MuscleMeat

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Adrenaline kick.

Een maal bijna overvallen geweest, één maal in het metrostation Botanique, andere keer was met een kennis.

Eerste keer was met twee kerels die een paar jaar ouder waren dan ik (ikzelf was toen een jaar of 16). Een van de twee duwde me tegen de muur en probeerde m'n gsm en portefeuille af te pakken. Ben erin geslaagd hem weg te duwen waarna de andere me een ferme kwak tegen mijn hoofd gaf. Ondanks de sterretjes die ik toen zag een mep teruggegeven recht op zijn neus, afgaande van het gekraak zal die waarschijnlijk gebroken geweest zijn. De lafaards zijn het daarna afgedropen.

Tweede maal een uit de hand gelopen ruzie met een kennis. Toen hij begon te meppen een hoek tegen zijn hoofd geramd. Ruzie was direct gedaan, hij is naar het ziekenhuis gegaan. Diagnose : gebroken oogkas.

Is de reden waarom ik ten alle prijze probeer fysiek geweld te vermijden.

meerdere malen gevochten, nooit zelf echt klappen gehad, wel wat, maar niet veel in vergelijking..

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

hou helemaal niet van vechten en je moet het echt zelf uitlokken om ruzie met me te krijgen.. als het moet sta ik zeker mijn mannetje

Ik heb tegenwoordig altijd een mes op zak als ik naar mechelen ga. Je word er namelijk snel overvallen door mocro's en albanezen. Ik ga zelf nooit als eerste iets ondernemen, maar als het nodig is...

vaak mot gehad met marokkanen, als je laat zien dat je niet bang ben en agressief reageert als ze een grote muil hebben, schrikt ze goed af en durven ze vaak niks. het probleem met marokkanen is dat ze veel kapsones hebben, wat nederlanders vaak niet hebben, en zo snel zich geintimideert voelen door buitenlanders, terwijl wij vaak fysiek veel sterker zijn. Ik ben gelukkig niet iemand die snel geintimideert is. maar heb al meerdere malen gezien dat een nederlander terugdeinst! vroeger was ik zo dat 'wat kijk je nou' dat ik daar op in ging, of blijven kijken als een buitenlander je aankijkt, wat soms uitdraaid op vechten. nu heb ik echt zoiets van ach manneke je moest eens weten, ik ga er echt niet meer op in, dat is het beste..

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

ik geef voorbeelden naar buitenlanders/marokkanen toe, omdat ik deze problemen gewoonweg niet heb ondervonden met Nederlanders..

vaak mot gehad met marokkanen, als je laat zien dat je niet bang ben en agressief reageert als ze een grote muil hebben, schrikt ze goed af en durven ze vaak niks. het probleem met marokkanen is dat ze veel kapsones hebben, wat nederlanders vaak niet hebben, en zo snel zich geintimideert voelen door buitenlanders, terwijl wij vaak fysiek veel sterker zijn. Ik ben gelukkig niet iemand die snel geintimideert is. maar heb al meerdere malen gezien dat een nederlander terugdeinst! vroeger was ik zo dat 'wat kijk je nou' dat ik daar op in ging, of blijven kijken als een buitenlander je aankijkt, wat soms uitdraaid op vechten. nu heb ik echt zoiets van ach manneke je moest eens weten, ik ga er echt niet meer op in, dat is het beste..

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

ik geef voorbeelden naar buitenlanders/marokkanen toe, omdat ik deze problemen gewoonweg niet heb ondervonden met Nederlanders..

Wat ben jij stoer.
:roflol:

ik reageer op dit topic, over vechten, of hoe ik op een bepaalde manier reageer.. dit is precies waar het over gaat in dit topic, weet niet of je dat snapt.

zoiets zeg ik niet op stoer te zijn, ik hoef op niemand indruk te maken, daar ben ik niet mee bezig

so SHUT THE **** UP

ik reageer op dit topic, over vechten, of hoe ik op een bepaalde manier reageer.. dit is precies waar het over gaat in dit topic, weet niet of je dat snapt.

zoiets zeg ik niet op stoer te zijn, ik hoef op niemand indruk te maken, daar ben ik niet mee bezig

so SHUT THE **** UP

Omdat je fysiek sterker bent dan mij zal ik mij stil houden, ik moest eens weten!

Ik doe niet aan klappen vangen.

2 weken terug nog een goeie klap voor mijn bek gekregen.... ik heb degene gefeliciteerd met de zojuist gegeven klap en daarna hebben we een biertje gedaan.

eh.....2,18 meter - 1,70 meter is een verschil van 48cm

ben ik zo'n 2 koppen groter, hoe/wat/waar kan hij me slaan.??

zo'n ventje is natuurlijk kansloos tegen mij.!

:roflol: ik moet wel zeggen dat je een diepe indruk op me achterlaat, ik weet ook zeker dat als ik je tegenkom dat ik spontaan 446 kleuren schijt :angstig:

en dan spontaan je bek er mee vol smeer ;)

2 keer klappen gehad ene keer toen ik 14 was van een gast van in de 20.
2de keer door een groep marokkanen die mij aan het overvallen waren was gaan lopen alleen had geen conditie dus hadden ze mij nog.
Daarbuiten nog wat klappen ontvangen en uitgedeeld was gelukkig niks ergs.

Voorkom het liever zoek zelf geen ruzie alleen zijn er genoeg die het doen en heb je geen keus vechten of lopen.

nooit klappen gehad (aardig vechtsport verleden, iets van 15 jr), wel ooit gestoken met een mes, dus degene die aan het korste eind trok

Ik zoek het niet op dus kom er eigenlijk ook niet snel in terecht.

vind zeer irritant dat sommige albanezen en marokanen altijd zo lafaards zijn dat ze met groepje of hele familie komen om je kapot te slaan:mad:

Heb wel een aantal klappen uitgedeelt maar ben nog nooit "geraakt"
Maar ik probeer zoiezo knokpartijen te vermijden

Ik had 4 jaar geleden (toen was ik 10 dus:))ruzie met 2 die 6 jaar ouder waren ze zochten ruzie met mijn neefje (toen 5 jaar) dus ging er heen veel klappen gevangen maar ook veel uit gedeeld nadat ik een 2e kreeg vond ik dat het tijd werd om wat terug te doen maar verder was ik kansloos tegen hun maar verder nooit echt veel ruzie gehad. ik zoek het nooit op en als anderen ruzie zoeken wacht ik tot er iets bij mij word gedaan of bij een vriend van mij ofzo maar ik ben nog jong dus ik zal nog wel veel mee maken. :D

Toen ik 16 ofzo was, ben ik een keer in elkaar geslagen door een marokkaan. Moest naar het ziekenhuis omdat mijn neus scheef stond. Heb me wel verdedigd, maar dat rotzakje was veel te snel + ik was toen nog niet buff.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven