AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeg als 1 iemand mij aanraakte was hij de lul, ik kreeg ooit is 1 trap in me buik en gaf hem gelijk uit reactie 2 klappen op zijn gezicht, hoppa binnen paar seconden een bloedneus en een blauw oog.

Ooit ook 3 marokaantjes die me opeens in de aula van school me aanspraken, heb jij iets gegooid, ik ontkende gewoon want ik had ook echt niks gegooit. Maar ze bleven serieus doorgaan, toen antwoorden ik maar, dan heb ik het wel gedaan, dus rot nu maar op. Toen kreeg ik iets van hun tegen me hoofd, en gelijk 3 seconde later las de andere aan 5 meter verderop acter een bankje. Hij stond daarna op maar opeens werd ik door een vriend teruggetrokken.

Laaste jaren heb ik eigenlijk vrij weinig echte gevechten gehad, ook maar goed. Nu vecht ook ook minder snel:P Ik heb ook gelukkig zelf nog nooit afgelegd tegen iemand, nog nooit een bloedneus of een blauwe plek van iemand anders gehad.

hoe moet ik het dan vertellen ? in wat voor soort context had ik het dan moeten zetten ?

NIET vertellen. Het gaat in dit topic toch om of je wel eens klappen hebt gehad, niet om iemand in de sloot gooien en er overheen pissen. Ik snap uberhaupt niet dat je dat verhaal hier plaats. Werkt toch alleen maar tegen je? Overigens wel goed dat je er nu spijt van hebt.

• Topic Starter Topic Starter
??ik plaats een reactie en krijg meteen zulke commentaar ? ik begrijp het wel want ik denk ik er nu ook net zo over van wat ik heb gedaan natuurlijk. toen ik dat deed was ik een jochie van 9 die omging met oudere jongens dus dan weet je wel hoe dat gaat. naja, t's gebeurt en als ik eraan denk vind ik mezelf idd een lafbek.

idd een laffe teringhond ben je als je zulke streken flikt, het is dat je het zelf zegt.

nooit ruzie, nooit klappen gehad en nooit uitgedeelt. hoop dit zo te houden.

In de ring vaak genoeg klappen gehad, maar gelukkig altijd nog meer uit kunnen delen. Daarbuiten heb ik eigenlijk nooit echt gevochten. Ben natuurlijk weleens bij schermutselingen betrokken geweest, en heb toen het eea uitgedeeld (ook lichte klapjes/trappen ontvangen) maar dat stelde imo nooit zoveel voor.

hoe moet ik het dan vertellen ? in wat voor soort context had ik het dan moeten zetten ?
Niet. Of in ieder geval niet die bijkomstigheden vertellen, zoals dat z'n moeder blij was om blabla en dat hij het niet vertrouwde omdat etc. Ik heb ook wel 'es iemand gepest en ben er zeer zeker niet trots op, eerder beschaamd en ik hoop dat diegene me kan vergeven. Ik kan me geeneens herinneren waarom ik dat deed.

Ik heb zelf 2 keer gevochten. Naja, bij eentje kreeg ik een klap in m'n gezicht om echt niks en ging ik zo door het lint dat ik door een paar vrienden van me ben weggedragen. Ik was niet KO gegaan ofzo maar ik had die man doodgeslagen als het aan mij lag en dat zagen m'n vrienden gelukkig nog op tijd.

Andere was tegen een gozer die mij sowieso niet lag. Hij duwde of liep in ieder geval altijd EXTRA hard met z'n schouder tegen mij aan als ik hem tegen kwam in de gangen op school. Dus ik kwam hem weer een keertje tegen terwijl hij stond te wachten voor z'n klaslokaal maar dit keer stond hij met z'n poot uitgestoken dus ik waarschuwde hem om mij niet te duwen/aan te raken of te tackelen. En hierop reageerde hij door mij weg te duwen, vuile ter***lijer. Ik helemaal door het lint en gaf hem een klap in z'n maag als nooit tevoren. :roflol: Die gozer kotsen, op de grond liggen en weer kotsen. Hahaha. Voor z'n vrienden heeft hij op de grond gekotst. Toen maar weggelopen, te zielig voor woorden. Eerst stoer doen en alfashit maar wanneer het erop aankomt beetje lopen kotsen en huilen op de grond.

Dat was het stoerste moment in mijn leven. En ik ben blij die gedeeld te hebben.:o

ach volgens mij krijgt iedereen wel eens ooit klappen de eerste keer schrok ik zo dat ik te verbaasd was om iets terug te doen dus dat kwam de dag erop .....hahahaha jong he toen;daarna was het altijd meteen erop en tja dat liep ook niet altijd even mooi af dus kwam wel eens geschonden uit de strijd wel eens een bloedneus enzo maar shit happens en nu bedenken ze zich wel voor dat ze wat doen ...

