Usernamed
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ het is alsof ze aanvoelen dat je aan het kuren bent, als ik ON ben, loopt iedereen met een grote boog om me heen, he, wat jammer![]()

haha.. je moet echt 13 zijn voor zon post.
een LOW kick in zen zij? was het een ****ing midget?
Dus eigenlijk het hele jaar door?
OT: niet echt klappen gehad, een klein beetje, maar de ander ook. Is ook wel een paar jaar geleden dat ik nog eens gevochten heb.

man. Ik heb enkele weken mogen recuperen maar was al blij dat ik geen messteken hadHoe dikker de vochtkop hoe makkelijker ze je uitschakeld..Anabolen * proest * ( voor in een gevecht dan )
Ik zie Jay als met een bicycle kick![]()

1 mei is het kermis, zet vandaag een frontloadje test van 2.5 gram...
met kermis sta ik weer lekker scherppppp![]()

Eén enkele keer.
Ik zat op café en ging naar huis toe. Maar in dat café zaten een paar kleurlingen waar ik iets naar riep ( was toen dronken en weet niet meer wat ). Toen ik naar huis ging kwamen ze me achterna, hebben ze me in steegje gelokt en daar heb ik veel slaag mogen incasseren. Dronken tegen misschien wel 4 - 5 -6man. Ik heb enkele weken mogen recuperen maar was al blij dat ik geen messteken had
Mibolerone is an anabolic steroid which is very androgenic. Orally administered, it is about 5 times more potent than testosteron as an anabolic agent and about 2.5 times more potent as an androgenic agent. It is one of the most androgenic agents in existence and as an effect often causes progesterone related gynecomastia.
nee dankje, wordt moordzuchtig van Orals![]()

,
toen ik 11 was ben ik eens 'overvallen' door 5 Turkse jongens van een jaar of 16-17.
Ik vind het een leuk topic.
Om even alle straffe verhalen te counteren,
toen ik 11 was ben ik eens 'overvallen' door 5 Turkse jongens van een jaar of 16-17. Uiteindelijk heb ik me durven lostrekken toen er een voorbijganger passeerde (een gevecht kon je het niet noemen aangezien ik niets durfde te doen en het vooral bij duwen en trekken bleef, éénzijdig van hun kant, ik onderging het maar) en op mijn fietsje kunnen springen waarna een van de helden mij nog een trap in de rug gaf door een bruce lee achtige sprong te doen.
Ben toen maanden niet meer alleen op die plaats geweest.
Denk dat dat misschien de diepere motivatie is voor de gevechtssporten en BB die ik enkele jaren later heb aangevat![]()
![]()
Ik zou ze graag nu nog eens tegenkomen![]()

En dat zal jou leren iets te roepen.
Boontje komt om zijn loontje.

Het enigste waar je last van hebt is dat meer massa minder snelheid betekent.aikido
met veel spieren win je geen gevecht .. het is wel handig bijf als iemand je in je buik slaat en jij heb dikke 6pack heb je der minder last van.
gebroken neus, 2 tanden kwijt, gebroken ellepijp, gebroken knokkel, 2 blauwe ogen..
heerlijk!!
aikido
met veel spieren win je geen gevecht .. het is wel handig bijf als iemand je in je buik slaat en jij heb dikke 6pack heb je der minder last van.