MuscleMeat

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
eens keihard iemands ogen uit gepoked, die kerel was achteraf heftig aan het bloeden, nooit meer in elk geval :(

laatste keer dat ik echt een heftige ruzie had is alweer 4 jaar terug. Toen ik nog een brutal ecto was :D

was wel ****edup. 1 tegen eeeh op zijn minst 4 lui die ruzie zochten. Kon geen reet doen want er kwamen van alle kanten vuisten en trappen op me af vliegen. Dus ik dekde mijn hoofd maar goed. Heb een directe stoot gehad in begin, zo uit het niets. Was bijna knockout ervan. De overige stoten en trappen voelde ik ik helemaal niets van, fkng p*ssy's. Lekkere massage dat weer wel. Maar was de klap op me slaap niet waard :P

ik krijg wel eens klappen, over het algemeen als ik zat ben.

laatste keer 2 jaar geleden zat dr een gast bovenop me en was op mn gezicht aan het slaan.

ik lachte hem toen uit en zei dat hij als een wijf sloeg

volgende dag wel een blauw oog:)

nog zowat nooit gevochten, ga gevechten meestal ook uit de weg...

oja was zo een dun lonsdalertje uit de 2e op middelbare school die moest mij steeds hebbe op de 1 of andere manier, dus zeg zo van "wat is je probleem" zegt ie zo mijn probleem ben jij:D toen ging er knopje om in mn hoofd, gelijk bij zn keel gepakt en tegen een verwarming gegooit...
daarna heeft ie noout meer wat gezegd

hmm heb vaak klappen uitgedeeld maar heb er ook zat gehad:)

Een keer ik fietste toen ik bij mn vriendin was geweest naar huis en opeens komen er 3 turken uit de bosjes springen en beginnen me tegelijk tegen mn kop aan te slaan, ik was machteloos en het enigste wat ik kon doen was me zo klein mogelijk maken toen ik op de grond lag en mn hoofd proberen te beschermen, ze stoppte toen er iemand aan kwam gereden,ze hadden wel mn geld afgepakt. Daar had ik toen een gebroken neus en wa kneuzingen aan opgelopen.

Een andere keer was op stap en een vriend van mij had een beetje woorden met zn vriendin en toen kwam er zo'n k*tventje zich mee bemoeien en die had ik toen een paar klappen gegeven maar wat ik niet verwacht had dat er een stuk of 5 maten van hem een stukje verderop stonden die toen op me af kwamen en toen kreeg ik ook klappen :)

bij het eerste verhaal reageerde ik wel met huilen want ik was machteloos, bij het 2e verhaal was ik gewoon ****ing pissed en stond nog stijf van de adreline toen het voorbij was.

Over het eerste verhaal: TYPISCH... meer zeg ik niet maar denk wel dat de meeste het begrijpen

Over het eerste verhaal: TYPISCH... meer zeg ik niet maar denk wel dat de meeste het begrijpen

Wow wat een intelligente cryptische omschrijving. Zo discreet en toch veelzeggend. Slim!

Jij moet echt cryptische vragen gaan verzinnen voor 10 voor taal.

4,5 geleden denk ik zo ongeveer.

Ik was uiteten geweest met een vriendin, toen we bij de fietsenstalling aankwamen stond er een groepje van 3 Mrokkaanse meisjes. Toen
wij onze fietsen pakte en naar buiten wilde rijden werden we door die meisjes tegengehouden. Ze wilde mijn jas, tas en mijn vriendins schoenen. Toen we zeiden dat ze dat niet kregen en dat we weg gingen trok ze me aan mn haar van mn fiets. Ik lag op de grond en ze probeerde me van mn jas en tas te ontdoen. Dat lukte dr niet omdat ik haar heel hard in dr ogen had geprikt, opgestaan en toen een flinke duw

gegeven, ze viel toen in de prikkelbosjes. Mijn vriendin had helaas 2 meisjes over zich heen gekrepen en kreeg best wat te verduren. Ik heb een meisje toen van haar afgetrokken en haar weg geduwd, het andere meisje stopte toen ook en kreeg nog dreun van mijn vriendin en later ook van mij omdat ze mn jas kapot had getrokken.

Het was een mager gevechtje. gelukkig ook de laatste. Ik haat het om te vechten. Ik vind het zo zwak.

waarom ze nou mn vriendins schoenen wilde hebben is me een vraag..

Ik was uiteten geweest met een vriendin, toen we bij de fietsenstalling aankwamen stond er een groepje van 3 Mrokkaanse meisjes. Toen
wij onze fietsen pakte en naar buiten wilde rijden werden we door die meisjes tegengehouden. Ze wilde mijn jas, tas en mijn vriendins schoenen. Toen we zeiden dat ze dat niet kregen en dat we weg gingen trok ze me aan mn haar van mn fiets. Ik lag op de grond en ze probeerde me van mn jas en tas te ontdoen. Dat lukte dr niet omdat ik haar heel hard in dr ogen had geprikt, opgestaan en toen een flinke duw

gegeven, ze viel toen in de prikkelbosjes. Mijn vriendin had helaas 2 meisjes over zich heen gekrepen en kreeg best wat te verduren. Ik heb een meisje toen van haar afgetrokken en haar weg geduwd, het andere meisje stopte toen ook en kreeg nog dreun van mijn vriendin en later ook van mij omdat ze mn jas kapot had getrokken.

Het was een mager gevechtje. gelukkig ook de laatste. Ik haat het om te vechten. Ik vind het zo zwak.

Ja precies, het is niet alsof je ze in de moskee mag dragen.. :rolleyes:

Laatste keer dat ik echt een vechtpartij heb gehad is alweer meer dan een jaar terug. Was 2 dagen voor kerst met mijn ex. Hij was dronken, had de baan niet gekregen die hij wou en zijn band was lek... De reden om het maar op mij af te reageren. Heb er een gekneuse duim (hij gooide zijn fiets naar me en het afweren ging niet helemaal lekker), peesbeschadiging in mijn knie (een paar harde klappen op gehad toen ik op de grond lag), gekneuse enkel en een paar blauwe plekken aan over gehouden.

De keer daarvoor was ook mijn ex, zelf weinig aan over gehouden, hij een gebroken neus. Z'n eigen schuld...

Verder eigenlijk vrij goed geweest in het knokpartijen ontwijken, een paar keer toch middenin beland als er mensen aan mijn vrienden kwamen.

Was je nog naar de politie gegaan?

Laatste keer dat ik echt een vechtpartij heb gehad is alweer meer dan een jaar terug. Was 2 dagen voor kerst met mijn ex. Hij was dronken, had de baan niet gekregen die hij wou en zijn band was lek... De reden om het maar op mij af te reageren. Heb er een gekneuse duim (hij gooide zijn fiets naar me en het afweren ging niet helemaal lekker), peesbeschadiging in mijn knie (een paar harde klappen op gehad toen ik op de grond lag), gekneuse enkel en een paar blauwe plekken aan over gehouden.

De keer daarvoor was ook mijn ex, zelf weinig aan over gehouden, hij een gebroken neus. Z'n eigen schuld...

Verder eigenlijk vrij goed geweest in het knokpartijen ontwijken, een paar keer toch middenin beland als er mensen aan mijn vrienden kwamen.

Ik sla ook graag vrouwen, daten?

Mijn broer werd verleden jaar zomaar van zijn fiets afgetrapt en in elkaar geslagen...

Ik was erbij...
We fietsten met een groepje van 15 (6 jongens, 9 meisjes) op weg naar huis.
Toen we lang een winkelcentrum fietsen kwam er ineens een groep van 10 man op ons af. Zij schopten mijn broer van zijn fiets af en sloegen hem. Mijn broer verloor toen een stuk van een van zijn voortanden en zijn fiets was helemaal kaduuk.
Waarom deden ze dat???? Voor de lol????

Ik heb maar een keer echte klappen gehad van iemand anders dan me vader. Ik en me neef zaten dus in een kroeg in Bosnie met nog een paar barbaarse vrienden van hem. Jammer genoeg zater er ook een paar Serven die ook knal dronken waren. Na een paar woord wisselingen begonnen ze ook daadwerkelijk te knokken. Ik zag het ook compleet niet aankomen, me eerste reactie was dan ook om me af te zonderen. Opzicht was dit best goed gelukt, alleen kwam de politie daarna. Die gasten waren nog erger, toen die klappen begonnen uit te delen ontkwam ik er ook niet aan. Ik kan je zeggen dat die politie knuppels harder aankomen dan dat je denkt hehe. corrupte zooi allemaal daar.

Mijn broer werd verleden jaar zomaar van zijn fiets afgetrapt en in elkaar geslagen...

Ik was erbij...
We fietsten met een groepje van 15 (6 jongens, 9 meisjes) op weg naar huis.
Toen we lang een winkelcentrum fietsen kwam er ineens een groep van 10 man op ons af. Zij schopten mijn broer van zijn fiets af en sloegen hem. Mijn broer verloor toen een stuk van een van zijn voortanden en zijn fiets was helemaal kaduuk.
Waarom deden ze dat???? Voor de lol????
Wat vreemd. Ik liep verleden jaar ergens rond een winkelcentrum met m'n vrienden en toen sloegen we voor de lol iemand's voortanden en fiets kapot. Maar niemand vroeg ons waarom we dat deden? ???

Ik geef even tips : ( niet om slim/stoer te doen ofso:P )
Nooit bang zijn voor je tegenstander!!
Zorg dat je een snel reactie vermogen hebt.
Zorg dat je als eerst klapt en blijf gewoon door slaan!
Als er een groep op je af komt die je willen klappen..
Sla de sterkste/ leider op z'n smoel en blijf door slaan dan woorden die anderen van zelf bang;)

Als je vaak in mekaar getrapt word en je wilt jezelf goed kunne verdedigen ga dan op aikido.;) ( voorbeeld: Steven Segal )

Ik heb 1x klappen ontvangen maar toen was ik 12 en die jongen die me klappen gaf was 16 duss beetje on eerlijk.
Heb 1x een hele groep inmekaar geslagen teminste we waren een tijdje aan het knokken en toen kwamen der allemaal mensen die ons uit elkaar haalden.
En heb 1x op m'n verjaardag een blauw oog geslagen:)

Veel mensen die mij kennen weet dat van die groep dus de heb ik geen ruzie meer en al helemaal niet gevechten. ( alleen soms ruzie omdat ik voor Geert Wilders ben maar dan doen ze als nog niks )

Ik ben zelf 1.88 dat is best wel lang voor m'n leeftijd en ben best wel sterk ( voor m'n leeftijd )

Ik geef even tips : ( niet om slim/stoer te doen ofso:P )
Nooit bang zijn voor je tegenstander!!
Zorg dat je een snel reactie vermogen hebt.
Zorg dat je als eerst klapt en blijf gewoon door slaan!
Als er een groep op je af komt die je willen klappen..
Sla de sterkste/ leider op z'n smoel en blijf door slaan dan woorden die anderen van zelf bang;)

Als je vaak in mekaar getrapt word en je wilt jezelf goed kunne verdedigen ga dan op aikido.;) ( voorbeeld: Steven Segal )

Ik heb 1x klappen ontvangen maar toen was ik 12 en die jongen die me klappen gaf was 16 duss beetje on eerlijk.
Heb 1x een hele groep inmekaar geslagen teminste we waren een tijdje aan het knokken en toen kwamen der allemaal mensen die ons uit elkaar haalden.
En heb 1x op m'n verjaardag een blauw oog geslagen:)

Veel mensen die mij kennen weet dat van die groep dus de heb ik geen ruzie meer en al helemaal niet gevechten. ( alleen soms ruzie omdat ik voor Geert Wilders ben maar dan doen ze als nog niks )

Ik ben zelf 1.88 dat is best wel lang voor m'n leeftijd en ben best wel sterk ( voor m'n leeftijd )

:roflol: Post van het jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven