MuscleMeat

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb eigenlijk niet zo vaak ruzie ofzo, ik zoek het niet op.
behalve als ze aan mn vrienden of familie komen.

2 maanden geleden ruzie gehad in de stad, 2 klappen gegeven en niets ontvangen.
en daarvoor in de voetbalwedstrijd die uit de hand liep... paar klappen gegeven in de chaos (was team tegen team... iedereen sloeg iedereen daar xD )

maar verder houd ik niet zo van vechten, doe maar gewoon lekker normaal.. ruzie maken verpest het uitgaan vind ik alleen maar.

Dus je zoekt ruzie niet op en houdt er niet van maar je bent wel de eerste om te slaan? :rolleyes:

en waar maak jij dat uit op?

in de stad probeerde die mij te slaan, ik ontweek echter;)

ik sta zeer stevig op m'n voeten en ik heb echt 'body'

en ik ben niet zo'n laffe hond om zomaar effe een zwakkere uit de samenleving te selecteren om te vechten ofzo.!!

dan het liefst iemand van m'n eigen maat maar dat zijn er niet veel.

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

moet je proberen.!
iemand die mij een klap op mijn noten geeft sloop ik echt helemaal.!

dude, ik denk dat als ik jou flink in the balls raaak.. dat je weinig meer in te brengen hebt.. dan voel je hem wel even.

of heb je geen ballen? dat je het niet voelt?

eerste keer wist ik niet wat ik meemaakte en niets terug gedaan

na die eerste keer was het genoeg en nu sla ik ze allemaal verrot

1keertje klap gekregen en 1keertje klap uitgedeeld.

Klap gekregen: Was paar jaar terug op baan met mijn bestelwagentje, mijn maten hadden voor het plezier mijn achter sproeier kopje verdraaid naar buiten toe. De achterruit was sterk vervuild en bleef vuil...ik blijven proberen, paseerde ik 2 brommertje met elk 2 man op (totaal 4) deden rare tekens toen ik ze gepaseerd was. Eenmaal aan de verkeers lichten kwamer er 2 naar mijn wagen, raam open, baf kreeg gewoon klap! en in tussen tijd wist ik iod wat er gebeurt was, die andere 2 kwamen ook af, vlug door de lichten gereden, had het nooit zien aankomen of verwacht.

Klap uitgedeeld: De avond zelf gingen m'n maten en ik een pint drinken...Zag ik die vier kerels niet binnen komen!!! ik voelde mij sterk vernederd...Stoppen sloegen ff door en ging er recht op af samen met een maat en we hebben geen klop terug gehad:p

Ik had 4 jaar geleden (toen was ik 10 dus:))ruzie met 2 die 6 jaar ouder waren ze zochten ruzie met mijn neefje (toen 5 jaar) dus ging er heen veel klappen gevangen maar ook veel uit gedeeld nadat ik een 2e kreeg vond ik dat het tijd werd om wat terug te doen maar verder was ik kansloos tegen hun maar verder nooit echt veel ruzie gehad. ik zoek het nooit op en als anderen ruzie zoeken wacht ik tot er iets bij mij word gedaan of bij een vriend van mij ofzo maar ik ben nog jong dus ik zal nog wel veel mee maken. :D

2 gasten van 16 die met een jochie van 5 ruzie zoeken. vervolgens komt zijn neefje van 10 de held uithangen en gaat zijn neefje helpen.
****ing hell wat zullen die gasten het zwaar hebben gehad.
'maar ook veel klappen uitgedeeld' als een jongetje van 10 slaat en vervolgens springt zijn 5 jarige neef op je nek en die geeft je nog een paar rossen na. ik denk dat die jongens waarmee je ruzie had er vrij weinig van gemerkt hebben..

Vorige week in een discotheek ruzie gehad, ik zocht men zusje, waar ik der uiteidelijk vond,maar tot mijn grote verbazing zie ik verdomd dat er een marrokaan aan der kont zit, Dus ik had me zusje daar weg gehaald, ze had al gevraagd of hij op wou rotten. deed hij blijkbaar niet, ik liep vervolgens naar een andere style, Hardstyle :) maar onderweg toen ik liep toen stonden er ineens 3 marokaantjes achter me, dus ik doe zo met men hoofd, zo van Wat moet je, En toen begon het zooitje, Ik kreeg eerst een klap van de kleinste, die duwde ik vervolgens op de grond, toen heb ik de langste, en ook het oudste denk ik, een bikkelharde klap gegeven, Waar ik nogsteeds een bult van heb op men knokkel... Maar ze liepen uiteindelijk toch weer de zaal van R&B in.. Pff Stakkers.

heb eigelijk al redelijk veel gevochten, zeker vroeger. heb nogal een bewogen verleden :) heb wel al een keer zware klappen gekregen. ik wou het opnemen tegen vier gasten maar die gingen in een kring rond mij staan met hun vuisten gebalkt , klaar om ieder moment uit te halen, ik dacht gewoon van **** it en ik nam er een uit en gaf hem een zware slaag op zijn oog, jah dan wast dekking pakken :) met vier begonnen ze van iedere kant te kloppen en te schoppen, heb er nog een paar kunnen uitdelen maar moest dan dekking pakken. mijn oog traande (mijn ene oog) maar dat was omdat ik veel slagen op dat oog heb gehad. maar heb zelf nog nooit geweend bij een gevecht ofzo. maar vroeger kickte ik er wel op om te vechten :) en zeker na verloop van tijd toen ik wat langer trainde kreeg ik ook wat meer macht, argh loved it! maar heb nu een kindje en een vrouw nu ist héééél wat kalmer :) onder de sloef? grt

allemaal Jet Li's hier :)

ik heb niet het hele topic gelezen, maar heb je klappen gehad ofzo ? :o

Wat een ****ing sippe reacties sinds gisteren....

Vorige zomervakantie, 1e dag van de vakantie in Rome met een paar vrienden. Op de camping. Ik kwam uit een douchehokje lopen en werd zonder enige reden met een honkbalknuppel in me gezicht geslagen (er stond een groep Lazio-hooligans) . Ik ging gelijk knock-out. Toen ik enkele seconden later bij kwam riep ik iets van sorry sorry en strompelde ik weg, ik was bang dat ze anders nog een keer zouden uithalen en dan had ik niet meer opkunnen staan.

Oorzaak: tot op de dag van vandaag nog steeds geen idee
Gevolg: 2 weken in het ziekenhuis gelegen, gebroken oogkas, verbrijzeld neusbot, kaak op 2 plaatsen gebroken en jukbeen naar de t*fus. Fysiek is er vrijwel niets meer van te zien, alleen klein litteken onder me linkeroog en heb geen gevoel meer in mn kaak.

ouwe h*** ****ing unbelievable die lui ...

Vorige zomervakantie, 1e dag van de vakantie in Rome met een paar vrienden. Op de camping. Ik kwam uit een douchehokje lopen en werd zonder enige reden met een honkbalknuppel in me gezicht geslagen (er stond een groep Lazio-hooligans) . Ik ging gelijk knock-out. Toen ik enkele seconden later bij kwam riep ik iets van sorry sorry en strompelde ik weg, ik was bang dat ze anders nog een keer zouden uithalen en dan had ik niet meer opkunnen staan.

Oorzaak: tot op de dag van vandaag nog steeds geen idee
Gevolg: 2 weken in het ziekenhuis gelegen, gebroken oogkas, verbrijzeld neusbot, kaak op 2 plaatsen gebroken en jukbeen naar de t*fus. Fysiek is er vrijwel niets meer van te zien, alleen klein litteken onder me linkeroog en heb geen gevoel meer in mn kaak.

wat een vuilaards man, blij dat je geen hersenletsel hebt overgehouden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven