Fitness Seller

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben 2,18 meter lang en dat is reuze handig met vechten.
Of het netjes in de ring is of ordinair smerig straatvechten is.
Door mijn lengte kan bijna niemand mij doeltreffend slaan terwijl ik wel vól in en op zijn gezicht kan gaan rammen.!!

Niet weer die gast. :roflol:

Grootte zegt trouwens niet zoveel, tenzij het verschil absurd groot is. Op je adamsappel geslaan worden of in je kloten doet evenveel pijn hoor. :rolleyes:
Ik heb onlangs nog een gast van rond de 1,95-2m flink op zijn bek gegeven (hij sloeg mij eerst omdat ik hem aansprak op zijn duw in mijn rug), was die kerel even verbaast. :roflol: Verder trouwens jaren geleden dat ik nog gevochten had hoor. :o

edit : Momenteel bekijken: 20 (17 leden en 3 gasten) gebruikers dit onderwerp
BoTo, arnoldfan, bekjam, Bijster, Daniel1986, ditisLouis, Hrvat, Isnogood, knikker, Loo, Misery Signals, niekkel, robintjuh, RoniMoon1989, T1M, Triceratops

:eek:

Niet weer die gast. :roflol:

Grootte zegt trouwens niet zoveel, tenzij het verschil absurd groot is. Op je adamsappel geslaan worden of in je kloten doet evenveel pijn hoor. :rolleyes:
Ik heb onlangs nog een gast van rond de 1,95-2m flink op zijn bek gegeven (hij sloeg mij eerst omdat ik hem aansprak op zijn duw in mijn rug), was die kerel even verbaast. :roflol: Verder trouwens jaren geleden dat ik nog gevochten had hoor. :o
Trok je daarna dat gezicht op je avatar?

Nog nooit, ik heb ook nog nooit met opzet iemand lichamelijk pijn gedaan. Ik heb niks met vechten, en wat ik om me heen zie slaat het ook nooit ergens op. Iedereen mag me overal voor uitschelden, het doet me allemaal niks.

eh.....2,18 meter - 1,70 meter is een verschil van 48cm

ben ik zo'n 2 koppen groter, hoe/wat/waar kan hij me slaan.??

zo'n ventje is natuurlijk kansloos tegen mij.!

ik ben geen vreemde van de vuist laten we maar zeggen.........

de laatse keer dat ik in een goeie klappartij zat was vorig jaar op kreta, heb toen me hand, pols en neus gebroken. 2 dagen in het ziekenhuis gelegen daar om niks........

Ik ben 2,18 meter lang en dat is reuze handig met vechten.
Of het netjes in de ring is of ordinair smerig straatvechten is.
Door mijn lengte kan bijna niemand mij doeltreffend slaan terwijl ik wel vól in en op zijn gezicht kan gaan rammen.!!

echt he, ik begrijp jou homeboy
vorige keer waren er 5 mensen in de gym bij het bankdrukken. Ik zeg ey chappies sout is ff op.. Niemand luisterde dus toen hoekte ik er 1 tje neer. TOen begon die kerel mij opeens te schoppen? Ik zeg ey sjappie wat kom jij lauw doen. Gaf hem toen een paar hoeken en de rest van die gasten heb ik meegenomen en met hun kop op de stoeprand kapot geslagen..je weeet zelluf

zo'n ordinair straat gevecht gaat 99% om niks.....

95% oorzaal; drankge(mis)bruik.

maar mij laten ze wel met rust, 2 koppen groter dan de rest is wel handig.!

je moet aardig doorgegroeit zijn wil je mij op mijn bek slaan hahahahaha.!!

Op je zak slaan is makkelijker. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ah, hopelijk brengt hij terug leven in het topic. 't Is altijd leuk om te lezen hoe iemand klappen gegeven/gekregen heeft. :D

Vers vd pers;

Kennis van mij had een geschil met een Maroc (super-ecto, amper 1.75 cm) over geld. Ik had die kennis al tijden geleden gewaarschuwd dat hij ver uit de buurt moest blijven bij dat kleine opdondertje (aangezien hij de bruutste K.O-power in z'n handen had die ik ooit bij iemand heb gezien).

Die Maroc had gezegd "ik moet morgen m'n geld hebben anders kom ik het halen". Heeft die kennis de domste actie allertijden gezet; hij was met een wapen naar die Maroc gegaan en gezegd; "ik laat me niet bedreigen". Die Maroc moest er om lachen en zei; " je gaat gewoon betalen klaar".Efin, die jongen gewoon betaald.
Ik zei nog tegen hem; "dan ben je er goed vanaf gekomen zeg".
Week later kom ik die gozer tegen; de hele zijkant van z'n nek + kaak blauw. Prachtig werkelijk.
Had die Maroc z'n auto zien staan voor de kroeg, was ie naar binnen gelopen waar iedereen bij was. 1 linkse, meteen K.O. Kreeg ie nog terug omdat ie hem bedreigd had.

Van de week was ik op de EHBO. Kom ik diezelfde Maroc tegen; hand gebroken. Hij had die ochtend iemand K.O geslagen omdat hij in de coffeeshop tegen hem aan stootte en geen sorry zei.

One crazy mocro dat.
En iemand waar je je heel lelijk in vergist. Superecto, maar hij deelt altijd de eerste klap uit.

Jongen, volgens mij ben jij zo'n lange slungel die motoriek gestoord is en daardoor iemand (neer)slaat.

Jongen, volgens mij ben jij zo'n lange slungel die motoriek gestoord is en daardoor iemand (neer)slaat.

ik sta zeer stevig op m'n voeten en ik heb echt 'body'

en ik ben niet zo'n laffe hond om zomaar effe een zwakkere uit de samenleving te selecteren om te vechten ofzo.!!

dan het liefst iemand van m'n eigen maat maar dat zijn er niet veel.

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

moet je proberen.!
iemand die mij een klap op mijn noten geeft sloop ik echt helemaal.!

ik sta zeer stevig op m'n voeten en ik heb echt 'body'

en ik ben niet zo'n laffe hond om zomaar effe een zwakkere uit de samenleving te selecteren om te vechten ofzo.!!

dan het liefst iemand van m'n eigen maat maar dat zijn er niet veel.

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

moet je proberen.!
iemand die mij een klap op mijn noten geeft sloop ik echt helemaal.!

Ya right Rambo, je bent een vergroeide sniperx, dus zo stevig zal je niet staan

Haha echt geweldig dit!

Stel je voor dat je deze gozer dus echt bent.
Je wordt wakker, rukt ff achter je computer op nudisten foto's. Denk, ik moet mijn dag 'beter' gaan besteden. Pakt dus ook echt zijn fiets, vind het geil om in leggings te lopen en maakt dan een foto van zichzelf en rukt nu op de aandacht die hij krijgt.

Maarre ben je nu al klaargekomen?
Haal dan ff je shit hier weg en ga even trekken bij het volgende forum.

Ik heb er al 1tje voor je:
[Link niet meer beschikbaar]

half jaartje geleden tegen albanees van me klas gevochten tijdens l.o, we deden toen hockey was toen buitenlanders tegen ons groepje maar was altijd agressief spelen zoals met die hockey tegen ene z'n scheenbeen slaan.
toen we tijdje aan spelen kreeg ik duw van die albanees en zei wat z'n probleem was zei ie dat ie me ging vermoorden en gaf hem paar keer duw en kreeg duw terug, heb hem ook voor grootst vuil uitgescholden.:D
toen ik em een klap wou geven sloeg hij met z'n hockeystick den lafaard, jammer kon hem geen klap meer geven want die k*t leraar stond tussen ons.
heb er toen 2 dagen blauw oog gehad:)

Haha echt geweldig dit!

Stel je voor dat je deze gozer dus echt bent.
Je wordt wakker, rukt ff achter je computer op nudisten foto's. Denk, ik moet mijn dag 'beter' gaan besteden. Pakt dus ook echt zijn fiets, vind het geil om in leggings te lopen en maakt dan een foto van zichzelf en rukt nu op de aandacht die hij krijgt.

Maarre ben je nu al klaargekomen?
Haal dan ff je shit hier weg en ga even trekken bij het volgende forum.

Ik heb er al 1tje voor je:
[Link niet meer beschikbaar]

hahaha +1
wat een zielepiet die ditislouis. Het moet niet gekker worden.

:roflol:

half jaartje geleden tegen albanees van me klas gevochten tijdens l.o, we deden toen hockey was toen buitenlanders tegen ons groepje maar was altijd agressief spelen zoals met die hockey tegen ene z'n scheenbeen slaan.
toen we tijdje aan spelen kreeg ik duw van die albanees en zei wat z'n probleem was zei ie dat ie me ging vermoorden en gaf hem paar keer duw en kreeg duw terug, heb hem ook voor grootst vuil uitgescholden.:D
toen ik em een klap wou geven sloeg hij met z'n hockeystick den lafaard, jammer kon hem geen klap meer geven want die k*t leraar stond tussen ons.
heb er toen 2 dagen blauw oog gehad:)

owned

Vers vd pers;

Kennis van mij had een geschil met een Maroc (super-ecto, amper 1.75 cm) over geld. Ik had die kennis al tijden geleden gewaarschuwd dat hij ver uit de buurt moest blijven bij dat kleine opdondertje (aangezien hij de bruutste K.O-power in z'n handen had die ik ooit bij iemand heb gezien).

Die Maroc had gezegd "ik moet morgen m'n geld hebben anders kom ik het halen". Heeft die kennis de domste actie allertijden gezet; hij was met een wapen naar die Maroc gegaan en gezegd; "ik laat me niet bedreigen". Die Maroc moest er om lachen en zei; " je gaat gewoon betalen klaar".Efin, die jongen gewoon betaald.
Ik zei nog tegen hem; "dan ben je er goed vanaf gekomen zeg".
Week later kom ik die gozer tegen; de hele zijkant van z'n nek + kaak blauw. Prachtig werkelijk.
Had die Maroc z'n auto zien staan voor de kroeg, was ie naar binnen gelopen waar iedereen bij was. 1 linkse, meteen K.O. Kreeg ie nog terug omdat ie hem bedreigd had.

Van de week was ik op de EHBO. Kom ik diezelfde Maroc tegen; hand gebroken. Hij had die ochtend iemand K.O geslagen omdat hij in de coffeeshop tegen hem aan stootte en geen sorry zei.

One crazy mocro dat.
En iemand waar je je heel lelijk in vergist. Superecto, maar hij deelt altijd de eerste klap uit.

suckerpunch heet dat, niks ko power

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven