1 keer zwaar klappen gehad , was men verjaardag aan het vieren op de kerstmarkt in oostende , had ook behoorlijk wat op en ben dan een beetje "lastig" ik ging ff weg van men vrienden om te gaan pissen , toen er plots 8 man op me af kwam groepje vrienden van 1 of andere voetbal ploeg "blijkbaar was er een scooter gestolen en die persoon zou gelijken op mij..." staan ze in een cirkeltje rond me , schopt er een fagget in men rug waardoor ik naar voren word geslingerd "****ing voetballers . terwijl ik naar voren vlieg haalt er net 1 uit naar men gezicht

ik krijg die vuist vol op men mond binnen de 2sec loopt het bloed zoooo uit men mond !!! Ik kom volledig gek na het zien van al dat bloed ik dacht echt dat men gezicht volledig opge****ed was !! ik geef die **** een kopstoot , en geef die fagget naast hem snel nog een vuistlag vol op zen gezicht . Toen jumpen 3 van hen op me ik val op de grond en krijg echt de schoppen van men leven , ik bleef men gezicht beschermen ! Ik dacht bij mezelf als ik niks doe ben ik er geweest dus ik grijp naar de benen van een krl die voor me staat en die gast valt op de grond ik neem die krl vast bij de nek "terwijl ik nog steeds werd geschopt" en wurgde die ****er , ik riep HOU OP OF IK DOEJE VRIEND DOOD . Toen eindelijk kwam er een meisje tussen en wat oudere mensen , die gasten liepen weg en ik ging terug naar men vrienden . 1x daar was echt iedereen die daar in de buurt was aan het kijken naar mij . men witte jas zat echt volllledig onder het bloed ik was echt ****ing pissed nog steeds "dankzij de alcohol zonder stond ik wss niet meer recht" toen hebben ze de ambulance gebeld , en ik had 4 zwaar gekneude ribben stond echt volledig zwart bijna van de bloeduitstorting , botje in men hand gebarsten , men lip vanbinnen was opengescheurd "genaaid" en had een lichte hersenschudding "gelukkig kon er nie veel geschud worden

ik heb wel 3 weken later 5 van die 8 gasten terug gepakt samen met mijn vrienden en vrienden van men vader ! payback was zalig