Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Buiten dat het wel grappig is, slaat het natuurlijk nergens op aan te nemen dat mensen met zijn stats niet kunnen vechten.

Make love, not war guys :D

:cool: Deze zomervakantie ook een leuk verhaaltje meegemaakt.
Met 5 vrienden naar lloret op vakantie. Eerste dag dat we er zijn gaan we lekker op stap, temenens door gedronken en als we terug wandelen langs de dijk naar ons hotel smijt er opeens uit een groepje van 5 man iemand een vette hamburger op ons, na 30 seconden doorgestapt hebben besluiten we met onze zatte kloten om terug te gaan. Mn maat die de hamburger op zich had gekregen, raapt die hamburger van de grond en smijt die zo hard hij kan tegen iemand van die 5 hun gezicht. Vliegen die gasten lekker recht, hoor ik ze roepen " Coooomon " mijn stille reactie " Fuuck engelsmannen :eek:". Maar ze waren maar met vijf en wij ook dus wij gingen niet achteruit, nou hadden we niet gezien dat er aan de overkant van het straat een english pub was, werd het ineens 15 tegen 5 :mad:. Maat die de hamburger gesmeten had kreeg serieus slaag, dus ik loop lekker met mijn zatte kloten tegen een groepje in dat juist een charge pleegde op hem, jawel vang ik 2 mooie slagen op mn linker oog en slaap :rolleyes: weet nog steeds niet van waar ze kwamen. Zie ik dan bloed vliegen op mn polo, ik draai mn gezicht even weg want dacht dat ik aan het bloeden was, bleek ik niet te zijn maar was het bloed van maat die de hamburger had gesmeten ( die 3 meter van me afstond ). :D Toen kwam de politie verschrikkelijk snel aangereden met hun quads enzo, wij de eerste avond nog naar spoed mogen gaan met die maat. Geen klacht ingediend, was onze eigen zatte fout, hadden maar niet zat moeten vechten.

Wel een aantal knokpartijen meegemaakt maar sinds mijn 12e ongeveer nooit meer hoeven incasseren :) (Wedstrijd)boksen daargelaten...

Het is essentieel om niet onnodig een gevecht ingesleept te worden dat je niet kunt winnen, dus gewoon 1vs1 dat is fair.

3 keer echt dik klappen gehad
Eerste keer was in scheveningen bij een of ander amateur feestje, stond buiten te lullen met de ''portier''
Blijkbaar was er binnen ruzie geweest, waarna een groepje van 10 n*gers kwam aanlopen(echt belachelijke kanker lafaards) waarna het een soort 5 tegen 10 werd.Uiteraard werden we gruwelijk vernederd
Kijk hierop: Ging nergens om en was het totaal niet waard

2e x ben ik aangevallen door een groep van 25 molukkers, het is zelfs te zien op camera
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/aangevallen-door-25-molukkers-48863/
Verhaal en filmpje in topic.
Kijk hierop:Dat was al helemaal ****ing laf, gek genoeg kijk ik er nu een beetje neutraal tegen aan
Ondanks dat ik een hamer tegen mn kop aan heb gehad

3e keer liep ik een gebroken neus op
We kregen ruzie bij een internationale school echt om niks, een vriend had een hooligan jas aan en een van die ieren kon het niet laten om er een belachelijke opmerkingen over maken. Resultaat was een schop op de grond tegen mn neus, maar uiteindelijk dankzij pepperspray en boksbeugel van vrienden gewonnen. Daarna werd het rennen(half ko) aangezien er een groepje uit de school op ons af kwam rennen
Ve

Nog nooit geprobeerd met 20 vrienden een Nederlander proberen te beroven?;)

Nooit klappen gehad, buiten wat matpartijtjes op school ook nooit klappen uitgedeeld.

Buiten de dojo, nooit geincasseerd nooit uitgedeeld.

paar week terug een keer een dronken ruzie net toen we buiten de kroeg waren, vriend van me beetje uitdagen en een paar superdudes spongen er graag op in..

1 kerel sloeg me voor mn bek en tufte op me, slag was half mis en tuf was raak...

vervolgens heb ik hem vastgepakt tegen de grond gewerkt en op hem getuft, daarna een vriend van hem!

baal nog steeds dat ik niks meer heb gedaan, hoe stoer ik mezelf soms ook vind ik ga nooit verder dan iemand overmeesteren en drukken! achteraf toch het slimste ;)

3 keer echt dik klappen gehad
Eerste keer was in scheveningen bij een of ander amateur feestje, stond buiten te lullen met de ''portier''
Blijkbaar was er binnen ruzie geweest, waarna een groepje van 10 n*gers kwam aanlopen(echt belachelijke kanker lafaards) waarna het een soort 5 tegen 10 werd.Uiteraard werden we gruwelijk vernederd
Kijk hierop: Ging nergens om en was het totaal niet waard

2e x ben ik aangevallen door een groep van 25 molukkers, het is zelfs te zien op camera
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/aangevallen-door-25-molukkers-48863/
Verhaal en filmpje in topic.
Kijk hierop:Dat was al helemaal ****ing laf, gek genoeg kijk ik er nu een beetje neutraal tegen aan
Ondanks dat ik een hamer tegen mn kop aan heb gehad

3e keer liep ik een gebroken neus op
We kregen ruzie bij een internationale school echt om niks, een vriend had een hooligan jas aan en een van die ieren kon het niet laten om er een belachelijke opmerkingen over maken. Resultaat was een schop op de grond tegen mn neus, maar uiteindelijk dankzij pepperspray en boksbeugel van vrienden gewonnen. Daarna werd het rennen(half ko) aangezien er een groepje uit de school op ons af kwam rennen
Ve

Astagfirullah, zware schaamte voel ik als ik dit teruglees
Wat dwaling niet allemaal met je kan doen
Nog nooit geprobeerd met 20 vrienden een Nederlander proberen te beroven?;)

Nee, ik ben geen straatrat

Toen ik 8 was ben ik geslagen door mijn buurjongen. Ik heb hem toen heel hard geschopt met mijn rolschaats aan :D

Een ding vergeet ik nooit meer, ik was jaar of 8 en ging altijd tussen de middag en na schooltijd alleen naar huis.

werd op een dag opgewacht door 2 etters van andere school van jaar of 10-11.

ze hebben me een paar x te pakken gehad met z'n 2 tot dat ik zo kwaad was en ik 10min. eerder weg ben gegaan van school en de grootste van de 2 heb opgewacht.

en er mee heb gevochten tot bloedens aan toe.

heb zelf veel geincasseert maar ook als een wilde gevochten.

heb later nooit geen last meer van ze gehad.

als ik ze tegen kwam op straat of met schoolvoetbal ofzo. waren ze poeslief.

1 van de 2 heeft op vervolg onderwijs ook nog bij mij op school gezeten en was altijd
aardig.

buitenom dit verhaal nooit echt klappen gekregen, soms als het nodig was wel uitgedeeld
dat krijg je als je altijd de kleinste bent. ;)

vroeger veel in vechtpartijen gezeten in mijn dancingperiode, (16-19jaar), was zo'n beetje een gewoonte toen, maar het stelt allemaal niets voor eigenlijk, je kan je lekker stoer voelen met je maatjes dan en als je geluk hebt word je opeens niet tot pulp geslagen.

Nu doe ik daar niet meer aan mee, maar ik ga een gevecht daarom niet uit de weg gaan, als iemand me zoekt dan vind hij mij ook ;)

als de basisschool niet telt, dan heb ik eigenlijk alleen maar uitgedeeld :sad:
liever ontwijk ik gevechten, komt vaak alleen maar narigheid van, heb wel eens een steen door m'n ruit gehad van iemand die het zusje van m'n vriendin lastig viel, omdat ik hem een corrigerende tik verkocht had, de eikel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven