden nix van gehoord... ben ook nog ns verhuisd in tussentijd, dus die knaken zullen ze niet meer zien :D

hehe ben benieuwd hoe dat zal aflopen. Ik denk toch maar dat ik ga betalen, maar als dit werkt :D

Dan wil ik m'n geld weer terug! :D

en nog zijn er mensen die bij fast400 bestelllen.... 1 zon boete of naheffing en je bent nog duurder uit dan dat je het in nederland zou kopen. plus nog de belachelijke hoge verzend kosten die ze hebben. echt de moeite niet waard. bestel gewoon in nederland dan heb je tenminste geen gezeik naar de tijd.

en geen gezeik met inbeslagname door de douane.

• Topic Starter Topic Starter
De douane ahd mij gebeld in april dat ze een pakket van mij apart hadden staan waarin verboden middel ephedrine hcl zat, Ik zei dat ik niet wist dat dit verboden was, en dacht dat het zelfde was als de opdat moment nog niet verboden epehadra.

enkele maanden later toch een boete.

volgens mij controleert de douane nu alles van fast400.

Is er hier ook iemand uit belgie die dit al heeft meegemaakt?
Ik bestel al maanden bij 1fast400 en niet voor kleine bedragen tot hier toe voor meer dan 3000€ en dan vooral Ph's. Nog nooit problemen gehad. op een order van bv 500€ betaal ik op 50€ invoerrechten en geen haan die erover kraait. tot nog toe.

verdomme man dan heb jij echt geluk. :eek:

ik kreeg afgelopen vrijdag een briefje dat er Ephedrine HCL uit was gehaald en of ik er afstand van wilde doen. Heb het maar gedaan. Weet eigenlijk niet of ik nu toch een boete krijg. Kan iemand mij dat vertellen?

Ik heb ook al gemerkt dat die pakjes van mij steeds via Parijs rechtstreeks naar me thuis komen.
Btw pat 21 jij bent ook van belgie?

Nee hij is van Nederland.

Helaas kan je denk ik een boete van 225 euro verwachten :(

In hoeverre hij mazzel heeft gehad weet ik niet maar ik heb dit jaar al zeker 12 keer iets laten komen met vaak ph's of ephedrine etc erin en nooit opengemaakt of tax hoeven dokken. Tuurlijk is er een kans dat ze je pakket openmaken maar dit gaat steekproefsgewijs en de kans is heus niet 50% oid. Eerder iets van 15 misschien 20%

Terug
Naar boven