Ja wel eens een klap gehad op m'n lip op het moment dat ik de vriendin van die gozer van achteren (doggystyle) aan het nken was (shit happens)
Ik heb toen niet teruggeslagen omdat het er zo lullig uitziet als je zonder onderbroek aan gaat vechten

Ja wel eens een klap gehad op m'n lip op het moment dat ik de vriendin van die gozer van achteren (doggystyle) aan het nken was (shit happens)
Ik heb toen niet teruggeslagen omdat het er zo lullig uitziet als je zonder onderbroek aan gaat vechten
??? je had toch een neukpop?;)

ooit eens met een paar jongens, belde we aan bij een jongen die totaal geen vrienden heeft en altijd word gepest. moeder doet open en wij zo van:"hey, heeft jeroen zin om met ons mee te gaan naar de stad ?" en de moeder helemaal blij zovan: mijn zoon heeft eindelijk een vrienden. dus jeroen werd geroepen door zijn moeder en kwam naar beneden. hij vertrouwde het al niet omdat wij hem altijd pesten maar hij moest van zijn moeder mee:P nou, toen hij bij ons buiten was gingen we na een kwartiertje hem helemaal kapot slaan, kleding uit en toen in de sloot geflikkerd. toen gingen we met z'n allen over hem heen pissen. laffe actie hé...

zelf heb ik zeker wel eens klappen gehad maar zelf ook wel eens uitgedeeld. word je alleen maar harder van.

Teringtrieste actie ventje
Als Allah swt het echt wil, eindig jij later ook dood in elkaar geslagen
En dan zal ik er zeker om juichen
En het dan ook nog stoer vertellen:rolleyes:

spiertje16: is cool. gelukkig bestaat allah niet. maar mocht ik zo eindigen zou ik daar vrede mee hebben.

verder ooit een klappen gehad voor de hele klas zonder dat de leraar iets deed, maar toen zag ik zo'n grote machina waarmee je in 1x 8 gaatjes in een vel papier kan drukken. die gooide ik zo tegen de jongens zijn gezicht aan van wie ik klappen kreeg. hij belande in het ziekenhuis. zelfde jongen had ooit een hondenstront naar mij gegooit en ik zat er helemaal onder. ik zag toen ergens een stuk krant liggen en daar deed ik erg veel honden stront in. toen ik hem zag kreeg hij dat hele zaakje in zijn gezicht:P verder wel eens kopstoot gekregen op mijn neus en dat deed behoorlijk veel pijn. zo heb ik nog veel meer van dit soort verhalen. maar ik heb zeker wel veel klappen gehad en ook weleens uitgedeeld. als je wint op straat, verlies je voor de rechter:cool:

Zozo, jij bent wel een stoere en coole jongen, "jeffreyl".

spiertje16: is cool. gelukkig bestaat allah niet. maar mocht ik zo eindigen zou ik daar vrede mee hebben.

verder ooit een klappen gehad voor de hele klas zonder dat de leraar iets deed, maar toen zag ik zo'n grote machina waarmee je in 1x 8 gaatjes in een vel papier kan drukken. die gooide ik zo tegen de jongens zijn gezicht aan van wie ik klappen kreeg. hij belande in het ziekenhuis. zelfde jongen had ooit een hondenstront naar mij gegooit en ik zat er helemaal onder. ik zag toen ergens een stuk krant liggen en daar deed ik erg veel honden stront in. toen ik hem zag kreeg hij dat hele zaakje in zijn gezicht:P verder wel eens kopstoot gekregen op mijn neus en dat deed behoorlijk veel pijn. zo heb ik nog veel meer van dit soort verhalen. maar ik heb zeker wel veel klappen gehad en ook weleens uitgedeeld. als je wint op straat, verlies je voor de rechter:cool:

Respect !

:roflol:

Ik kan me best voorstellen dat jij regelmatig een pak rammel hebt gehad. :D

~
Je bedoelt een perforator........
VMBO zeker???
Aan je verhalen te lezen, begrijp ik het wel, hoor. K*tschool!:cool:;)

Ik heb laatst nog eens bijna klappen gehad. Een aantal aangeschoten kerels (stuk of 7-8) waren een lelijk meisje lastig aan het vallen, wat bier over aan het kappen enzo. Ik kom tussen hun groepje staan en begin een beetje vreemd te lachen in zo'n ettertje zn gezicht. Hij vraagt wat de bedoeling ervan is waarop ik vraag of ze problemen zoeken; Hij antwoord nee. Ik zeg; oké, dat valt mee, ik zoek nl ook geen problemen. Dan ga ik nu dus door met dit meisje en dat is dan dat. Inmiddels was het meisje achter mn rug gekropen en stonden zn maatjes achter hem. Hij vertelde me dat ze me zouden pakken als ik zou wegwandelen. Ik zei; goed dat zullen we dan wel zien. Ik wandelde rustig weg met dat meisje, af en toe nog eens achterom checken of ze niet volgden, wat ze dus niet deden.

Was wel wat zielig eigenlijk, meisje was helemaal in shock, maar er zijn dus geen klappen gevallen. Ik heb haar gewoon tot aan haar deur gebracht. Tot zover mijn heldenverhaal.

tijdens sparren alleen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven