AndroidHealthClinic

Wie heeft er nog meer moeite met NIET drinken in het weekend

ik drink nooit geen alcohol, en als ik op de fuif of ergens anders ben mijn vrienden weten dat ik water drink .

Zou nog wel paar jaartjes wachten met kuren als ik jou was.

ot:
Ik drink bijna niet, in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenootjes die het helemaal da bom vinden om zich klem te zuipen en te zwemmen in hun kots.

Jij was altijd al een apart kind toch?

OT: Moeilijk genoeg om nee te zeggen tegen alcohol moest ik helaas vaststellen.

Tsja, ik drink alleen maar bier als de avond echt heel erg gezellig is en dan moet het toch ook wel kunnen. Nu kan ik het ook wel makkelijk hebben en heb ik na 3 bier ook echt wel genoeg. En als je echt zo fanatiek bezig bent dan moet je maar even terugdenken aan alle discipline die je doordeweeks hebt getoond aan training en voeding! De volgende dag heb je weer een voldaan gevoel en ook zonder drank kan een avondje stappen gezellig zijn. Ok met drank vind ik het persoonlijk leuker maar wat ik zeg, soms mag het wel, desnoods 1 x per maand.

Misschien moet ik je even voorstellen aan Loky. Die heeft ook als sport wél een antwoord geven en vergeten er iets nuttigs van te maken. Hiernaast ruik ik een beetje iets schijnheiligs. Want ik neem aan dat jij helemaal niet bekend bent met dit soort probleem? En toch op het topic drukken he! Nou welkom in de echte wereld jongen waarin blijkt dat niet alle mensen robots zijn zoals jij. Sterkte met jezelf :tomato:

wtf? Houd je gemak een beetje mafkees. Hoe kunnen wij nou iemand helpen te stoppen met drinken? Door het te zeggen, komop zeg.

kijk dat zijn de reacties! Super bedankt. Ik zou je tekst copy-pasten want het is een zin die je bij elke vraag als antwoord kan geven. Handig als je heel dom bent en niet goed weet wat je moet zeggen.
Maar wel schattig dat je probeert te helpen. Ik zou er alleen niet je beroep van maken.
hahahahaah
+1

Zal er weinig moeite mee hebben, drink sowieso al weinig. Maar paar bier in het weekend doe ik standaard.

Is echt een k*tprobleem. Ik drink niet graag, maar zonder drank is uitgaan helemaal een flop... ik probeer het dus gematigd aan te pakken en neem enkel sterke drank waar de minste calorieën inzitten... GHB gebruiken is ook een optie maar dan zien de mensen je al snel als een geflipte junk als ze zelf niet gebruiken...

Als je genoeg drinkt heb je trouwens de volgende dag wel de shape van je leven te pakken. Hoe meer drank, hoe meer ripped je bent de volgende ochtend.

Phone AA:zuip:

Is echt een k*tprobleem. Ik drink niet graag, maar zonder drank is uitgaan helemaal een flop... ik probeer het dus gematigd aan te pakken en neem enkel sterke drank waar de minste calorieën inzitten... GHB gebruiken is ook een optie maar dan zien de mensen je al snel als een geflipte junk als ze zelf niet gebruiken...

Als je genoeg drinkt heb je trouwens de volgende dag wel de shape van je leven te pakken. Hoe meer drank, hoe meer ripped je bent de volgende ochtend.

Idd, begrijp wel niet hoe dat komt. En daarbij vliegen de kilo's er dan nog af ook

• Topic Starter Topic Starter
Ja en dat is het vervelende want het zijn allemaal nare suikers en de kcal tellen snel op. Alcohol heeft ook een hoge kcal waarde... maar bier is toch wel het slechtste geloof ik naast de mixjes.

Komt maar één keer per maand voor dat het toch een dronken avond wordt. Echter achteraf toch altijd spijt. Normaal werkt het prima om aan je geboekte resultaten van de afgelopen week te denken.

Waarom zoek je geen professionele hulp voor jou drankprobleem ???

[/B][/I]

Idd, begrijp wel niet hoe dat komt. En daarbij vliegen de kilo's er dan nog af ook

Begrijp je nou wel of niet? Alcohol onttrekt vocht aan je lichaam dus logisch dat je de volgende dag uitgedroogd bent en minder weegt.

OT: niet drinken als je een alcoholliefhebber bent vergt gewoon veel discipline. Ik probeer gewoon steeds te denken aan de nadelige effecten. (remt vetafbraak en spiergroei toch?)

Begrijp je nou wel of niet? Alcohol onttrekt vocht aan je lichaam dus logisch dat je de volgende dag uitgedroogd bent en minder weegt.

OT: niet drinken als je een alcoholliefhebber bent vergt gewoon veel discipline. Ik probeer gewoon steeds te denken aan de nadelige effecten. (remt vetafbraak en spiergroei toch?)

en je hersens worden er ook niet beter op

Op verjaardagen heb ik er geen problemen mee als ik aan de cola light of water moet, maar als ik echt ga stappen neem ik gewoon bier.
Het is dan ook niet zo dat ik dan aan het eind van de avond lam de tent uitkom, maar helemaal nuchter ben ik ook niet :cool:
En kom ik thuis dan gaat er gewoon water mee naar boven.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan me iemand herinneren die vulde op feestjes zijn eigen bierflesje vol met water. En maar winnen met poker.

Misschien heb ik geen recht van spreken, omdat ik normaliter niet heel vaak post.

Ik heb echter het idee dat je lotgenoten probeert te zoeken die idd met je meepraten. Echter zodra mensen jou de waarheid vertellen, val je ze direct aan. Dit, tezamen met het feit dat je het moeilijk vindt om van alcohol af te blijven, laat volgens mij alleen maar zien dat je een alcoholprobleem hebt. Iemand die geen alcoholproblemen heeft laat namelijk zonder enige moeite de alcohol staan, ook op gezellig feestjes.

Terug
Naar boven