Ik heb het niet over die wannabees die bushokjes in elkaar slaan, heeft niks met echte hooliganism te maken imo.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het niet over die wannabees die bushokjes in elkaar slaan, heeft niks met echte hooliganism te maken imo.hahah vrouwen zullen blij met je zijn... jij zelf alleen niet zo denk ik![]()

Ik heb het niet over die wannabees die bushokjes in elkaar slaan, heeft niks met echte hooliganism te maken imo.
nee, ik wil gewoon binnen 3 Minuten klaar zijn, net als elke andere normale man
zelfs als ik ga rossen als een konijntje lukt het niet![]()
nee, ik wil gewoon binnen 3 Minuten klaar zijn, net als elke andere normale man
zelfs als ik ga rossen als een konijntje lukt het niet![]()

ik weet wat je mee maakt kerel,
het is echt zwaar k*t als het te lang duurt
****ed up

Ik ook, grote groep 20 man, geen wapens, geen onschuldige omstanders, gewoon een gangbang maar dan zonder coïtus.ik heb het over voetbal hooligans! sport hooligans.. zoiets..

Ik ook, grote groep 20 man, geen wapens, geen onschuldige omstanders, gewoon een gangbang maar dan zonder coïtus.![]()
had je wat, met dat vieze wijf van je? en hij kijk je aan van grrr ik grijp je, en dan meteen rossen.. das wel weer leuk 
heb het vaak dat het gewoon niet lukt.
ff rust en overnieuw![]()
ja ik weet het,
maar in je rust groei je, als je dan om 11 uur naar bed gaat met je meid, dan nog eens beetje nken, wat ongevee een uur of langer duurt, rust je te weining, en met weinig rust groei je niet

ja dat is waar, zal wel door de kuren komen dat ik niet kom dan hoor.. moet ook niet te lang duren, uurtje voorspel om haar te plezieren, en daarna pomp ik ff een paar minuten en de pret is over
het moet niet te lang duren dan lukt het niet meer.
ik zorg dat ik goed rust altijd, dus coïtus gebeurt voor 10 uur..
gooi er eens een flinke kuur tegenaan, moet je kijken hoe je dan klaarkomt![]()

nee daar ben ik nog niet klaar voor (mijn genetische max ligt bij 148 kilo...dus ga nog even naturel door ) , ik schat over 22 jaar... dan krijg ik mischien sowiezo testo-trek-plijsters op recept![]()
nee daar ben ik nog niet klaar voor (mijn genetische max ligt bij 148 kilo...dus ga nog even naturel door ) , ik schat over 22 jaar... dan krijg ik mischien sowiezo testo-trek-plijsters op recept![]()

idd, 7 uur douche, half 8 effe voorspel tot half 9, dan uurtje nken tot half 10, douche , en meid huis uit zetten en om 10 uur bed in

die van mij ligt ook op 148kg met 30% bf; ik denk niet dat je dat natural kan redden, maar ik ben een noob he
(meer zit er helaas niet in voor mij
)
not bad, not bad 
Dat bedoel ik niet, heb het dan ook meer over mat dates via Internet.ja dat vind ik gewoon dom,
hey kijk kakkerlakken, we rossen ze inelkaar. dat vind ik nutteloos.

En smsDat bedoel ik niet, heb het dan ook meer over mat dates via Internet.![]()
. Vaak zat erbij geweest.