Fitness Seller

Wie heeft er nog meer moeite met NIET drinken in het weekend

ewa beachboy,s "Ecto 19" en Thomass
maar die reactie,s van jullie slaan nergens op
dat ik zelfs geen zin heb om daarop te reageren paupers:o
edit: gast hoe lang train je al thomass ?
Edit edit: ik denk dat ik rond me 20ste ga kuren kan ook een jaar later zijn of zelfs 2.

Roidrage. :rolleyes:
Waarom reageer je dan toch ''gast''.

Ik train nu al ruim een jaar serieus, doet dat er toe?
Waarom wil je kuren?
Ken je de side-effects?
Heb je zin om een inject te zetten, of ga je lekker aan de p!ll3n jonge.

Topic loopt beetje uit de hand zo denk..

Laatst bewerkt:
Wat ik me trouwens afvraag wat is slechter;

1 keer per week 2 biertjes of 1 keer per maand/2 maanden drinken todat je aangeschoten bent?'

Drink zelf niet maar vroeg het me af...

Neejoh, ff kijke hoe agressief iemand kan reageren terwijl die weet dat wij de waarheid spreken:), maar ewa je wait ik kom van de streetzzz dus pillen of injecties kan me toch niks schelen jwz:fuux:

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

1 keer per week 2 biertjes of 1 keer per maand/2 maanden drinken todat je aangeschoten bent?'

Ik ben van 2 biertjes al aangeschoten, ennu :rolleyes:? En die drink ik zowiezo 1x per week,

Het is maar hoever je er zelf voor wilt gaan. Persoonlijk let ik op. Ik drink niet zoveel meer, gewoon omdat ik ook niet graag drink. Ik verkies een joint met wat redbull. Word ook te agressief van drank + de kater achteraf is best klote. Maar ik laat me af en toe toch wel gaan. Het blijft iig een hobby. Je leeft zo gezond mogelijk, maar ik ga me niet alles ontzeggen in het leven voor een hobby :).

2 biertjes kunnen echt geen kwaad 1 keer per week, volgens mij poste Big T ook zoiets.

Neejoh, ff kijke hoe agressief iemand kan reageren terwijl die weet dat wij de waarheid spreken:), maar ewa je wait ik kom van de streetzzz dus pillen of injecties kan me toch niks schelen jwz:fuux:

Ainoh, nee serieus, dat soort figuren zullen toch nooit gelijk geven, komt alleen maar meer geflame van :P

Ik wil nu maximaal groeien dus alcohol is niet echt welkom.
Maar wat is nou slechter?

t*ring, man geniet van het leven en zuip gewoon wanneer je wilt.

niet drinken is het best,
alchol breekt spier af.

Heb je het niet nodig drink niet,
af en toe drinken is niet slecht en zet je lever weer is aan het werk:P
maar drink met mate.

nu wel genoeg geblaat over geweest denk ik zo?

Roidrage. :rolleyes:
Waarom reageer je dan toch ''gast''.

Ik train nu al ruim een jaar serieus, doet dat er toe?
Waarom wil je kuren?
Ken je de side-effects?
Heb je zin om een inject te zetten, of ga je lekker aan de p!ll3n jonge.

ik lees me meer in dan je denkt gast ;) knowledge= power
als iemand wil kuren dan laat diegene toch?
ik snap eerder niet waarom jij zo dom en kinderachtig reageert tenslotte je kent me niet eens en je weet al helemaal niet hoeveel discipline ik heb :D
hiermee eindig ik ook deze discussie u mad? come at me brah jwz groetjes peter pan:)

Laatst bewerkt:
ik lees me meer in dan je denkt gast ;) knowledge= power
als iemand wil kuren dan laat diegene toch?
ik snap eerder niet waarom jij zo dom en kinderachtig reageert tenslotte je kent me niet eens en je weet al helemaal niet hoeveel discipline ik heb :D
hiermee eindig ik ook deze discussie u mad? come at me brah jwz groetjes peter pan:)

Oke dan buffel in opleiding, succes met je kuur :thumbs:

soms heb ik er moeite mee en soms niet met name in de zomer word het tog een stuk moeilijker maar als het echt moet van mn eige lukt het wel pas nog 3 maand geen alcohol aangeraakt.

Terug
Naar boven