AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 x 1 klap gehad, weet nog niet eens van wie, we stonden met z'n vijven stomdronken tegenover ruim 40 campinggasten (mensen omgeving oostvoorne weten wel wie), ik weet wel dat ik zo pislink werd van die klap op me kop, dat als ik op dat moment een wapen had gehad, ik niet getwijfeld had om het te gebruiken.

Daar ben ik echt ontzettend van geschrokken, had nooit gedacht dat ik zo kwaad zou kunnen worden. Ben ook blij dat een paar vriendinnen me toen weg getrokken hebben en een poosje met me zijn wezen wandelen om tot bedaren te komen.

Ooit eens op mijn 14 ofzo een slag ontvangen toen ik met een maat naar huis met de fiets naar huis reed en er twee van de beroeps onnozel gingen doen. Uitgedeeld, voorlopig nog geen.

jeps heb wel vaker als een keer klappen gehad maar dat was gewoon sparren blauwe ogen erbij minstens 2a3 keer per jaar borstbeen gekneust+ribben ook wel eens.

veel meer klappen gekregen dan gegeven.
Maar degene die ik heb gegeven, waren goed genoeg om in een keer het geeikel op te lossen.
Laatste tikkie dat ik overigens heb gekregen was van een dement opatje :D

Haat vechten. Je gaat er trillend van op je benen staan en dat bewerkstellig ik liever dmv een fijn gerstenatje. :D

jaren geleden in het zwembad, door een marokaan met een boksbeugel tegen de vlakte gegaan, afgebroken tand ingescheurde lip....overigens een ruzie die al langere tijd liep, tussen bepaald groepje mollukkers en mocros. Ook ooit eens van een groep NEC supporters flink klappen gehad, in men eigen stad ook nog, maja toen was ik 17 en had het echt zelf uitgelokt.

dat is vrij weinig schade voor een klap met een boksbeugel? Althans, het lijkt me dat de vellen er flink bijhangen als je daar een stomp van krijgt?

Maarre, klappen van nekkers? in je eigen stad? Ernem toevallig? :D

dat is vrij weinig schade voor een klap met een boksbeugel? Althans, het lijkt me dat de vellen er flink bijhangen als je daar een stomp van krijgt?

Maarre, klappen van nekkers? in je eigen stad? Ernem toevallig? :D

weinig schade? zag der aardig begaaid uit toen, en nee geen ernem, was in het mooie zuiden van land.

Klappen uitdelen en krijgen. Kwestie van inschatten wat nodig is en wat je kunt verwachten. In mijn 11-jarige tijd als portier slechts één keer klappen en schoppen gehad. Was meteen dan wel 6 bomen van kerels tegen 1. Ga gewoon nooit situaties uitlokken en grijp alleen in als je niet anders kan. Veel jongens kunnen zich echter niet inhouden en als ze een glaasje op hebben gaan ze het hun vrienden en vriendin moeilijk maken tijdens het uitgaan. IK heb nog nooit gevochten tijdens het uitgaan, nog NOOOIT en heb aardig wat verschillende tenten gezien in mn leven. Hét bewijs dat je ook zonder te knokkken kunt stappen. Ik bemoeide me simpelweg nooit ergens mee en had geen vriendjes die zelf de bink liepen uit te hangen. Scheelt een hoop, op stap zonder losers.

Maar goed, die ene keer dat ik de schoppen kreeg ging zo: (aan 't werk als portier)
Ik haalde er eentje uit wegens drugsbezit, die stribbelde tegen om z'n aanhouding en toen z'n vrienden vanachter het raam van binnen toekeken en zagen dat hun vriend het niet ging redden dachten ze, die rennen we even te hulp. En er was geen collega bij me die mij hielp dus ik was het haasje.

Lache jongens en erg flink van ze. Met z'n zessen op een rijtje en karateschoppen uitdelen, 3 om 3. De aanstichter is vreselijk te grazen genomen de dag erna door 2 vrienden van me die ze zagen lopen hehe, die kop van die etter zag ik een dag later weer langslopen, nog nooit had ik een gezicht gezien dat zwart was van de klappen. :D:D:D:D

Ikzelf hield er een pijnlijke zak aan over en wat kneuzingen.
Als 6 man in een halve kring je staan aan te schoppen buig je simpel voorover, handen om je achterhoofd, ellebogen klem je op je wangen en loer je op een uitbreekkans.
Ik wachtte de eerste de beste kans af dat ik een gat zag en stoof naar een overdekt terras waar ik afstand hield.

Later even langs de weekendarts voor een checkup en dezelfde avond nog gewoon dwars voor die deur gaan staan, als teken aan anderen dat je je niet laat kennen.

Laatst bewerkt:
Klappen uitdelen en krijgen. Kwestie van inschatten wat nodig is en wat je kunt verwachten. In mijn 11-jarige tijd als portier slechts één keer klappen en schoppen gehad. Was meteen dan wel 6 bomen van kerels tegen 1.

Ik haalde er eentje uit wegens drugsbezit, die stribbelde tegen om z'n aanhouding en toen z'n vrienden vanachter het raam van binnen toekeken en zagen dat hun vriend het niet ging redden dachten ze, die rennen we even te hulp.

Lache jongens en erg flink van ze. De twee aanstichters zijn vreselijk te grazen genomen de dag erna door 2 vrienden van me die ze zagen lopen hehe, die koppen van die etters zag ik een dag later weer langslopen, nog nooit had ik een gezicht gezien dat zwart was van de klappen.

Als 6 man in een halve kring je staan aan te schoppen buig je simpel voorover, handen om je achterhoofd, ellebogen klem je op je wangen en loer je op eem uitbreekkans.
Ik wachtte de eerste de beste kans af dat ik een gat zag en stoof naar een overdekt terras waar ik afstand hield.

Ach ja,

Het waren toevallig toch geen allochtonen he? j/k;)

wel knap klote dat ze je in je zak trapten.

14jaar, goed dronken, wij met een groepje of 4 tegen 20-30tal marrokanen. Een van ons had iets verkeerd gezegd, wij werden direct omsingelt.
Na halve minuut bleven mn companen liggen, ik bleef altijd maar terug rechtkomen, nog 2 man kunnen neerslaan, maar toen lag mn lip en oor open, bloedneus, 2 blauwe ogen, maar toch gaf ik niet op, alhoewel het dan meer wat gezwalp was dan eigenlijk slagen :p . Enkele marrokanen spreken mij daar nu nog soms voor aan, en hebben er respect voor :D Zo verliezen is ms nog eervoller als winnen.

En toen wist ik dat ik op vechtsport moest gaan.

14jaar, goed dronken, wij met een groepje of 4 tegen 20-30tal marrokanen. Een van ons had iets verkeerd gezegd, wij werden direct omsingelt.
Na halve minuut bleven mn companen liggen, ik bleef altijd maar terug rechtkomen, nog 2 man kunnen neerslaan, maar toen lag mn lip en oor open, bloedneus, 2 blauwe ogen, maar toch gaf ik niet op, alhoewel het dan meer wat gezwalp was dan eigenlijk slagen :p . Enkele marrokanen spreken mij daar nu nog soms voor aan, en hebben er respect voor :D Zo verliezen is ms nog eervoller als winnen.

En toen wist ik dat ik op vechtsport moest gaan.

Dan had je die andere 25 ook nog neer kunnen slaan of wat? :rolleyes:

ik heb al veel gevochtten en wanneer ik begin te verliezen word ik zo woest dat men gezicht helemaal rood word en dan begin ik te wenen , dan lachen ze nog eens en dan begin ik met kletsen uit de delen , ik verzeker het je als je me zo ver krijgt dan sla ik IEDEREEN op zen bek ! , dan ben ik totaal de controle kwijt en sla ik op alles wat in de weg staat !

Klappen uitdelen en krijgen. Kwestie van inschatten wat nodig is en wat je kunt verwachten. In mijn 11-jarige tijd als portier slechts één keer klappen en schoppen gehad. Was meteen dan wel 6 bomen van kerels tegen 1. Ga gewoon nooit situaties uitlokken en grijp alleen in als je niet anders kan. Veel jongens kunnen zich echter niet inhouden en als ze een glaasje op hebben gaan ze het hun vrienden en vriendin moeilijk maken tijdens het uitgaan. IK heb nog nooit gevochten tijdens het uitgaan, nog NOOOIT en heb aardig wat verschillende tenten gezien in mn leven. Hét bewijs dat je ook zonder te knokkken kunt stappen. Ik bemoeide me simpelweg nooit ergens mee en had geen vriendjes die zelf de bink liepen uit te hangen. Scheelt een hoop, op stap zonder losers.

Maar goed, die ene keer dat ik de schoppen kreeg ging zo: (aan 't werk als portier)
Ik haalde er eentje uit wegens drugsbezit, die stribbelde tegen om z'n aanhouding en toen z'n vrienden vanachter het raam van binnen toekeken en zagen dat hun vriend het niet ging redden dachten ze, die rennen we even te hulp. En er was geen collega bij me die mij hielp dus ik was het haasje.

Lache jongens en erg flink van ze. Met z'n zessen op een rijtje en karateschoppen uitdelen, 3 om 3. De aanstichter is vreselijk te grazen genomen de dag erna door 2 vrienden van me die ze zagen lopen hehe, die kop van die etter zag ik een dag later weer langslopen, nog nooit had ik een gezicht gezien dat zwart was van de klappen. :D:D:D:D

Als 6 man in een halve kring je staan aan te schoppen buig je simpel voorover, handen om je achterhoofd, ellebogen klem je op je wangen en loer je op een uitbreekkans.

Later even langs de weekendarts voor een checkup en dezelfde avond nog gewoon dwars voor die deur gaan staan, als teken aan anderen dat je je niet laat kennen.
haha owned :hahaha:

ik had bijna boel in de oh vorige week, wou er bijna eentje van de bovenverdieping in de dansvloer gooien :burn:

Dan had je die andere 25 ook nog neer kunnen slaan of wat? :rolleyes:

Tuurlijk niet, dat zeg ik toch niet? Maar het feit dat ik nog voort kon doen terwijl de rest op de grond lag zegt wel iets over mn incasseringsvermogen.

Anyway, ik zit nu in de B-klasse, net 23, en heb ambities om prof te worden :p

Toen ik op de basischool gepest werd door een turk met een groot vierkant hoofd heb ik hem in een pauze met die grote vierkante kop door een ruit gedrukt werd een weekje afwassen :D
Een jaar later moest mijn zus trainen voor korfbal ( school toernooi ) en ik wou ook mee doen.
Ik zat in groep 6 en het was enkel voor groep 7/8 na wat getreiter van wat lui uit groep 8 sloeg ik 1 op zn neus.
Ik mocht gelijk meedoen helaas moest ik ook gelijk naar binnen toe :(
Later enkel wat geouwehoer wat niet verder ging dan duwen en trekken.
Tijdens het kickboksen was het 3x p/w raak, maar ja ook normaal.
Weinig tikken gehad op straat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven