AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb wel eens klappen gekregen ja

Ik heb maar één keer een pats gehad. Op een ontzettend laffe manier. Ik fietste met een andere dude naar school, was toen 14. Kwam zo'n kerel op een scooter alle fietsers voorbij gereden, voegde hij naar rechts en raakte mijn voorwiel. Totaal zijn schuld. Remt ie af, geeft ie mij een pats en rijdt hij door. De held. Iemand van 16/17 jaar op een scooter die een brugpieper een klap geeft en dan doorrijdt :')

De rest van de keren heb ik er alleen maar uitgedeeld, maar dat was t/m m'n 16e. Daarna nooit gevochten.

Ik heb eigenlijk nooit gevochten, wel eens iemand stevig beetgepakt, maar is nooit uit de hand gelopen. Als je het niet opzoekt gebeurt er meestal ook niets, of je moet dikke pech hebben. Wel één keer mogen incasseren, van een vriend nog wel, omdat ik hem in het openbaar vernederde met wat opmerkingen. Een mooie peut onder m'n oog, ik voelde er weinig tot niets van, maar toe iedereen me begon aan te gapen toch even op de WC in de spiegel wezen kijken en er zat een mooie snee/beurse plek.

Wel geinig die twee weken erna toen ik met een blauw oog rondliep merk je dat mensen echt denken oh k*t stapje terug, die gast gaat het niet uit de weg. :D

ooit eens met een paar jongens, belde we aan bij een jongen die totaal geen vrienden heeft en altijd word gepest. moeder doet open en wij zo van:"hey, heeft jeroen zin om met ons mee te gaan naar de stad ?" en de moeder helemaal blij zovan: mijn zoon heeft eindelijk een vrienden. dus jeroen werd geroepen door zijn moeder en kwam naar beneden. hij vertrouwde het al niet omdat wij hem altijd pesten maar hij moest van zijn moeder mee:P nou, toen hij bij ons buiten was gingen we na een kwartiertje hem helemaal kapot slaan, kleding uit en toen in de sloot geflikkerd. toen gingen we met z'n allen over hem heen pissen. laffe actie hé...

zelf heb ik zeker wel eens klappen gehad maar zelf ook wel eens uitgedeeld. word je alleen maar harder van.

ooit eens met een paar jongens, belde we aan bij een jongen die totaal geen vrienden heeft en altijd word gepest. moeder doet open en wij zo van:"hey, heeft jeroen zin om met ons mee te gaan naar de stad ?" en de moeder helemaal blij zovan: mijn zoon heeft eindelijk een vrienden. dus jeroen werd geroepen door zijn moeder en kwam naar beneden. hij vertrouwde het al niet omdat wij hem altijd pesten maar hij moest van zijn moeder mee:P nou, toen hij bij ons buiten was gingen we na een kwartiertje hem helemaal kapot slaan, kleding uit en toen in de sloot geflikkerd. toen gingen we met z'n allen over hem heen pissen. laffe actie hé...

zelf heb ik zeker wel eens klappen gehad maar zelf ook wel eens uitgedeeld. word je alleen maar harder van.

wat ben jij voor trieste jongen? wat is jouw probleem echt...

Voor mensen als jou bestaan er instellingen hoor ...

Oh broeder, zelfs als het een grap is(wat het wss is), is het nog te ****ing zielig voor woorden.

Hallo Jeroenl. :D

Heb nooit in de situatie verkeerd dat ik moet gaan vechten.. trek het op eoa manier niet aan en als er wat dreigd te gebeuren kan ik het verbaal wel oplossen.. natuurlijk.. zeg niet dat het ooit kan gebeuren maar je instelling heeft er zeker mee te maken.. als mensen zich niet met mij bemoeien zal je van mij ook geen last hebben... Ben eigenlijk altijd zo geweest.. ook in een dronken toestand..

