MuscleMeat

Wie heeft er nog meer moeite met NIET drinken in het weekend

sebastiaan1980

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m93
Massa
96kg
Kennen jullie dat:
Alles gaat prima, training gaat lekker, voeding is clean en veel. Dan komt het weekend. Je maakt wat afspraken en neemt je voor niet te gaan drinken. Maar eenmaal op verjaardag, feestje, enz... ga je toch drinken.
Zit ik op de fiets en neem mijzelf voor: 'neeee vanavond gaan we aan het water. Is niets mis mee, is allemaal weer zonde van de calorietjes. Maar eenmaal op verjaardag aangekomen en iedereen aan het bier, wijn, whiskey is dat voornemen totaal weg. Ik ben sowiezo geen full-time alcoholist maar zodra er gedronken wordt ergens kan ik het gewoon niet laten.

Hebben jullie trucs of tips om van de drank af te blijven en wel naar leuke dingen te blijven gaan?

• Topic Starter Topic Starter
Neen, karakter heb je of heb je niet ...

Kijk dat zijn de reacties! Super bedankt. Ik zou je tekst copy-pasten want het is een zin die je bij elke vraag als antwoord kan geven. Handig als je heel dom bent en niet goed weet wat je moet zeggen.
Maar wel schattig dat je probeert te helpen. Ik zou er alleen niet je beroep van maken.

Kijk dat zijn de reacties! Super bedankt. Ik zou je tekst copy-pasten want het is een zin die je bij elke vraag als antwoord kan geven. Handig als je heel dom bent en niet goed weet wat je moet zeggen.
Maar wel schattig dat je probeert te helpen. Ik zou er alleen niet je beroep van maken.

Pwned :roflol:

Je moet gewoon nee kunnen zeggen, je moet er wat voor over hebben, denk aan je doelen.
Ik heb ook eens een verhaal gehoord van een ex-alcoholist en die zei dat je als normaal persoon gewoon een rem hebt maar die moet je zelf vinden en gebruiken.

Pwned :roflol:

Je moet gewoon nee kunnen zeggen, je moet er wat voor over hebben, denk aan je doelen.
Ik heb ook eens een verhaal gehoord van een ex-alcoholist en die zei dat je als normaal persoon gewoon een rem hebt maar die moet je zelf vinden en gebruiken.

Ja klopt en vaak is die rem er ook gewoon. Soms drink ik maanden niet. Maar vooral op de mooie zomeravondjes en als het koud is buiten is het toch moeilijker.

Tja, als jij jezelf al 'niet in de hand' hebt. Wat moeten wij dan?

Ik drink al bijna 1 jaar niet, heb ook nooit moeite mee om nee te zeggen. :)

gewoon met de auto gaan weer een excuus om niet te drinken :D

ik heb er geen moeite mee zit al 1,5 maand in de cut en nog geen druppel gedronken :)

Tja, als jij jezelf al 'niet in de hand' hebt. Wat moeten wij dan?

Misschien moet ik je even voorstellen aan Loky. Die heeft ook als sport wél een antwoord geven en vergeten er iets nuttigs van te maken. Hiernaast ruik ik een beetje iets schijnheiligs. Want ik neem aan dat jij helemaal niet bekend bent met dit soort probleem? En toch op het topic drukken he! Nou welkom in de echte wereld jongen waarin blijkt dat niet alle mensen robots zijn zoals jij. Sterkte met jezelf :tomato:

Misschien moet ik je even voorstellen aan Loky. Die heeft ook als sport wél een antwoord geven en vergeten er iets nuttigs van te maken. Hiernaast ruik ik een beetje iets schijnheiligs. Want ik neem aan dat jij helemaal niet bekend bent met dit soort probleem? En toch op het topic drukken he! Nou welkom in de echte wereld jongen waarin blijkt dat niet alle mensen robots zijn zoals jij. Sterkte met jezelf :tomato:

Ochtendhumeur? brah. :o

Tja. dit Topic start ik niet voor niets. Beetje humeur inderdaad. Maar die tip om met de auto te gaan is natuurlijk een goeie.
Maar eigenlijk moet je gewoon nee zeggen. Dat is het makkelijkste. En daarom stoppen rokers ook zo makkelijk natuurlijk. Gewoon nee zeggen. Dat is het.

Het is natuurlijk een butt-topic. Dat snap ik ook wel. Maar ja er is natuurlijk een kans dat iemand is die er wel iets nuttigs over te zeggen heeft. De rest ligt gewoon bij jezelf.

Als je het graag genoeg wilt lukt het.. Ik heb er zelf geen moeite meer mee. Denk aan de katers, die zal je niet missen neem ik aan?

En in 1x stoppen is ook lastig, minder het eerst. Drink 1 biertje, dan iets fris/water, dan weer 1 biertje etc. Afbouwen.

The mind is everything. Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve! :)

Ik ben met mijn kuur bezig dus heb er geen problemen mee, dus als ik uit ga ben ik gewoon de bob. Heb altijd al gedaan als ik de bob ben gewoon geen slok. Dus bij mij werkt het prima

ga gewoon 1x in de maand wat drinken dan( alleen als ik zou gaan kuren zou ik echt niks drinken)
heb al 3 maand niks gedronken maar ga vanavond wel wat drinken ivp met verjaardags feest :d
:trollfacex:

ga gewoon 1x in de maand wat drinken dan( alleen als ik zou gaan kuren zou ik echt niks drinken)
heb al 3 maand niks gedronken maar ga vanavond wel wat drinken ivp met verjaardags feest :d

als ik 17 was zou ik er niet eens aan denken om te gaan kuren

1 avondje in de week een paar drankies doen is niets mis mee toch.
9 van de 10 drinken elk weekend

Ik heb er totaal geen moeite mee, want ik kon toch al niet tegen drank :bang:.
Zwakke maag...

Zou nog wel paar jaartjes wachten met kuren als ik jou was.

ot:
Ik drink bijna niet, in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenootjes die het helemaal da bom vinden om zich klem te zuipen en te zwemmen in hun kots.

Terug
Naar boven