- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Toen ik 8 was ben ik geslagen door mijn buurjongen. Ik heb hem toen heel hard geschopt met mijn rolschaats aan![]()
Foei, jij verdient billenkoek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ik 8 was ben ik geslagen door mijn buurjongen. Ik heb hem toen heel hard geschopt met mijn rolschaats aan![]()

nou, toen hij bij ons buiten was gingen we na een kwartiertje hem helemaal kapot slaan, kleding uit en toen in de sloot geflikkerd. toen gingen we met z'n allen over hem heen pissen. laffe actie hé...ooit eens met een paar jongens, belde we aan bij een jongen die totaal geen vrienden heeft en altijd word gepest. moeder doet open en wij zo van:"hey, heeft jeroen zin om met ons mee te gaan naar de stad ?" en de moeder helemaal blij zovan: mijn zoon heeft eindelijk een vrienden. dus jeroen werd geroepen door zijn moeder en kwam naar beneden. hij vertrouwde het al niet omdat wij hem altijd pesten maar hij moest van zijn moeder meenou, toen hij bij ons buiten was gingen we na een kwartiertje hem helemaal kapot slaan, kleding uit en toen in de sloot geflikkerd. toen gingen we met z'n allen over hem heen pissen. laffe actie hé...
zelf heb ik zeker wel eens klappen gehad maar zelf ook wel eens uitgedeeld. word je alleen maar harder van.
ooit eens met een paar jongens, belde we aan bij een jongen die totaal geen vrienden heeft en altijd word gepest. moeder doet open en wij zo van:"hey, heeft jeroen zin om met ons mee te gaan naar de stad ?" en de moeder helemaal blij zovan: mijn zoon heeft eindelijk een vrienden. dus jeroen werd geroepen door zijn moeder en kwam naar beneden. hij vertrouwde het al niet omdat wij hem altijd pesten maar hij moest van zijn moeder meenou, toen hij bij ons buiten was gingen we na een kwartiertje hem helemaal kapot slaan, kleding uit en toen in de sloot geflikkerd. toen gingen we met z'n allen over hem heen pissen. laffe actie hé...
zelf heb ik zeker wel eens klappen gehad maar zelf ook wel eens uitgedeeld. word je alleen maar harder van.
ooit eens met een paar jongens, belde we aan bij een jongen die totaal geen vrienden heeft en altijd word gepest. moeder doet open en wij zo van:"hey, heeft jeroen zin om met ons mee te gaan naar de stad ?" en de moeder helemaal blij zovan: mijn zoon heeft eindelijk een vrienden. dus jeroen werd geroepen door zijn moeder en kwam naar beneden. hij vertrouwde het al niet omdat wij hem altijd pesten maar hij moest van zijn moeder meenou, toen hij bij ons buiten was gingen we na een kwartiertje hem helemaal kapot slaan, kleding uit en toen in de sloot geflikkerd. toen gingen we met z'n allen over hem heen pissen. laffe actie hé...

Oh broeder, zelfs als het een grap is(wat het wss is), is het nog te ****ing zielig voor woorden.
1 keer zwaar, was vorig jaar na de examens.
Ik ging naar een café hier, en mijn neef was dr ook (neef heeft kanker gehad) en heeft door die kanker in een rolstoel gezeten (is nog mar 17)
Er waren een paar oudere gasten aan het roepen naar hem van 'kankerpatieeeent' of ROLSTOELGEBRUIKERTJE, dat vond ik al super laf, maar plots gingen ze naar hem toe, en hem wat duwen enzo, ik ben er toen vlug voor gaan staan, en heb slaag gekregen van 2 gasten (alletwee 22jaar)
dik oog, 2 voorste tanden uit, draad van mn beugel in men tandvlees, lip helemaal kapot, hersenschudding,... knock out gegaan ook (bleven ze nog doorstampen op mij, heb ik achteraf gehoord)
Lafaards, tegen gast van 16 jaar..
??ik plaats een reactie en krijg meteen zulke commentaar ? ik begrijp het wel want ik denk ik er nu ook net zo over van wat ik heb gedaan natuurlijk. toen ik dat deed was ik een jochie van 9 die omging met oudere jongens dus dan weet je wel hoe dat gaat. naja, t's gebeurt en als ik eraan denk vind ik mezelf idd een lafbek.
Je vertelt het nogal stoer.
En dat je zulk commentaar krijgt lijkt me logisch.

Wel geinig die twee weken erna toen ik met een blauw oog rondliep merk je dat mensen echt denken oh k*t stapje terug, die gast gaat het niet uit de weg.![]()