Dan ben jij wel een hele stoere jongen Jeffreyl

1 keer zwaar, was vorig jaar na de examens.

Ik ging naar een café hier, en mijn neef was dr ook (neef heeft kanker gehad) en heeft door die kanker in een rolstoel gezeten (is nog mar 17)

Er waren een paar oudere gasten aan het roepen naar hem van 'kankerpatieeeent' of ROLSTOELGEBRUIKERTJE, dat vond ik al super laf, maar plots gingen ze naar hem toe, en hem wat duwen enzo, ik ben er toen vlug voor gaan staan, en heb slaag gekregen van 2 gasten (alletwee 22jaar)

dik oog, 2 voorste tanden uit, draad van mn beugel in men tandvlees, lip helemaal kapot, hersenschudding,... knock out gegaan ook (bleven ze nog doorstampen op mij, heb ik achteraf gehoord)

Lafaards, tegen gast van 16 jaar..

Herkenbaar gedrag... onzekere, bange jongetjes die met z'n allen 'sterk genoeg' zijn om de zwakkere schakel aan te pakken... individueel bang voor hun eigen schaduw maar met z'n allen zijn ze 'de mannetjes'

Very gay! Zou me de ballen uit mijn broek schamen als ik ooit zo'n zielige actie had uitgevoerd. Verdient eigenlijk negatieve karma dit. Volgens mij heb ik wel eens eerder posts van jou gelezen die niet op 1 lijn liggen met de normale sociale waarden en normen. Word tijd dat je met iemand gaat praten of stop met je "Tough guy act" op internet.

1 keer zwaar, was vorig jaar na de examens.

Ik ging naar een café hier, en mijn neef was dr ook (neef heeft kanker gehad) en heeft door die kanker in een rolstoel gezeten (is nog mar 17)

Er waren een paar oudere gasten aan het roepen naar hem van 'kankerpatieeeent' of ROLSTOELGEBRUIKERTJE, dat vond ik al super laf, maar plots gingen ze naar hem toe, en hem wat duwen enzo, ik ben er toen vlug voor gaan staan, en heb slaag gekregen van 2 gasten (alletwee 22jaar)

dik oog, 2 voorste tanden uit, draad van mn beugel in men tandvlees, lip helemaal kapot, hersenschudding,... knock out gegaan ook (bleven ze nog doorstampen op mij, heb ik achteraf gehoord)

Lafaards, tegen gast van 16 jaar..

te zielig die gasten , hopen dat zij sterven aan kanker

??ik plaats een reactie en krijg meteen zulke commentaar ? ik begrijp het wel want ik denk ik er nu ook net zo over van wat ik heb gedaan natuurlijk. toen ik dat deed was ik een jochie van 9 die omging met oudere jongens dus dan weet je wel hoe dat gaat. naja, t's gebeurt en als ik eraan denk vind ik mezelf idd een lafbek.

??ik plaats een reactie en krijg meteen zulke commentaar ? ik begrijp het wel want ik denk ik er nu ook net zo over van wat ik heb gedaan natuurlijk. toen ik dat deed was ik een jochie van 9 die omging met oudere jongens dus dan weet je wel hoe dat gaat. naja, t's gebeurt en als ik eraan denk vind ik mezelf idd een lafbek.

Je vertelt het nogal stoer.

En dat je zulk commentaar krijgt lijkt me logisch.

Je vertelt het nogal stoer.

En dat je zulk commentaar krijgt lijkt me logisch.

hij is 17, pubertjes doen altijd stoer tot ze eens iemand echt gevaarlijk tegenkomen :D

Wel geinig die twee weken erna toen ik met een blauw oog rondliep merk je dat mensen echt denken oh k*t stapje terug, die gast gaat het niet uit de weg. :D

...
nee toch niet, mensen denken dat je makkelijk op je oog te raken bent...

hoe moet ik het dan vertellen ? in wat voor soort context had ik het dan moeten zetten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven