XXL Nutrition

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog niet in erge mate - en dat wil ik graag zo houden.

heb echt bijna nooit ruzie.. ontwijk het altijd.
maar als er iemand een klap uitdeelt staan we klaar voor elkaar.

heb overlaatst dikke ruzie gehad op een scoutsfuif
heb toen 7 a 8 man gehad dat op mij aan het kloppen was heb er zelf een paar kunne neerslagen maar tegen zoveel man begin je toch niet veel
toen zijn we uiteen gehaald door security
maar ik kon het niet laten om terug te gaan om de kerel waar het door begonne is een mep te kunnen geven
mijn verstand schakelde op die moment effe uit en was het meer alleen wraak en je kon het al raden terug dat groepje terug op mij aant meppe heb me nog wat kunnen verweren voor we terug uiteen werden gehaald
hebben sommige mensen dit nog dat ze op de moment zelf niet beseffen dat je het niet kunt halen maar toch nog terug gaan gwn uit woede ?
ik heb nu wel een zware periode achter de rug thuis en denk een beetje dat het daardoor komt

heb overlaatst dikke ruzie gehad op een scoutsfuif
heb toen 7 a 8 man gehad dat op mij aan het kloppen was heb er zelf een paar kunne neerslagen maar tegen zoveel man begin je toch niet veel
toen zijn we uiteen gehaald door security
maar ik kon het niet laten om terug te gaan om de kerel waar het door begonne is een mep te kunnen geven
mijn verstand schakelde op die moment effe uit en was het meer alleen wraak en je kon het al raden terug dat groepje terug op mij aant meppe heb me nog wat kunnen verweren voor we terug uiteen werden gehaald
hebben sommige mensen dit nog dat ze op de moment zelf niet beseffen dat je het niet kunt halen maar toch nog terug gaan gwn uit woede ?
ik heb nu wel een zware periode achter de rug thuis en denk een beetje dat het daardoor komt
:eek:hey piraat,die scoutsfuiven zijn levensgevaarlijk:D,en toch heb je er kunnen neerslaan,en nog terug gaan om nag meer meppen te geven:rolleyes:,mss zit die zware periode in je hoofd,je bent een superheld zo te horen.:pscoutsfuiven,neerslagen,moeilijke periode man man wat een reuze leuk verhaal:D

hmm, veel meegemaakt maar het meeste staat me bij een kopstoot waarbij mn neus brak en stuk van mn tand ook afbrak. Ik voelde het zeker wel maar ik wist dat als ik niet zo uithalen ik alleen meer zou breken, dus gaf hem het idee neer te gaan en kwam toen met een rechtse op zn jukbeen, hij werd duizelig en droop vanzelf af voordat ik een bankje opzocht om op ambulance te wachten.

Wie gaat er trouwens naar de R&B fuif in maldegem ? schijnt gaat er grof gevochten worden

Wie gaat er trouwens naar de R&B fuif in maldegem ? schijnt gaat er grof gevochten worden
fuif is voor tieners en kids,volwasen mensen gaan naar clubs en discotheken,fuifjes word altijd wel gevochten omdat er geen deftige securety is,en veel rotjochies in groepjes naar toe gaan.;)

fuif is voor tieners en kids,volwasen mensen gaan naar clubs en discotheken,fuifjes word altijd wel gevochten omdat er geen deftige securety is,en veel rotjochies in groepjes naar toe gaan.;)

Idd , er is gewoon geen security , gewoon wat mensen van de scouts ofzo die daar wat rondlopen , als er gevochten wordt dan bellen zei direct de flikken , op elke fuif int park komen er wel politiewagens die dan met hun irritante lamp vanboven op hun wagen staan te schijnen op iedereen .

Is daar serieus geen security? Ik dacht dat dat sinds kort verplicht was. In ieder geval, ik waag me niet meer aan fuifjes zonder security. Loopt gegarandeerd fout af.

Is daar serieus geen security? Ik dacht dat dat sinds kort verplicht was. In ieder geval, ik waag me niet meer aan fuifjes zonder security. Loopt gegarandeerd fout af.

inderdaad ja , loopt eigenlijk elke fuif verkeerd af hier , soms is het 6tegen 1
. als het dan uit de hand begint te lopen staat er daar zo een scouts mannetje met zen gsm : ' kga de politie bellen '. Snnokt er daar zo een boelzoeker gewoon die gsm uit zen handen haha . maarja wat wil je , dronken mensen zijn nu eenmaal agressief ( de meeste toch , ik loop er altijd wel chill bij dan

Ben op 2 jaar tijd misschien 2 keer binnengeweest in fuifzaal hier in buurt. Same shit every week. Vechten boeit me niet echt omdat ik er nooit tussen zit maar sfeer is ook gewoon verrot. Fuifjes zijn ideaal als je eerste stapjes in uitgangsleven wil zetten als 15 jarige maar daarna wordt het al snel tijd om een stap vooruit te zetten en iets nieuw te zoeken.

Ik ben 2,18 meter lang en dat is reuze handig met vechten.
Of het netjes in de ring is of ordinair smerig straatvechten is.
Door mijn lengte kan bijna niemand mij doeltreffend slaan terwijl ik wel vól in en op zijn gezicht kan gaan rammen.!!

Door mijn lengte kan bijna niemand mij doeltreffend slaan terwijl ik wel vól in en op zijn gezicht kan gaan rammen.!!

Ok dit is inderdaad echt bump-waardige-info

• Topic Starter Topic Starter

Ik ken wel een paar jongens van onder de 1.80 die het winnen van jou hoor.

Goed om te zien dat m'n topic van 2007 nog steeds loopt trouwens.

zucht

:roflol::roflol:

Block... BASH, dat was Louis, RIP. :thumbup:

Ah, hopelijk brengt hij terug leven in het topic. 't Is altijd leuk om te lezen hoe iemand klappen gegeven/gekregen heeft. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven