Builderke
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met al die kuren die jij doet nog volle ballen ? , of heb je opblaasbare ballen![]()
Zeg Old dutch, aangezien je ook online bent,
nog ergens een leuk topic ?
idd erg leuk, maar die dosis die daar besproken word is voor meisjes die net hun eerste k*thaartjes krijgen.

Door een Joegoslaaf zeker?
2 x in me leven best hard tikken gehad, een een keer gewoon een klap tijdens een knokpartijte maar wel gewonnen toen
1x was op het middelbaar word door de grootste gek uit te klas op me slaap geslaan, meteen duf, en nog wat tikken gekregen,
2x sloegen 6 gasten me broerje knockout omdat ie het drinken van die 1 gast omstoten, toen ben ik er zelf in gesprongen, en na een hoop klappen en stoten, ging ik ook neer, maar wel 1 gast van hun helemaal lam gemept die heeft langer KO gelegen als ons 2,
en eens ruzie gehad in disco met 2 pille slikkers, 6 hechtinge in me lip, kom nooit niet meer binnen daar, rekening van 100 euro ( ruit kapot, veel glazen kapot en een bar kruk kapot)
en me vader moest de naar de beelden van de beveiling komen,

Ook een hooligan? ^^iedere keer dat je klappen krijgt wordt je alerter, en wordt je harder.
ros mij nog maar een keertje flink af![]()
iedere keer dat je klappen krijgt wordt je alerter, en wordt je harder.
ros mij nog maar een keertje flink af![]()

Heb trouwens ook wel eens klappen gehad herrinder ik me nog goed.
laatst in een SM-Studio, kreeg ik fixe klappen op mijn duitse helm
die is nou zo hard met eelt geworden dat ik minstens 3 uur achterelkaar kan rammen zonder dat die blankevla naar buiten komt.
ok ok ..heb het begrepen , verhaal was niet stoer genoeg![]()

nee geen hooligan, bah dat veracht ik.
ik ben zovaak in de ring afgerost jongen, ik ken wel wat hebben![]()
laat die knokploeg maar komen![]()