AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb 2 keer ruzie gehad waarvan 1 keer heel ernstig.

ik was in kermis de rijp 2007 was het volgens mij. en we waren met z'n 8en mooi aan het feesten en toen stootte ik tegen een kerel aan waardoor zijn biertje uit zijn hand viel. dus die werd boos. maarja ik zei tegen hem hier heb je 5 euro koop maar een nieuwe en ik wilde hem het geld geven en toen kreeg ik een klap. maar omdat ik agressiebuien heb draaide ik door en sloeg ik die kerel neer. maar wat ik niet zag was dat zijn vrienden stonden te kijken. en dat waren er een stuk of 30. dus 4 vrienden van mij rende weg en mijn broer en nog 2 vrienden bleven staan. dus die gasten kwamen met barkrukken en al op me af en sloegen mijn broer en vrienden neer. ik hield het nog best lang vol om te blijven staan en te blijven rossen. totdat ik van achter neergeschopt werd en toen ineen dook. toen zag ik mijn broer naast mij op de grond liggen met zijn gezicht onder het bloed. toen ik in elkaar kroop omdat ik schoppen kreeg voelde ik met mijn elleboog een mess in mijn broekzak(die ik daar op de kermis gekocht had) ik kreeg toen weer een zware agressiebui en begon rond te steken. ik raakte toen iemand in zijn kuit en iedereen sprong opzij omdat ze schrokken volgens mij. ik kon daardoor opstaan maar was nog helemaal in de roes van de agressie. ik stormde op die groep af die mijn broer aan het trappen waren en begon te steken in een jongen zijn rug. ik heb hem in totaal 3 keer raak gestoken in zijn rug en 1 keer in zijn bil. maar het rare was dat hij gewoon bleef staan en het niet door bleek te hebben ofzo terwijl ze hele achterkant rood van het bloed was. toen kwam er een jongen op mij af gerend want die zag het en pakte me vast. ik draaide me om en stak hem 2 keer in zijn buik en in zijn been. deze zakte meteen in elkaar. toen begon ik weer op een jongen in te steken die mijn broer aan eht schoppen was. toen in eens leek het alsof ik wakker werd en zag ik wat ik aan het doen was. ik schrok me dood en rende in paniek weg en had mijn mes te water gegooid en het bloed van mijn handen afgehaald. toen ik weer rustig was ging ik terug naar die kroeg en toen stonden mijn broer en mijn vrienden al buiten.

uiteindelijk ben ik opgepakt en heb ik bekend omdat ik het erg vond wat ik gedaan heb. niet naar die jongens toe maar naar mijn ouders toe want die vonden het verschrikkelijk en ik heb ze toen erg gekwetst.
mijn straf was 54 uur taakstraf 1 week voor arrest 40 uur agressie regulatie training 3 jaar jeugdreslasering en 2 jaar voorwaardelijk (wat 12 april afgelopen was:D) ook moest ik 1 jongen 3000 euro betalen, die ander 1800 euro betalen en de 3e niks omdat daar geen bewijs voor was dat ik dat gedaan had.
ook nog moest ik de psychiater zelf betalen en dat heeft me 2800 euro gekost.
wel een duur geintje achteraf. ik heb spijt van wat ik gedaan heb naar mij ouders en bekende maar al kon ik het over doen had ik het zeker weten weer gedaan. voor hetzelfde geld hadden ze mij of mijn broer invalide of dood geschopt.

ik heb wel erg geluk gehad want die jongen die ik in zijn rug stak had ik 1 cm naast een orgaan(lever ofzo) gestoken en als die raak was geweest had hij het niet overleeft zei de rechter. dus dat is dan wel weer beter anders zat ik nu nog steeds vast..

:thumb: tegenwoordig mag je ook niets meer hé zonder dat je meteen aangeklaagd word.
die 3000 euro had je ook met een priem aan zijn rug kunnen prikken

Als mijn broer in elkaar geslagen werd of vriend dan was ik gewoon weggerend. Of ik had hem overtuigd om een pistool te kopen.

gisteren nog met koninginnendag in Amsterdam..stond lekker te bouncen op wat house muziek van een geweldige dj krijg ik opeens een stoel tegen me kop aan van een skinhead:o ik greep een dichtsbijzijnde tafel vast om niet onderuit te gaan en daar stond ook een lege smirnoff ice fles op:D gepakt, omgedraaid en stukgeslagen op zn kale rotkop:D stond ie toch even van te duizelen...
was alleen vergeten dat er om de hoek een politiepost stond:(

hm klinkt best sterk uit de mond van een 17jarige :o :p

gisteren nog met koninginnendag in Amsterdam..stond lekker te bouncen op wat house muziek van een geweldige dj krijg ik opeens een stoel tegen me kop aan van een skinhead:o ik greep een dichtsbijzijnde tafel vast om niet onderuit te gaan en daar stond ook een lege smirnoff ice fles op:D gepakt, omgedraaid en stukgeslagen op zn kale rotkop:D stond ie toch even van te duizelen...
was alleen vergeten dat er om de hoek een politiepost stond:(

lol heb dat ook al is voorgehad met de politie. ik heb gewoon geluk gehad dat ze hun zaklampen op mij richten en dat ik toen net geen duw/met had gegeven. ben mooi subtiel weggestapt. en de andere ook:d

Thanks.

Ik zie ook niet in waarom ik een lulverhaal hier neer zou moeten zetten.:p

Als ik iets zou verzinnen dan had ik wel iets in de zin van bruce lee style barfight met 25 vs 30 verzonnen.:D

as je jong bent doe je nu eenmaal van die dingen,je bent in volle groei en je testosteron gehalte ligt zeer hoog,heb al eerdere posts gelezen van deze jongeman en denk niet echt dat hij een internetheld is,maar de waarheid verteld hoor;)

Je wilt niet weten hoe dom je klinkt.

Heb laatst ook onverw88 klap gehad toen ik me omdraaide.
was gelijk de laatste klap die hij had uitgedeeld want daarna kwamen ze van mijn richting :p.
Was op school mbo geen basisschool :p dus verplicht het bij teleggen

Heb laatst ook onverw88 klap gehad toen ik me omdraaide.
was gelijk de laatste klap die hij had uitgedeeld want daarna kwamen ze van mijn richting :p.
Was op school mbo geen basisschool :p dus verplicht het bij teleggen

ach ja rusies bijleggen op school nu dat ik er aan denk:p

• Topic Starter Topic Starter

heerlijk toch!

ik heb twee keer meegemaakt dat iemand een klap met een volle fles heineken en een keer iemand met een bierglas kreeg, en beiden keren hebben diegenen weken in het ziekenhuis gelegen. It wasn't a pretty face....

Dus 1 ding, don't believe the movies. Een klap van een glazen voorwerp krijgen is zeer ernstig, en als iemand met een fles of glas in z'n handen staat moet je wegwezen. Serieus.

heerlijk toch!

ik heb twee keer meegemaakt dat iemand een klap met een volle fles heineken en een keer iemand met een bierglas kreeg, en beiden keren hebben diegenen weken in het ziekenhuis gelegen. It wasn't a pretty face....

Dus 1 ding, don't believe the movies. Een klap van een glazen voorwerp krijgen is zeer ernstig, en als iemand met een fles of glas in z'n handen staat moet je wegwezen. Serieus.

nooit voorgehad gelukkig en nooit gezien. wel ooit is een flesje kriek in men handen genomen omdat ik dacht dat ik een menigte over me heen ging krijgen. maar ik kan me inbeelden al dat glas uit iemand zen hoofd halen niet echt simpel is. een cola flesje dat is het hardste dat er bestaat!

Je wilt niet weten hoe dom je klinkt.
je citaat daarop is erg dom,en nergens voor nodig,heb ik je mss eerder eens gekwetst met iets te zeggen,en ben je nog steeds overstuur want je citeert me vaak met onzin,heb je niets te zeggen hou dan je mond. ;)

Laatst bewerkt:
Ik ben niet zo'n verhalen verteller.

Ernstige gevechten, of ruzies thuis, zoals Marky zegt, houd ik liever voor mijzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven