MuscleMeat

Wie heeft er nog meer moeite met NIET drinken in het weekend

[/B][/I]

Idd, begrijp wel niet hoe dat komt. En daarbij vliegen de kilo's er dan nog af ook

Ik begrijp wel niet hoe dat ook komt. Ik ben na het weekend altijd zwaarder :rolleyes:, misschien door het uitgaan.. Ik drink dan zoveel bacardi + frisdrank en junkfood snachts dat ik geen kilo's verlies.. De volgende dag ben ik zo brak dat ik niets anders kan doen dan eten eten en slapen. Als je ook zwaarder wilt zijn na een weekendje stappen kan je wel een keer met mij meelopen

Begrijp je nou wel of niet? Alcohol onttrekt vocht aan je lichaam dus logisch dat je de volgende dag uitgedroogd bent en minder weegt.

OT: niet drinken als je een alcoholliefhebber bent vergt gewoon veel discipline. Ik probeer gewoon steeds te denken aan de nadelige effecten. (remt vetafbraak en spiergroei toch?)

:rolleyes:Niet als je maar 1 dag in de week wat drinkt, als je daarna maar gewoon weer aan de slag gaat met goed rusten, eten en trainen...
Sommige zeggen wel eens na een avondje stappen: "pfff, de hele week voor niets getraint", dit kan voor een deel wel de waarheid zijn maar dan train slaap en eet je bagger. Succes

Gewoon de bob zijn, dan kan en mag je niet drinken!
Ik heb ook altijd een gezellige avond zonder drank, en als ik drink is dat bijv. met kerst ofzo.
Eigenlijk nooit meer dan 3 flesjes/glaasjes..

Ik begrijp wel niet hoe dat ook komt. Ik ben na het weekend altijd zwaarder :rolleyes:, misschien door het uitgaan.. Ik drink dan zoveel bacardi + frisdrank en junkfood snachts dat ik geen kilo's verlies.. De volgende dag ben ik zo brak dat ik niets anders kan doen dan eten eten en slapen. Als je ook zwaarder wilt zijn na een weekendje stappen kan je wel een keer met mij meelopen

:rolleyes:Niet als je maar 1 dag in de week wat drinkt, als je daarna maar gewoon weer aan de slag gaat met goed rusten, eten en trainen...
Sommige zeggen wel eens na een avondje stappen: "pfff, de hele week voor niets getraint", dit kan voor een deel wel de waarheid zijn maar dan train slaap en eet je bagger. Succes

:rolleyes:Right back atcha' , ik zeg nergens dat je helemaal NOOIT moet drinken omdat je per definitie met 1x boozen meteen je hele harde werken van een week de goot in drinkt. Ligt er maar net aan hoe strict je wil zijn.

Ik hou het nu bijv op 1 a 2x alcohol per week. Heb ook periodes gehad dat ik helemaal alcoholvrij bleef, maar zoals ik zei, kwestie van discipline, en die is er nu minder klaarblijkelijk:D

zelf drink ik ook niet meer,
Althans alleen op bijzondere gelegenheden bijvoorbeeld oud en nieuw ofzo
pak nu ook meestal de auto,
alleen met uitgaan is meer het probleem wat moet je dan drinken?
cola schiet ook niet op en de hele tijd water is ook niet echt alles
melk verkopen ze niet bij ons tenminste (A)
wat drinken jullie meestal op een alchol vrije avond?

Bijna alleen maar water, af en toe een cola voor de smaak ofzo ;)
Wel grappig, vaak als ik een water bestel denken ze dat ze het verkeerd hebben gehoord en krijg ik gewoon een bier in me handen

en dan cola light neem ik aan?
cola is ook een enorme suiker bom

cola light zie je niet vaak, tenminste niet waar ik uitga.
Achja, als je niet aan het cutten bent maakt een colaatje echt niet uit hoor...

zelf drink ik ook niet meer,
Althans alleen op bijzondere gelegenheden bijvoorbeeld oud en nieuw ofzo
pak nu ook meestal de auto,
alleen met uitgaan is meer het probleem wat moet je dan drinken?
cola schiet ook niet op en de hele tijd water is ook niet echt alles
melk verkopen ze niet bij ons tenminste (A)
wat drinken jullie meestal op een alchol vrije avond?

Lijkt me ook wel relaxed, avondje stappen op glazen melk:klink:
Maar dat wordt niet geserveerd waar ik kom:o

haha precies bij ons ook helaas niet,

Er is gewoon geen reet aan als je op stap bent en je gaat in je eentje lekker nuchter staan te wezen.
Als ik niet wil drinken blijf ik lekker thuis.

Zo zit ik niet in mekaar, ik hoef geen drank op te hebben om gezellig te worden,
waarom moet je persee drank hebben om het leuk te hebben,
je komt er wel wat meer van los, maar om dan thuis te blijven.
gewoon lekker gek doen en de volgende ochtend heerlijk fris zijn:)
wil niet anders meer, vind het wel ideaal.

Mwah ik heb nuchter ook lol maar het is zo suf om dan dronken mensen te moeten zien/aanhoren, dan sta ik daar echt zo wtf?:D

haha das waar vind het wel grappig, je kan mooi iedereen in de gaten houden

Volgende ochtend fris opstaan is ook wel groot voordeel. En anekdotes kunnen verspreiden over de drunkass bastards omdat je zelf de hele avond met een nuchtere kop heb rondgelopen :D

en dan cola light neem ik aan?
cola is ook een enorme suiker bom

light is onzin

minimaal verschil, dus daar hoef je het niet voor te doen

en de smaak van coca cola is veel beter dan die ligt versie ervan:zuip:
niet alles geloven wat er op tv komt want dan hadden we nu allemaal op een onbewoond eiland gewoont, zonder radio actieve straling en elke avond wild vlees wat de "pot" schaft. En van in bomen klimmen krijg je ook hele groot armen en dan heb ik het nog niet eens mijn pijl en boog erbij gehaalt.

melk in een café ? gast als je dan nog niet uitgelachen bent dan weet ik het niet hoor :D

Terug
Naar boven