XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook, grote groep 20 man, geen wapens, geen onschuldige omstanders, gewoon een gangbang maar dan zonder coïtus.;)

ja dat vind ik gewoon dom,
hey kijk kakkerlakken, we rossen ze inelkaar. dat vind ik nutteloos.

maar stel: je staat in een bar, je ziet een gozer die een beetje de popijopie uit loopt te hangen, je loopt langs hij tikt je aan of wat dan ook.. je kijkt hem aan hij kijkt terug, en dan vraag je:mad: had je wat, met dat vieze wijf van je? en hij kijk je aan van grrr ik grijp je, en dan meteen rossen.. das wel weer leuk :P

heb het vaak dat het gewoon niet lukt.:mad:
ff rust en overnieuw :o

ja ik weet het,

maar in je rust groei je, als je dan om 11 uur naar bed gaat met je meid, dan nog eens beetje nken, wat ongevee een uur of langer duurt, rust je te weining, en met weinig rust groei je niet

ja ik weet het,

maar in je rust groei je, als je dan om 11 uur naar bed gaat met je meid, dan nog eens beetje nken, wat ongevee een uur of langer duurt, rust je te weining, en met weinig rust groei je niet

ja dat is waar, zal wel door de kuren komen dat ik niet kom dan hoor.. moet ook niet te lang duren, uurtje voorspel om haar te plezieren, en daarna pomp ik ff een paar minuten en de pret is over:P
het moet niet te lang duren dan lukt het niet meer.
ik zorg dat ik goed rust altijd, dus coïtus gebeurt voor 10 uur..

ja dat is waar, zal wel door de kuren komen dat ik niet kom dan hoor.. moet ook niet te lang duren, uurtje voorspel om haar te plezieren, en daarna pomp ik ff een paar minuten en de pret is over:P
het moet niet te lang duren dan lukt het niet meer.
ik zorg dat ik goed rust altijd, dus coïtus gebeurt voor 10 uur..

idd, 7 uur douche, half 8 effe voorspel tot half 9, dan uurtje nken tot half 10, douche , en meid huis uit zetten en om 10 uur bed in

gooi er eens een flinke kuur tegenaan, moet je kijken hoe je dan klaarkomt :P

nee daar ben ik nog niet klaar voor (mijn genetische max ligt bij 148 kilo...dus ga nog even naturel door ) , ik schat over 22 jaar... dan krijg ik mischien sowiezo testo-trek-plijsters op recept :P

nee daar ben ik nog niet klaar voor (mijn genetische max ligt bij 148 kilo...dus ga nog even naturel door ) , ik schat over 22 jaar... dan krijg ik mischien sowiezo testo-trek-plijsters op recept :P

die van mij ligt ook op 148kg met 30% bf; ik denk niet dat je dat natural kan redden, maar ik ben een noob he

kijk een echte DIE-HARD, onze Bruce Willis hoor :D

mijn genetische max lag bij 85 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven