- Waardering
- 909
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Enkel in de weekends. Nou ja, vrijdag en zaterdagavond kom je de meeste mong*len tegen maar occasionally tijdens de week ook.
Heeft u nog vragen, 'marvin17' ?
Oorzaak nr uno is altijd achterlijk gedrag. Ik zal nooit iemand toetakelen die gewoon tegen mij botst. Ik snap niet goed hoe jij tot die info komt adhv mijn posts ? Ik heb toch nergens zoiets gezegd ? Irl zou ik dus je hiervoor mogelijk een toek op je kop geven, omdat je uit je nek lult. Dat dan weer wel![]()

Ik heb zo de voorgaande posts keer terug bekeken en snap niet precies goed waarom je aan het 'haten' bent marvin. Kan je me klaar en duidelijk uitleggen wat er precies scheelt met je attitude. Liefst zo zinnen van meer dan 5 woorden, als dat niet teveel gevraagd is.
Nu even wegh.
Omdat je hier stoer komt vertellen dat je iedereen die je niet zint, een beuk verkoopt.
Klopt bijna. Die mij niet zint + die het verdient. Ik geloof dat velen deze 2 criteria's gebruiken.
Volgens mij zin ik dan iedereen en zal ik het niet verdienen, heb dit nog nooit meegemaakt namelijk.
Denk dat jij een beetje overmoedig bent, draag je ook wapens bij je toevallig?
Omdat je hier stoer loopt te doen over vechten tijdens uitgaan.
Terwijl dat het meest kansloze is wat je kan doen.
Een beetje de avond van anderen verpesten.
Als je zo nodig wilt vechten, ga dan lekker op een vechtsport.
en reageer je frustraties daar af!
- Oh shit mijn alarmbellen gingen meteen rinkelen -