Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
tis maar waar je van houd hé , volgende keer liever maar weer knikkeren in de zandbak.
Ps. ben blij dat je mijn mootjesbonk niet bent vergeten.
Spaart weer een hoop vechterij, en hoef mijn gele schepje niet op je hoofd kapot te slaan

dat heerlijk was ook sarcastisch bedoeld :D
zal vanavond even een fototje posten hoe ik er uitzag:P

ik met jou vechten? laat me niet lachen, ik leef liever nog een paar jaartjes meer :D

10fq4ar.jpg

maatje van me, afrekening die niet gelukt is :P

hahaha zag hem gister weer, mocht eindelijk weer de straat op,
lag helemaal in puin,
was overgereden door een mallefide coke dealer die niet blij met hem was, die nu een tijdje moet zitten dus .

moest er gewoon een foto van hebben :P

Wie heeft er weleens klappen gehad, of wie is er weleens goed in elkaar geslagen?

En hoe reageerde je toen je klappen kreeg?

Sommige jongens gaan huilen, sommige worden boos, sommige proberen zich uit te voeten te maken, anderen gaan terug.

Iedereen herrinert zich nog wel die ene keer dat je goed pijn gedaan werd door je tegenstander, beschrijf hier hoe je reageerde...

(en wel eerlijk zijn he, we gaan je niet uitlachen als je zegt dat je een traantje gelaten hebt)

Bij mij schakelt er dan een knopje in mijn hoofd en word ik compleet gek. De dag erop weet ik er meestal niks meer van, alcohol drinken doe ik niet dus daar ligt dat niet aan.

Ik ben iemand die nooit kwaad word en altijd vriendelijk is en lacht ook al voel ik me niet zo goed vanbinnen. Op die "knop" momenten lijkt er dan alles uit te komen...

Heb dat al vaker op de voetbal (supporter eerste klasse club en ben GEEN hooligan) aan de hand gehad, krijg dat als iemand echt agressief tegen me is verbaal of fysiek.

Gelukkig nog niet te vaak voorgehad, lijkt me ook niet echt gezond voor mezelf :roflol:.

Bij mij schakelt er dan een knopje in mijn hoofd en word ik compleet gek. De dag erop weet ik er meestal niks meer van, alcohol drinken doe ik niet dus daar ligt dat niet aan.

Ik ben iemand die nooit kwaad word en altijd vriendelijk is en lacht ook al voel ik me niet zo goed vanbinnen. Op die "knop" momenten lijkt er dan alles uit te komen...

Heb dat al vaker op de voetbal (supporter eerste klasse club en ben GEEN hooligan) aan de hand gehad, krijg dat als iemand echt agressief tegen me is verbaal of fysiek.

Gelukkig nog niet te vaak voorgehad, lijkt me ook niet echt gezond voor mezelf :roflol:.

komt me bekend voor, dat knopje,
mij krijg je ook niet zomaar gek, maar als je het zo ver heb, dan gaat idd de knop om.

En jij Sis? Een trap in je ballen zal je een zorg zijn hè?

wat een helden weer he onze moslim vrienden, dit leest men toch erg vaak hé

:D Idd.. Had eens een kleine woordenwissel met paar allochtonen omdat ze mij en mn maat met hun mercedes ver omver hadden gereden. We konden via een omwegje ontkomen aan een gevecht (we waren wat dronken en in de minderheid, dan weet je het snel). Later hebben ze ons uiteindelijk nog gevonden, ze waren ondertussen al met 2 donkere mercedes'en, alsof ze met 3 ons niet aankonden lol. In de tweede wagen zat een vent van wel 40, echt triest. Ze houden mn maat tegen en gebieden dat ik moet afstappen van mn fiets of hij krijgt slaag. Dus ik stap af, pakt die 40-jarige me vast en komt er zo'n ecto me 2 mislukte kopstoten geven terwijl de 2 andere mn maat vasthouden ???
Nuja, weet waar ze ongeveer wonen, ken de auto's en nummerplaten ook, als ik die wagens nog eens tegenkom laat ik een verrassing achter :mad:

Onlangs duwde er één zn saf uit in mn pint omdat hij er niet mocht van drinken en ervoor deed hij ook al lastig. In een vlaag gooi ik die pint in zijn gezicht, direct gevolgd door een vuistslag :D En toen waren er nog wat woordwisselingen tussen mijn vrienden en de zijne.. Die gast deed alsof hij zijn vrienden belde maar ik zag duidelijk dat hij niemand aan het bellen was :rolleyes:

Verder 1 keer op school iemand op zijn tanden (hij had zo'n blokjesbeugel, dus ntr allemaal scheef :o) geslaan, maar daar ben ik niet echt fier op, had een idiote reden.

Sounds familiar heb hetzelfde, wordt helemaal niet snel boos, je kunt me voor alles uitmaken en ik blijf gewoon lachen.
Echter kom je aan m'n gf, moeder, of andere waar ik om geef dan ben je van mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven