- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een verhalen joh. Iedereen hier kickt andere gasten in elkaar. Sommigen slaan hele groepen aan stukken....
![]()

ik heb 1 keer gehuild tijdens het vechten, maar dat was uit pure woede / frustratie (nu kan ik er wel om lachen trouwens).
ik kreeg klappen van zo'n turk hier uit de buurt, toen kwamen er meteen mensen tussen staan, maar vanzelfsprekend was ik woest en probeerde hem terug te pakken.
Dus ik probeerde hem te grazen te nemen, maar mensen hielden me iedere keer tegen, maar wat nog veel erger was, de keren dat ik wel uithaalde, ontweek hij de klappen nog op spectaculaire wijze ook. Die gast had echt een goed reactievermogen, ik vergeet dat beeld nooit meer, dat hij gewoon wegdook voor m'n vuistslagen (nog met een smile op z'n gezicht ook he).
Ik was zo boos ik kreeg tranen in m'n ogen, zwaar frustrerend dat ik hem niet kon raken. Sterker nog, soms droom ik gewoon dat ik ruzie met iemand heb, en dat er dan precies hetzelfde gebeurd, dat diegene m'n klappen ontwijkt.
Verder ben ik nog 1 keertje zo bruut geslagen met een alluminium buis van een visnet dat ik net deed alsof ik huilde, omdat ik dacht dat die gast nooit meer op zou houden, maar feitelijk dacht ik bij mezelf "ohhhh wacht maar als m'n neef dit hoort".
En ik was een keer in de kroeg met een gruwelijk blondje aan het praten, niet wetende dat haar pooier (ga dan ook achter de ramen staan h**r en niet in de kroeg) net drinken aan het halen was. Kreeg ik meteen een goeie kopstoot, echt een nette want ik had gewoon een snee onder m'n oog. Ik wilde die gast (een klein vies marrokaans ventje) eerst finaal de t*ring in trappen, maar godzijdank kreeg ik van hoger hand een ingeving dat ik beter weg kon lopen. Achteraf zeker een goede keuze geweest, want die gast is een supercrimineel.
En voor de rest heb ik nog weleens klappen gehad in het heetst van de strijd, maar daar was ik niet echt onder de indruk van, ik word er alleen maar bozer van en wil diegene echt straffen.

hij slaat 6 man ff aan gortSinds de basisschool niet meer gevochten... houden zo!

Ik geef even tips : ( niet om slim/stoer te doen ofso)
Nooit bang zijn voor je tegenstander!!
Zorg dat je een snel reactie vermogen hebt.
Zorg dat je als eerst klapt en blijf gewoon door slaan!
Als er een groep op je af komt die je willen klappen..
Sla de sterkste/ leider op z'n smoel en blijf door slaan dan woorden die anderen van zelf bang
Als je vaak in mekaar getrapt word en je wilt jezelf goed kunne verdedigen ga dan op aikido.( voorbeeld: Steven Segal )
Ik heb 1x klappen ontvangen maar toen was ik 12 en die jongen die me klappen gaf was 16 duss beetje on eerlijk.
Heb 1x een hele groep inmekaar geslagen teminste we waren een tijdje aan het knokken en toen kwamen der allemaal mensen die ons uit elkaar haalden.
En heb 1x op m'n verjaardag een blauw oog geslagen
Veel mensen die mij kennen weet dat van die groep dus de heb ik geen ruzie meer en al helemaal niet gevechten. ( alleen soms ruzie omdat ik voor Geert Wilders ben maar dan doen ze als nog niks )
Ik ben zelf 1.88 dat is best wel lang voor m'n leeftijd en ben best wel sterk ( voor m'n leeftijd )

op zich zie jij er nou ook niet echt uit als iemand waar je ruzie mee wil![]()
)
) Misschien moeten we een DBB knokploeg oprichten en alle personen die ons 'onterecht'' hebben geslagen flinke patsen verkopen![]()

Ah ja, die goede oude tijd.
Het begon bij mij allemaal lang lang geleden toen ik nog een jonge adonis in combatmode was. Ik was op weg om een smakelijk hapje te halen bij de chinees , aangezien ik geen zin had om te koken. Uiteindelijk moest ik uren w8ten op mijn bestelling en na mijn zoveelse klacht , sprongen er ineens 1000 chinezen met hakmessen en geweren te voor schijn! Tjing tjak boef flip! De ene bruce lee move na de andere en die chinamen vlogen als papierenvliegtuigjes door de lucht.
Maar toen kwam de eindbaas! De biggest mofo wokkok die ik ooit heb gezien! Wham Bam en ik gaf een paar snelle bitchslaps tegen zijn hoofd heeft waar zelfs Steven Seagal jaloers op zou zijn. Helaas, ze hadden weining effect!
Tot mijn verbazing hoorde ik ineens vanaf een andere tafel; Zeg, wacht jij ook al zolang op je eten? Ik keek om en tot mijn grote verbazing zat daar...
![]()
Oh Yeah mijn dag was weer goed! Samen namen we de meest gave vechthoudingen aan en spraken we snel een plan van aanpak af voor godzilla hier. Whoeej ajjaaaaaa chicnggg knal bif flop poef!! Ies Ies Ies !! Spring Duik knal ! Mis! Mis me again!
Chuck raakte hem met een paar forse roundhousekicks en ik bond vlug zijn schoenveters bij elkaar om het geheel een mooi einde te geven. De huge dude viel om en Chuck en ik hadden gewonnen, of toch niet.. Ineens begon het hele lichaam te trillen en scheurde er een 1 of ander wezen uit de buik van de gevloerde sushichef. Het leek op een half mens half dier vies iets! Chuck twijfelde geen moment , nam een aanloop, en blies zo het verhaaltje uit!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]