bodybuilding20
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou nog wel paar jaartjes wachten met kuren als ik jou was.
ot:
Ik drink bijna niet, in tegenstelling tot mijn leeftijdsgenootjes die het helemaal da bom vinden om zich klem te zuipen en te zwemmen in hun kots.
Ja ik ben bijzonder zegt mama altijd.Jij was altijd al een apart kind toch?
OT: Moeilijk genoeg om nee te zeggen tegen alcohol moest ik helaas vaststellen.
Misschien moet ik je even voorstellen aan Loky. Die heeft ook als sport wél een antwoord geven en vergeten er iets nuttigs van te maken. Hiernaast ruik ik een beetje iets schijnheiligs. Want ik neem aan dat jij helemaal niet bekend bent met dit soort probleem? En toch op het topic drukken he! Nou welkom in de echte wereld jongen waarin blijkt dat niet alle mensen robots zijn zoals jij. Sterkte met jezelf![]()
hahahahaahkijk dat zijn de reacties! Super bedankt. Ik zou je tekst copy-pasten want het is een zin die je bij elke vraag als antwoord kan geven. Handig als je heel dom bent en niet goed weet wat je moet zeggen.
Maar wel schattig dat je probeert te helpen. Ik zou er alleen niet je beroep van maken.
ik drink nooit geen alcohol, en als ik op de fuif of ergens anders ben mijn vrienden weten dat ik water drink .

Is echt een k*tprobleem. Ik drink niet graag, maar zonder drank is uitgaan helemaal een flop... ik probeer het dus gematigd aan te pakken en neem enkel sterke drank waar de minste calorieën inzitten... GHB gebruiken is ook een optie maar dan zien de mensen je al snel als een geflipte junk als ze zelf niet gebruiken...
Als je genoeg drinkt heb je trouwens de volgende dag wel de shape van je leven te pakken. Hoe meer drank, hoe meer ripped je bent de volgende ochtend.
[/B][/I]
Idd, begrijp wel niet hoe dat komt. En daarbij vliegen de kilo's er dan nog af ook
Begrijp je nou wel of niet? Alcohol onttrekt vocht aan je lichaam dus logisch dat je de volgende dag uitgedroogd bent en minder weegt.
OT: niet drinken als je een alcoholliefhebber bent vergt gewoon veel discipline. Ik probeer gewoon steeds te denken aan de nadelige effecten. (remt vetafbraak en spiergroei toch?)