jeffreyl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De komma gebruik je direct na een woord, niet eerst een spatie ertussen.

Gekeken? Je gebruikt trouwens ook geen spatie tussen een woord en een vraagteken. Wel na het vraagteken overigens.Hoevaak heb je naar die zin gekeken voordat je hem postte ?![]()
Gekeken? Je gebruikt trouwens ook geen spatie tussen een woord en een vraagteken. Wel na het vraagteken overigens.
En ook tussen een woord en een uitroepteken.
Nooit klappen gehad, ook nooit uitgedeeld.
In het middelbaar ooit wel eens een kleine schermutseling die op een paar seconden gedaan was na een of andere armklem ofzo (altijd ju-jitsu gedaan), ik hoop echt dat ik nooit van men leven in een zwaar gevecht raak.
Hoevaak heb je naar die zin gekeken voordat je hem postte ?![]()

Als het echt nodig is, of ik moet men vrienden helpen zal ik wel niet aarzelen. Maar zo vechten op straat lijkt me echt nix .. vuil en onderhands vechten. Stel je voor dat iemand je knie over stampt ofzo .. of met 5 tegen 1 en die toestanden. Liever niet 
Ik heb laatst nog eens bijna klappen gehad. Een aantal aangeschoten kerels (stuk of 7-8) waren een lelijk meisje lastig aan het vallen, wat bier over aan het kappen enzo. Ik kom tussen hun groepje staan en begin een beetje vreemd te lachen in zo'n ettertje zn gezicht. Hij vraagt wat de bedoeling ervan is waarop ik vraag of ze problemen zoeken; Hij antwoord nee. Ik zeg; oké, dat valt mee, ik zoek nl ook geen problemen. Dan ga ik nu dus door met dit meisje en dat is dan dat. Inmiddels was het meisje achter mn rug gekropen en stonden zn maatjes achter hem. Hij vertelde me dat ze me zouden pakken als ik zou wegwandelen. Ik zei; goed dat zullen we dan wel zien. Ik wandelde rustig weg met dat meisje, af en toe nog eens achterom checken of ze niet volgden, wat ze dus niet deden.
Was wel wat zielig eigenlijk, meisje was helemaal in shock, maar er zijn dus geen klappen gevallen. Ik heb haar gewoon tot aan haar deur gebracht. Tot zover mijn heldenverhaal.

Laatste paar jaar niet echt meer gevochten. Een keer wel op school een beetje een handgemeen gehad. Gozer gooide een sleutel in m'n oog, waarna ik opstond en hem een duw gaf. Duw was iets te hard eigenlijk, en hij belandde dus aan de overkant van het klaslokaal tegen zo'n ijzeren archiefkast aan. Toen werd hij boos, en wilde mij terugduwen. Maar ja, hij was 60kg en ik toen zo'n 125, dus dat was ook niet zo'n succes. Hij bleef het wel proberen, waarna ik hem dus optilde en hem het klas lokaal heb uitgezet. Zelfs de leraar moest er om lachen, wel grappig. Maar ja, meer niet.Gekeken? Je gebruikt trouwens ook geen spatie tussen een woord en een vraagteken. Wel na het vraagteken overigens.

Weer zo gelachen afgelopen weekend. Stoot er zo'n stereotype woonwagen VMBO type tegen me aan. Dus ik kijk hem aan, en kijk meteen weer weg. Geen aandacht aan besteden. Komt 'ie vervolgens voor me staan om echt een monster dialogue op te voeren:
"Ja, jij voelt je wel heel stoer hè, als je nou echt stoer bent kom je gewoon naar buiten om te vechten".
Ik vervolgens: "Geef me één goede reden waarom ik met jou zou vechten"
Woonwagen mong**l: "Ja ik ben sterker als jou!!"
Waarna ik natuurlijk heel droog antwoordde: "Ja, dat is niet echt een goede reden hè!"
Ik ging daarna natuurlijk helemaal stuk van het lachen waarop hij begon te duwen en vervolgens uit de toko werd geflikkerd door de security.
Wat een idioten. Maar zorgt wel voor mooie verhalen![]()
. Maar de Hongaren hadden al afgehaakt. Vervolgens van tuin tot tuin geklommen en zo thuis gekomen