XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
spiertje16: is cool. gelukkig bestaat allah niet. maar mocht ik zo eindigen zou ik daar vrede mee hebben.

verder ooit een klappen gehad voor de hele klas zonder dat de leraar iets deed, maar toen zag ik zo'n grote machina waarmee je in 1x 8 gaatjes in een vel papier kan drukken. die gooide ik zo tegen de jongens zijn gezicht aan van wie ik klappen kreeg. hij belande in het ziekenhuis. zelfde jongen had ooit een hondenstront naar mij gegooit en ik zat er helemaal onder. ik zag toen ergens een stuk krant liggen en daar deed ik erg veel honden stront in. toen ik hem zag kreeg hij dat hele zaakje in zijn gezicht:P verder wel eens kopstoot gekregen op mijn neus en dat deed behoorlijk veel pijn. zo heb ik nog veel meer van dit soort verhalen. maar ik heb zeker wel veel klappen gehad en ook weleens uitgedeeld. als je wint op straat, verlies je voor de rechter:cool:

???verkapt-kijk-mij-eens-goed-kunnen-knokken-op-internet-want-ik-ben-een-webridder-antwoord???

tiefes ey!!!wat een taalgebruik:finger: je begrijpt natuurlijk dat je zo niet serieus genomen wordt he knul?:)

???verkapt-kijk-mij-eens-goed-kunnen-knokken-op-internet-want-ik-ben-een-webridder-antwoord???

tiefes ey!!!wat een taalgebruik:finger: je begrijpt natuurlijk dat je zo niet serieus genomen wordt he knul?:)

Zal hem een worst wezen wie hem sirieus neemt of niet :D hij verteld alleen zijn verhaal.

wtf

Toen ik 14 was een keer ruzie gehad met een Irakees die pissig werd omdat ik zei dat zijn moeder met Olifanten ( Roxxe's ) doet toen begon hij te dreigen met een stoeptegel.
Meer heb ik niet mee mogen maken.

Ik heb laatst nog eens bijna klappen gehad. Een aantal aangeschoten kerels (stuk of 7-8) waren een lelijk meisje lastig aan het vallen, wat bier over aan het kappen enzo. Ik kom tussen hun groepje staan en begin een beetje vreemd te lachen in zo'n ettertje zn gezicht. Hij vraagt wat de bedoeling ervan is waarop ik vraag of ze problemen zoeken; Hij antwoord nee. Ik zeg; oké, dat valt mee, ik zoek nl ook geen problemen. Dan ga ik nu dus door met dit meisje en dat is dan dat. Inmiddels was het meisje achter mn rug gekropen en stonden zn maatjes achter hem. Hij vertelde me dat ze me zouden pakken als ik zou wegwandelen. Ik zei; goed dat zullen we dan wel zien. Ik wandelde rustig weg met dat meisje, af en toe nog eens achterom checken of ze niet volgden, wat ze dus niet deden.

Was wel wat zielig eigenlijk, meisje was helemaal in shock, maar er zijn dus geen klappen gevallen. Ik heb haar gewoon tot aan haar deur gebracht. Tot zover mijn heldenverhaal.

nice:thumbup:

Ik heb laatst nog eens bijna klappen gehad. Een aantal aangeschoten kerels (stuk of 7-8) waren een lelijk meisje lastig aan het vallen, wat bier over aan het kappen enzo. Ik kom tussen hun groepje staan en begin een beetje vreemd te lachen in zo'n ettertje zn gezicht. Hij vraagt wat de bedoeling ervan is waarop ik vraag of ze problemen zoeken; Hij antwoord nee. Ik zeg; oké, dat valt mee, ik zoek nl ook geen problemen. Dan ga ik nu dus door met dit meisje en dat is dan dat. Inmiddels was het meisje achter mn rug gekropen en stonden zn maatjes achter hem. Hij vertelde me dat ze me zouden pakken als ik zou wegwandelen. Ik zei; goed dat zullen we dan wel zien. Ik wandelde rustig weg met dat meisje, af en toe nog eens achterom checken of ze niet volgden, wat ze dus niet deden.

Was wel wat zielig eigenlijk, meisje was helemaal in shock, maar er zijn dus geen klappen gevallen. Ik heb haar gewoon tot aan haar deur gebracht. Tot zover mijn heldenverhaal.

En nog gedoet?

@guardian: maar je hebt dus niet gedoet ? :(

jah, en bij jou dat wijf op je avatar.

Arnoldfan && jeffreyl zijn een en dezelfde ? Zou mij in ieder geval niks verbazen als ik naar 't Nederlands van beide accounts kijk. :D

ik heb voor het eerst gevochten in groep 4.

Toen liep een gozer mij altijd te pesten en toen zij mijn vader dat ik hem gewoon op zijn neus moest slaan als ie het weer deed. De volgende dag deed ie het weer en heb ik hem gelijk een ram op zijn smoel gegeven en toen had ie een bloedneus:D Daarna werden we de beste vrienden:P

Daarna op de middelbare school in het eerste jaar nog met een lange irakees gevochten. Hij schold mijn zusje uit voor kk h**r toen ze hem perongeluk aanstoote, dus een goede reden net als de eerste.

In het begin van het eerste jaar trouwens ook nog toen een gozer me steeds aan het treiteren was. Heb hem op een gegeven moment bij zijn strot gepakt en hem een stuk of 5 keer op zijn smoel geramt. nooit meer wat tegen me gezegd.

In de 2e met een vriend van me tegen 3 marokanen gevochten en weer gewonnen. Wij stonden naar de leswijzigingen te kijken toen er eentje expres langs kwam lopen en met zijn schouder mij wegduwde daarna liep ie weer grijnzend terug naar zijn vriendjes. Ik liet het maar gaan. Toen kwam de volgende van het groepje en die stoote mij ook expres aan. Ik heb hem toen meteen op zijn smoel geramt en hij ging gestrekt. Daarna kwamen zijn vriendjes aan gerend en de ene duwde me weg waarop de ander me gelijk een trap in mijn zak gaf waarop ik gelijk tegen de vlakte ging van de pijn. Toen heeft die vriend van me ze allebij een klap gegeven en daarna kwamen er 3 leraren tussen.

In de derde klas 2x

De eerste keer was best lullig van me, er was een klein chinees mannetje die een kop kleiner was dan ik, hij pakte mijn stoel waarop ik gelijk zij blijf van mijn stoel af k*t spleetoog. Toen ga ie me een trap en daarna heb ik hem een paar keer op zijn borst geramt, hij kon het wel incaseren maar toch vond ik het achteraf lullig van me.

De 2e keer in de derde, Er was een gozer waar ik al heel lang een hekel aan had, gewoon om zijn manier van doen. Ik had een discussie met hem in de les over iets, in de volgende les was het gym en ik hoorde hem al tegen een vriend van hem zeggen dat ie me ff ging tackelen bij gym. Ik was aan het voetballen en ik zag hem al aankomen maar ik ontweek hem steeds. Toen hij de bal had trapte ik hem met 2 benen hard onderuit waarop hij gelijk opstond, op me ging zitten en mijn keel dichtkneep terwijl ik nog op de grond lag. Toen ie klaar was liep ie heel wijs weg grijnzend naar een vriend van hem. Ik kwam gelijk achter hem aan en gaf hem een ram op zijn voorhoofd, Waarop hij lachend wegliep als een boer met kiespijn. Even later riep een vriend van me pas op. Toen kreeg ik opeens een ram in mijn nek van achter. Dit kon ik niet laten gebeuren dus ik pakte hem bij zijn shirt, hij wilde weglopen waardoor zijn shirt scheurde en ik heb hem gelijk neergeslagen en toen die lag ging ik ook nog ff door zo boos was ik. Ze hadden me eraf getrokken maar tegen die tijd kon die gozer al niet meer opstaan. Had heel erg last van mijn nek en ik hoorde later dat hij om elke vinger een ring had omgedaan van zijn vrienden. Soort klein boksbeugeltje dus.

nu een jaartje terug kreeg ik opeens berichten op mijn hyves die volstonden met scheldwoorden en niet zomaar wat lichte woordjes. Na een tijdje mensen uithoren kwam ik erachter dat het een broertje was van een gozer waarmee ik 2 jaar geleden ruzi had. Ik wist nog waar die woonde en ben er gelijk naartoe gegaan. Ik bel aan hij doet de deur open. Ik vroeg wie die was en hij zij dat hij die en die was. Heb hem gelijk op zijn smoel geramt bij de voordeur en zij dat als ik nog 1 berichtje vindt in mijn hyves dat het erger met hem af zou lopen. Nooit meer wat van gehoort natuurlijk.

Dit waren mijn gevechten in mijn leven:D Heb wel es een trap gehad of ergens een ram maar nog nooit een ram in mijn gezicht.

Stats of uiterlijk maken niks uit als het om vechten gaat!

Geile chick

@ jeffreyl omg. jij moet terug naar school!

De basisschool wel teverstaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven