Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg Old dutch, aangezien je ook online bent,

nog ergens een leuk topic ?

met al die kuren die jij doet nog volle ballen ? , of heb je opblaasbare ballen ???

ik heb nog steeds dezelfde grootte ballen.
maar dat zegt niks over de productie van test natuurlijk.
de test producerende cellen zullen hoogstwaarschijnlijk gewoon geatrofeerd zijn, het producerende gedeelte is slechts een miniem gedeelte van de testikels dus zoveel hoeven ze niet te slinken met een kuur.

2 x in me leven best hard tikken gehad, een een keer gewoon een klap tijdens een knokpartijte maar wel gewonnen toen

1x was op het middelbaar word door de grootste gek uit te klas op me slaap geslaan, meteen duf, en nog wat tikken gekregen,

2x sloegen 6 gasten me broerje knockout omdat ie het drinken van die 1 gast omstoten, toen ben ik er zelf in gesprongen, en na een hoop klappen en stoten, ging ik ook neer, maar wel 1 gast van hun helemaal lam gemept die heeft langer KO gelegen als ons 2,

en eens ruzie gehad in disco met 2 pille slikkers, 6 hechtinge in me lip, kom nooit niet meer binnen daar, rekening van 100 euro ( ruit kapot, veel glazen kapot en een bar kruk kapot)
en me vader moest de naar de beelden van de beveiling komen,

2 x in me leven best hard tikken gehad, een een keer gewoon een klap tijdens een knokpartijte maar wel gewonnen toen

1x was op het middelbaar word door de grootste gek uit te klas op me slaap geslaan, meteen duf, en nog wat tikken gekregen,

2x sloegen 6 gasten me broerje knockout omdat ie het drinken van die 1 gast omstoten, toen ben ik er zelf in gesprongen, en na een hoop klappen en stoten, ging ik ook neer, maar wel 1 gast van hun helemaal lam gemept die heeft langer KO gelegen als ons 2,

en eens ruzie gehad in disco met 2 pille slikkers, 6 hechtinge in me lip, kom nooit niet meer binnen daar, rekening van 100 euro ( ruit kapot, veel glazen kapot en een bar kruk kapot)
en me vader moest de naar de beelden van de beveiling komen,

Een echte kerel zo te horen!!

De dealer is ook verslaafd?

ik heb nog nooit klappen gehad of moeten uitdelen.. hoop het ook zo te houden..
wel een aantal ruzie's die met een sisser zijn afgelopen.. en daarna een pilsje drinken met elkaar..
en moet zeggen dat ik sinds een goed jaar ook een stuk rustiger ben geworden met agresief gedrag omdat ik meestal wel de reden was van de rusie (niet iets om trots op te zijn) denk dat dit toch te maken heeft dat ik nu sinds een goed jaar fanatiek aan het sporten en ben en mn energie kwijt kan.. en mezelf ook niet zozeer hoef te bewijzen tegenover iemand anders..

word vaak uitgescholden vanwege mn bril en mn oranje haren.. krijg er vaak reacties op.. soms gewoon op straat maar vaak bij feesten dat mensen domme opmerkingen naar je hoofd smijten.. en dat kan soms nog wel eens irritant zijn..
ik kan daar gelukkig dan nog wel goed tegen een geintje.. maar als je dan wat terug schreeuwt naar een turk dat ie voor zn moeder eens een scheerapparaat moet aanschaffen, zijn ze op hun teentjes getrapt.. terwijl ze zelf weten dat ze zijn begonnen met domme opmerkingen plaatsen..

En zo is dr altijd wat :D

iedere keer dat je klappen krijgt wordt je alerter, en wordt je harder.
ros mij nog maar een keertje flink af :D

Heb trouwens ook wel eens klappen gehad herrinder ik me nog goed.

laatst in een SM-Studio, kreeg ik fixe klappen op mijn duitse helm
die is nou zo hard met eelt geworden dat ik minstens 3 uur achterelkaar kan rammen zonder dat die blankevla naar buiten komt.

ok ok ..heb het begrepen , verhaal was niet stoer genoeg :sad:

Heb trouwens ook wel eens klappen gehad herrinder ik me nog goed.

laatst in een SM-Studio, kreeg ik fixe klappen op mijn duitse helm
die is nou zo hard met eelt geworden dat ik minstens 3 uur achterelkaar kan rammen zonder dat die blankevla naar buiten komt.

ok ok ..heb het begrepen , verhaal was niet stoer genoeg :sad:

hahah vrouwen zullen blij met je zijn... jij zelf alleen niet zo denk ik :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven