Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds de basisschool niet meer gevochten... houden zo!

1 maal bijna,zat in het verkeerde voetbalvak.Op het moment dat er gescoord werd sprong ik op en begon te juichen.Ik wil niet opscheppen maar ik denk dat er een man of honderd op me afkwam.Gelukkig ben ik geoefend in vechtsporten en had ik de helft geveld voordat de eerste zweetdruppel tevoorschijn kwam.
Naar een enorme brul en het tonen van me spieren koos de rest voor het hazenpad.
Er word nog steeds over gesproken.
Zelf ga ik naar dit voorval niet meer naar voetbalwedstrijden.

Ooit.. heel lang geleden.. denk zo'n 50.. of 5 jaar terug.. kweet niet meer precies.. Werd ik eens kwaad op 10.000 mensen.. maar toen de leider niet kwam opdagen kwamen die andere 9999 ook niet dus hebben we maar wat anders gedaan.. :roflol:

:hamer:

Zo vaak gevochte, beuk er altijd gewoon op los klappen krijg je zowiezo wel, en het is erger om bekend te staan als een p*ssy die probeerde weg te rennen, en zo weet je tenminste dat het niet zo snel de 2de keer gebeurd :D

ik heb 1 keer gehuild tijdens het vechten, maar dat was uit pure woede / frustratie (nu kan ik er wel om lachen trouwens).

ik kreeg klappen van zo'n turk hier uit de buurt, toen kwamen er meteen mensen tussen staan, maar vanzelfsprekend was ik woest en probeerde hem terug te pakken.
Dus ik probeerde hem te grazen te nemen, maar mensen hielden me iedere keer tegen, maar wat nog veel erger was, de keren dat ik wel uithaalde, ontweek hij de klappen nog op spectaculaire wijze ook. Die gast had echt een goed reactievermogen, ik vergeet dat beeld nooit meer, dat hij gewoon wegdook voor m'n vuistslagen (nog met een smile op z'n gezicht ook he).
Ik was zo boos ik kreeg tranen in m'n ogen, zwaar frustrerend dat ik hem niet kon raken. Sterker nog, soms droom ik gewoon dat ik ruzie met iemand heb, en dat er dan precies hetzelfde gebeurd, dat diegene m'n klappen ontwijkt.

Verder ben ik nog 1 keertje zo bruut geslagen met een alluminium buis van een visnet dat ik net deed alsof ik huilde, omdat ik dacht dat die gast nooit meer op zou houden, maar feitelijk dacht ik bij mezelf "ohhhh wacht maar als m'n neef dit hoort".

En ik was een keer in de kroeg met een gruwelijk blondje aan het praten, niet wetende dat haar pooier (ga dan ook achter de ramen staan h**r en niet in de kroeg) net drinken aan het halen was. Kreeg ik meteen een goeie kopstoot, echt een nette want ik had gewoon een snee onder m'n oog. Ik wilde die gast (een klein vies marrokaans ventje) eerst finaal de t*ring in trappen, maar godzijdank kreeg ik van hoger hand een ingeving dat ik beter weg kon lopen. Achteraf zeker een goede keuze geweest, want die gast is een supercrimineel.

En voor de rest heb ik nog weleens klappen gehad in het heetst van de strijd, maar daar was ik niet echt onder de indruk van, ik word er alleen maar bozer van en wil diegene echt straffen.

hey loo ik weet wie je bedoelt die je met een smile op zn gezicht had geslagen:P

et was turkish Bilboa, die gozer verdient btw wel respect:D hij slaat 6 man ff aan gort

nooit echt inelkaar geslagen, wel veel vechtpartijen gehad met verwondingen..

Ik geef even tips : ( niet om slim/stoer te doen ofso:P )
Nooit bang zijn voor je tegenstander!!
Zorg dat je een snel reactie vermogen hebt.
Zorg dat je als eerst klapt en blijf gewoon door slaan!
Als er een groep op je af komt die je willen klappen..
Sla de sterkste/ leider op z'n smoel en blijf door slaan dan woorden die anderen van zelf bang;)

Als je vaak in mekaar getrapt word en je wilt jezelf goed kunne verdedigen ga dan op aikido.;) ( voorbeeld: Steven Segal )

Ik heb 1x klappen ontvangen maar toen was ik 12 en die jongen die me klappen gaf was 16 duss beetje on eerlijk.
Heb 1x een hele groep inmekaar geslagen teminste we waren een tijdje aan het knokken en toen kwamen der allemaal mensen die ons uit elkaar haalden.
En heb 1x op m'n verjaardag een blauw oog geslagen:)

Veel mensen die mij kennen weet dat van die groep dus de heb ik geen ruzie meer en al helemaal niet gevechten. ( alleen soms ruzie omdat ik voor Geert Wilders ben maar dan doen ze als nog niks )

Ik ben zelf 1.88 dat is best wel lang voor m'n leeftijd en ben best wel sterk ( voor m'n leeftijd )

:bow2: :rolleyes:

Op basisschool was het dagelijks matten en middelbare een paar keer gevochten:P

Een maal ben ik slachtoffer van zinloos geweld. Zonder aanleiding op een schoolfeest van achter knock-out geslagen door een onbekende. Daar viel ook vrij weinig aan te doen. Gevolg een fikse hersenschudding en werkloze zomervakantie.

In de eerste instantie werd de dader veroordeeld tot een taakstraaf en het betalen van een aanzienlijke som smartegeld. De dader was een bekende van de politie. Ze hadden inmiddels al een hele stapel aangiftes tegen hem liggen voor serieuze geweldsdelicten en het hing ze flink de strot uit blabla. In hoger beroep is hij een paar keer niet op komen dagen om er uiteindelijk met een taakstrafje van een paar uur halt af te komen. Justitie in NL zijn af en toe echt idioten.

Wanneer je je normaal gedraagt raak je naar mijn mening ook echt niet zo snel in een gevecht. Met andere woorden, wanneer het wel zo is is het vrijwel altijd ook je eigen schuld. Ja, met uitgaan kun je misschien een keer pech hebben de verkeerde te treffen, maar over het algemeen hangt het toch echt van eigen houding af op het op een vechten uitdraait of niet. Ik heb eigenlijk ook nooit knokkerij.

4 jaar terug ofzo was ik zoooooo dronken . ik liep uit een club schopte wat fietse om en maakte ze een beetje kapot toen kwam er een kerel riep naar mij moet dat nu , ik riep WAT en ik ging voor hem staan ,( wankel door al dat bier :p )

toen in een flits kreeg ik een lading slagen in m'n gezicht ik wist echt niet wat er gaande was of waar ik was en gaf wat slagen terug zonder te kijken want dat ging gewoon niet die snelle slagen achter elkaar en door m'n dubble vision , haha

( toen was er een stukje dat ik mij niet meer herinner )

Nu lag ie face down op de grond en ik zat op z'n rug roepend hou je rustig en stapte op . toen sloeg ie een vriend van me op z'n neus , en kwamen er buitewippers tussen

en na wat ouder worden besefte ik dat het compleet verdiend was .

Ik heb vroeger alleen wel eens wat klappen mogen ontvangen in m'n hooligan dagen, was gewoon kicken met een groep tegen andere groepen knallen.
Vooral die Chelsea hufters heb ik me aardig op uitgeleefd, tegenwoordig slaat alleen m'n vriendin me nog wel eens.

Nooit klappen gehad en ook nooit uitgedeeld...Hoop het zo te houden.

Best wel wat vechtersbazen hierzo trouwens.

Indeed misschien is de krachtsport dan toch voornamelijk voro de agressieve mong*len in de maatschappij :P

Misschien moeten we een DBB knokploeg oprichten en alle personen die ons 'onterecht'' hebben geslagen flinke patsen verkopen :D

Hehe, ik doe mee :D

ik heb vaak klappen gehad, grote bek van jewelste, dus ja dat loop je op..:D
geen traan gelaten, alleen een rooie kop en een woede waar je bang van wordt, die gasten proberen het ook nooit meer.

+ het is alsof ze aanvoelen dat je aan het kuren bent, als ik ON ben, loopt iedereen met een grote boog om me heen, he, wat jammer :D

Ah ja, die goede oude tijd.

Het begon bij mij allemaal lang lang geleden toen ik nog een jonge adonis in combatmode was. Ik was op weg om een smakelijk hapje te halen bij de chinees , aangezien ik geen zin had om te koken. Uiteindelijk moest ik uren w8ten op mijn bestelling en na mijn zoveelse klacht , sprongen er ineens 1000 chinezen met hakmessen en geweren te voor schijn! Tjing tjak boef flip! De ene bruce lee move na de andere en die chinamen vlogen als papierenvliegtuigjes door de lucht.

Maar toen kwam de eindbaas! De biggest mofo wokkok die ik ooit heb gezien! Wham Bam en ik gaf een paar snelle bitchslaps tegen zijn hoofd heeft waar zelfs Steven Seagal jaloers op zou zijn. Helaas, ze hadden weining effect! :(

Tot mijn verbazing hoorde ik ineens vanaf een andere tafel; Zeg, wacht jij ook al zolang op je eten? Ik keek om en tot mijn grote verbazing zat daar...

chuck_norris.jpg

Oh Yeah mijn dag was weer goed! Samen namen we de meest gave vechthoudingen aan en spraken we snel een plan van aanpak af voor godzilla hier. Whoeej ajjaaaaaa chicnggg knal bif flop poef!! Ies Ies Ies !! Spring Duik knal ! Mis! Mis me again!

Chuck raakte hem met een paar forse roundhousekicks en ik bond vlug zijn schoenveters bij elkaar om het geheel een mooi einde te geven. De huge dude viel om en Chuck en ik hadden gewonnen, of toch niet.. Ineens begon het hele lichaam te trillen en scheurde er een 1 of ander wezen uit de buik van de gevloerde sushichef. Het leek op een half mens half dier vies iets! Chuck twijfelde geen moment , nam een aanloop, en blies zo het verhaaltje uit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah ja, die goede oude tijd.

Het begon bij mij allemaal lang lang geleden toen ik nog een jonge adonis in combatmode was. Ik was op weg om een smakelijk hapje te halen bij de chinees , aangezien ik geen zin had om te koken. Uiteindelijk moest ik uren w8ten op mijn bestelling en na mijn zoveelse klacht , sprongen er ineens 1000 chinezen met hakmessen en geweren te voor schijn! Tjing tjak boef flip! De ene bruce lee move na de andere en die chinamen vlogen als papierenvliegtuigjes door de lucht.

Maar toen kwam de eindbaas! De biggest mofo wokkok die ik ooit heb gezien! Wham Bam en ik gaf een paar snelle bitchslaps tegen zijn hoofd heeft waar zelfs Steven Seagal jaloers op zou zijn. Helaas, ze hadden weining effect! :(

Tot mijn verbazing hoorde ik ineens vanaf een andere tafel; Zeg, wacht jij ook al zolang op je eten? Ik keek om en tot mijn grote verbazing zat daar...

chuck_norris.jpg

Oh Yeah mijn dag was weer goed! Samen namen we de meest gave vechthoudingen aan en spraken we snel een plan van aanpak af voor godzilla hier. Whoeej ajjaaaaaa chicnggg knal bif flop poef!! Ies Ies Ies !! Spring Duik knal ! Mis! Mis me again!

Chuck raakte hem met een paar forse roundhousekicks en ik bond vlug zijn schoenveters bij elkaar om het geheel een mooi einde te geven. De huge dude viel om en Chuck en ik hadden gewonnen, of toch niet.. Ineens begon het hele lichaam te trillen en scheurde er een 1 of ander wezen uit de buik van de gevloerde sushichef. Het leek op een half mens half dier vies iets! Chuck twijfelde geen moment , nam een aanloop, en blies zo het verhaaltje uit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

steven seagal slaat ze wel altijd ko of dood :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven