Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb echt bijna nooit ruzie.. ontwijk het altijd.
maar als er iemand een klap uitdeelt staan we klaar voor elkaar.
heb overlaatst dikke ruzie gehad op een scoutsfuif
heb toen 7 a 8 man gehad dat op mij aan het kloppen was heb er zelf een paar kunne neerslagen maar tegen zoveel man begin je toch niet veel
toen zijn we uiteen gehaald door security
maar ik kon het niet laten om terug te gaan om de kerel waar het door begonne is een mep te kunnen geven
mijn verstand schakelde op die moment effe uit en was het meer alleen wraak en je kon het al raden terug dat groepje terug op mij aant meppe heb me nog wat kunnen verweren voor we terug uiteen werden gehaald
hebben sommige mensen dit nog dat ze op de moment zelf niet beseffen dat je het niet kunt halen maar toch nog terug gaan gwn uit woede ?
ik heb nu wel een zware periode achter de rug thuis en denk een beetje dat het daardoor komt
hey piraat,die scoutsfuiven zijn levensgevaarlijk
,en toch heb je er kunnen neerslaan,en nog terug gaan om nag meer meppen te geven
,mss zit die zware periode in je hoofd,je bent een superheld zo te horen.
scoutsfuiven,neerslagen,moeilijke periode man man wat een reuze leuk verhaal
fuif is voor tieners en kids,volwasen mensen gaan naar clubs en discotheken,fuifjes word altijd wel gevochten omdat er geen deftige securety is,en veel rotjochies in groepjes naar toe gaan.Wie gaat er trouwens naar de R&B fuif in maldegem ? schijnt gaat er grof gevochten worden

fuif is voor tieners en kids,volwasen mensen gaan naar clubs en discotheken,fuifjes word altijd wel gevochten omdat er geen deftige securety is,en veel rotjochies in groepjes naar toe gaan.![]()
Is daar serieus geen security? Ik dacht dat dat sinds kort verplicht was. In ieder geval, ik waag me niet meer aan fuifjes zonder security. Loopt gegarandeerd fout af.
Idd , er is gewoon geen security , gewoon wat mensen van de scouts ofzo die daar wat rondlopen , als er gevochten wordt dan bellen zei direct de flikken , op elke fuif int park komen er wel politiewagens die dan met hun irritante lamp vanboven op hun wagen staan te schijnen op iedereen .

Ik ben 2,18 meter lang en dat is reuze handig met vechten.
Of het netjes in de ring is of ordinair smerig straatvechten is.
Door mijn lengte kan bijna niemand mij doeltreffend slaan terwijl ik wel vól in en op zijn gezicht kan gaan rammen.!!
Door mijn lengte kan bijna niemand mij doeltreffend slaan terwijl ik wel vól in en op zijn gezicht kan gaan rammen.!!

Block... BASH, dat was Louis, RIP.Ik ben 2,18 meter lang en dat is reuze handig met vechten.