Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hey ryu kijk!:
Dit slaat helemal nergens op:S
Je hoeft zelf tog geen bodybuilder te zijn om er een werkstuk over te kunne maken???

Als je een werkstuk maakt over de jostiband hoef je zelf tog ook geen josti te zijn of in een jostiband te zitten.

Oow en ik ben de sterkste uit me klas ( zit bij allemaal losers ). Niemand gaat mij uitlachen doet niemand .. ze weten de gevolgen toch al;)

Dus...

ik ben 1 keer in elkaar geslagen door stuk of 12 gasten was 3jaar terug
woonde toen in een buurt waar alleen maar nederlanders woonde en ze hadden allemaal echt een hekel aan mij die tijd
waren soort van anti buitenlanders
toen ging ik keertje naar de snackbar eten halen
kwam hele groepje tegen en ik was in me eentje
dus begon eentje mij te duwen
ik wist niet wat ik moest doen dus gaf hem gelijk 1 klap
hij viel op de grond ik dacht bij me zelf nu durven ze niet meer te komen
maar ik had het goed mis
toen kreeg ik paar goede rake klape
na 5 min ofzo waren ze gestopt ik naar huis kruipen
en er stonden mensen te kijken niemand die wat deed :S
en sins toen ben ik begonnen met fitness en bodybuilding :D

Ik ben gisteravond naar Nijmegen vertrokken om alvast een voor-inspectie te doen bij RichardV's vrouw. Eenmaal daar aangekomen leek RichardV een aardig gast, maar toen ik begon aan waarvoor ik gekomen was sloeg hij plots helemaal om. Hij zegt hier op het forum wel helemaal naturel te zijn, maar serieus, de manier waarop hij doorflipte leek toch sterk op de roid rage die opa DBC hier vaak vertoonde. Maar ja, hiervoor heb ik geen harde bewijzen. Gelukkig kan ik hard rennen en is RichardV behoorlijk traag.

Dus ja, ik heb gisteravond voor het eerst twee tikken gehad. :(

:roflol:

4,5 geleden denk ik zo ongeveer.

Ik was uiteten geweest met een vriendin, toen we bij de fietsenstalling aankwamen stond er een groepje van 3 Mrokkaanse meisjes. Toen
wij onze fietsen pakte en naar buiten wilde rijden werden we door die meisjes tegengehouden. Ze wilde mijn jas, tas en mijn vriendins schoenen. Toen we zeiden dat ze dat niet kregen en dat we weg gingen trok ze me aan mn haar van mn fiets. Ik lag op de grond en ze probeerde me van mn jas en tas te ontdoen. Dat lukte dr niet omdat ik haar heel hard in dr ogen had geprikt, opgestaan en toen een flinke duw

gegeven, ze viel toen in de prikkelbosjes. Mijn vriendin had helaas 2 meisjes over zich heen gekrepen en kreeg best wat te verduren. Ik heb een meisje toen van haar afgetrokken en haar weg geduwd, het andere meisje stopte toen ook en kreeg nog dreun van mijn vriendin en later ook van mij omdat ze mn jas kapot had getrokken.

Het was een mager gevechtje. gelukkig ook de laatste. Ik haat het om te vechten. Ik vind het zo zwak.

waarom ze nou mn vriendins schoenen wilde hebben is me een vraag..

en zo worden de marokaantjes steeds liever gezien als "gast" in Nederland :fire:
ben ik blij zeg dat hier niet zulke t*ring lui wonen

Ik geef even tips : ( niet om slim/stoer te doen ofso:P )
Nooit bang zijn voor je tegenstander!!
Zorg dat je een snel reactie vermogen hebt.
Zorg dat je als eerst klapt en blijf gewoon door slaan!
Als er een groep op je af komt die je willen klappen..
Sla de sterkste/ leider op z'n smoel en blijf door slaan dan woorden die anderen van zelf bang;)

Als je vaak in mekaar getrapt word en je wilt jezelf goed kunne verdedigen ga dan op aikido.;) ( voorbeeld: Steven Segal )

Ik heb 1x klappen ontvangen maar toen was ik 12 en die jongen die me klappen gaf was 16 duss beetje on eerlijk.
Heb 1x een hele groep inmekaar geslagen teminste we waren een tijdje aan het knokken en toen kwamen der allemaal mensen die ons uit elkaar haalden.
En heb 1x op m'n verjaardag een blauw oog geslagen:)

Veel mensen die mij kennen weet dat van die groep dus de heb ik geen ruzie meer en al helemaal niet gevechten. ( alleen soms ruzie omdat ik voor Geert Wilders ben maar dan doen ze als nog niks )

Ik ben zelf 1.88 dat is best wel lang voor m'n leeftijd en ben best wel sterk ( voor m'n leeftijd )

Respect!

Hahahah. d4nny toch lol met aikido alleen kom je echt niet ver.
Ik heb weleens gevochten, met carneval 1 jaar terug toen ik 14 was. 3 maatjes van me waren binnen in de friettent wat aan het eten, en 2 waren er met mij buiten. Ik was het jongste van het stel. Op een begeven moment komt er een groepje zatlappen van 3 jongens en 2 meisjes. Beginnen te mauwen , je kent het wel je weet dat het fout zal gaan ect. Zelf was ik ook voor het eerst uit en was dus best zat. Nou je kent het wel ze beginnen te duwen en je zegt dat ze moeten opkk omdat je er geen zin in hebt. Maar het is onvermijdelijk. Ik werd opeens hard geduwd en stond tegen een etalage raam aan. En jahoor de eerste maai komt er aan. ik ving hem op op mijn dekking en in reflex sloeg ik meteen terug op zijn kin en wonder boven wonder was dat genoeg om hem even neer te halen en te versuffen. De 2 die trapte mij maar dat blokte ik ook gewoon en ik gaf nu 2 vuisten geloof ik. Daarna was het snel afgelopen en liep ik met mijn vrienden weg.Ik weet het allemaal niet zo goed meer omdat ik in zon moment omschakel. Niet dat ik wild ga maaien ofzo, ik blijf wel enig sinds technisch maar het lijkt wel alsof mijn gedachten worden overgenomen. Mijn maatjes die buiten waren hielpen me dus niet , en waren ook mijn maten niet meer. De maatjes die nog binnen waren die hadden ´´ niets gezien en anders zouden ze hun helemaal lens slaan´´ . Op dat moment wist ik het niet , maar ik betwijfel of ze me echt zouden helpen.

diejongens waar ik mee vocht waren 19 en 21, echt wat een watjes. Ik had alleen een dikke plek boven mijn oor omdat de eerste haymaker van een zware gast was en een beetje om me dekking heen was. Ik was echt verbaasd dat ik me er uit had gered.

Maar ik had een voordeel door mijn kyokushin had stevige en harde vuisten omdat er gevochten word zonder handschoenen bij ons. Dat was denk ik ook de reden waardoor de 1e neer ging.

Ik hoop overigens nooit meer te vechten buiten, je weet nooit wat er komen zal. in de ring of op de mat is leuker en eerlijker.

Laatst bewerkt:
Laatste keer dat ik een knokpartij had, stond er 200 man aan te moedigen. Tja wat doe je dan? Wegrennen kan niet. Gelukkig was men zo aardig om ons beiden handschoenen, een tok en een bitje te geven. Toen kwam er een scheidsrechter bij staan en nota bene ook een jury!!

Gelukkig won ik in de 2e ronde op TKO :D

Laatste keer dat ik een knokpartij had, stond er 200 man aan te moedigen. Tja wat doe je dan? Wegrennen kan niet. Gelukkig was men zo aardig om ons beiden handschoenen, een tok en een bitje te geven. Toen kwam er een scheidsrechter bij staan en nota bene ook een jury!!

Gelukkig won ik in de 2e ronde op TKO :D

:roflol: dat is nou eens een vechtpartij

nog nooit gevochte.:cool:

Ik heb eigenlijk nog nooit echt slaag gekregen behalve in de lagere school, maar dat was toen normaal.
Eén keer had ik eens ruzie op een feestje bij ons in de buurt met een kerel die al een paar keer in een gesticht had gezeten wegens geweld. Hij wou stoer doen bij zijn vriendjes en begon een meisje lastig te vallen. Toevallig was dat het meisje dat samen met mij op dat feestje was. Ik duw die gast weg en kom tussen hem en het meisje te staan.
Natuurlijk stonden binnen de 2 seconden zijn vriendjes rond mij (ik schatte zo'n man of 6) en begonnen te duwen en te trekken. Ik heb een paar lekkere lowkicks op mijn benen gehad en een trap in mijn rug maar het ging me om die ene kerel, en uiteindelijk heb ik em te pakken gekregen en z'n neus gebroken met m'n elleboog.

ik mocht wel van geluk spreken dat ze toen gestopt zijn of het anders kunnen uitdraaien

ik eens door de supporterskern van club brugge

er liepen 11 van de 15 portiers weg lol

veel slaag gehad maar niet achteruit gegaan

niet neergegaan ook
het enigste wat ik dacht was zo veel mogelijk zelf kletsen uitdelen (mja op zo een moment is dat wat moeilijker lol)

me dekking was wel goed

lol

ik ben 1 keer in elkaar geslagen door stuk of 12 gasten was 3jaar terug
woonde toen in een buurt waar alleen maar nederlanders woonde en ze hadden allemaal echt een hekel aan mij die tijd
waren soort van anti buitenlanders
toen ging ik keertje naar de snackbar eten halen
kwam hele groepje tegen en ik was in me eentje
dus begon eentje mij te duwen
ik wist niet wat ik moest doen dus gaf hem gelijk 1 klap
hij viel op de grond ik dacht bij me zelf nu durven ze niet meer te komen
maar ik had het goed mis
toen kreeg ik paar goede rake klape
na 5 min ofzo waren ze gestopt ik naar huis kruipen
en er stonden mensen te kijken niemand die wat deed :S
en sins toen ben ik begonnen met fitness en bodybuilding :D

Zie je danny, goeie tips

Sla de sterkste/ leider op z'n smoel en blijf door slaan dan woorden die anderen van zelf bang;)

Als je vaak in mekaar getrapt word en je wilt jezelf goed kunne verdedigen ga dan op aikido.;) ( voorbeeld: Steven Segal )

Ik heb 1x klappen ontvangen maar toen was ik 12 en die jongen die me klappen gaf was 16 duss beetje on eerlijk.
Heb 1x een hele groep inmekaar geslagen teminste we waren een tijdje aan het knokken en toen kwamen der allemaal mensen die ons uit elkaar haalden.

Veel mensen die mij kennen weet dat van die groep dus de heb ik geen ruzie meer en al helemaal niet gevechten. ( alleen soms ruzie omdat ik voor Geert Wilders ben maar dan doen ze als nog niks )

Ik ben zelf 1.88 dat is best wel lang voor m'n leeftijd en ben best wel sterk ( voor m'n leeftijd )

:roflol: respect man, bruut monsterlijk beest

op momenten zoals deze zie je wie je echte vrienden zijn , en zoals ik al eens gezegd heb bruine ape hebde niks als last mee !! ze denken gvd dat ze alles zijn en mogen !!

Mensen die niet willen/kunnen vechten mogen toch weglopen zeker.

Ik heb ook hele goede vrienden waarvan ik weet; als het ruzie is komen ze niet tussen. Ik weet dat. en ik verwacht ook niet dat ze tussenkomen.

Als daarentegen iemand me compleet het ziekenhuis inslaat hoop ik wel dat ze op z'n minst hulp gaan halen :)

Nu ik eraan denk, sinds mijn 16e heeft er eigenlijk nooit iemand ruzie gezocht met mij. Das zeker zo handig. Ga het liever ook uit de weg.

De enige keren dat ik in een vechtpartij betrokken was, was omdat iemand vrienden lastigviel. Dan ga ik er wel tussen.

Het strafste wat ik eigenlijk heb meegemaakt was een man van een jaar of 30-35 die me aanviel met een mesje en in mijn hand snee, maar dat was nadat hij ruzie had gekregen met een vriend. Raar gevoel hoor, eerst snijdt hij in mijn hand (dacht dat hij me boxte, dus weerde af met linkerhand, maar het was donker op die parking en had niet gezien dat hij een mes vasthad.) Daarna viel hij mijn vriend terug aan waarna ik naar de man ben toegelopen en hem een (EDIT) middle (EDIT) kick heb gegeven in zijn zij. Toen viel ie op de grond. Op dat ogenblik eigenlijk zo'n beetje de pedalen verloren omdat ik zo kwaad was dat hij ons had gesneden (was gelukkig maar een heel heel klein mesje, meer zo'n sleutelhanger ding) dat ik mijn knie erin gezet heb.

Bleek dat die kerel nogal heel erg onder de invloed van drugs was, dus die bleef maar rechtkomen. Uiteindelijk in een klem genomen terwijl mijn vriend er nog boven opzat en de politie laten bellen door omstaanders.

Achteraf bleek dat die jongen al meermaals door de politie werd opgepakt en heb er gelukkig niets meer van gehoord (want de politie beschuldigde mij van slagen en verwondingen, stel je voor !)

Al bij al goed afgelopen, maar wel een tijdje stress gehad omdat ik dacht dat ze gingen vervolgen (maar was eigenlijk zelfverdediging).

Laatst bewerkt:

haha.. je moet echt 13 zijn voor zon post.

Daarna viel hij mijn vriend terug aan waarna ik naar de man ben toegelopen en hem een low kick heb gegeven in zijn zij. Toen viel ie op de grond.

een LOW kick in zen zij? was het een ****ing midget?

ik eens door de supporterskern van club brugge

er liepen 11 van de 15 portiers weg lol

veel slaag gehad maar niet achteruit gegaan

niet neergegaan ook
het enigste wat ik dacht was zo veel mogelijk zelf kletsen uitdelen (mja op zo een moment is dat wat moeilijker lol)

me dekking was wel goed

lol
fcb olé olé :p

Ik heb 1x 1 vuiststoot uitgedeeld, zonder enige bokservaring, wel 6jaar judo. Ik zat in het 2e middelbaar, en onze bal vloog weg. Dan gaat er zo'n groepje rond gaan staan van het 3e. Ik zit plots ook in het groepje en ze beginnen van overal te duwen met 8man in een cirkel. Ik had hier echt geen zin in en heb de leiderfiguur (niet de sterkste) een vuistslag recht in het gezicht gegeven. Die week achteruit en ik ben gewoon uit de cirkel gewandeld naar mn vrienden, en niemand kwam achter mij. Dit gebeurde verschrikkelijk rap, en ik ben later verschoten van mezelf dat ik zoiets gedaan had. Het was alsof ik automatisch handelde en geen besef meer had wat ik deed, en welke straf ik ervoor zou kunnen krijgen (het was dus op school) Gelukkig heeft niemand het gezien.

Sinsdien heb ik nooit meer gevochten, enkel 4x per week in de judo :D

:roflol: wat een verhalen joh. Iedereen hier kickt andere gasten in elkaar. Sommigen slaan hele groepen aan stukken.... :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven