AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, deze man is een echte baas!

totdat je tegen over de epic bear man staat!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Then we gonna need to bring da ambalamps

Ey Keito, kom hier dan!!!!!

:angstig:

Ik dolde maar wat 'jongens'

ik kan het zelf wel aan hoor!
ik wou gewoon onder de aandacht brengen dat je een echte baas bent!
jewaittoch!

Dat is wel supah liefff van je marvin

Ik heb zo de voorgaande posts keer terug bekeken en snap niet precies goed waarom je aan het 'haten' bent marvin. Kan je me klaar en duidelijk uitleggen wat er precies scheelt met je attitude. Liefst zo zinnen van meer dan 5 woorden, als dat niet teveel gevraagd is.

Nu even wegh.

Omdat je hier stoer komt vertellen dat je iedereen die je niet zint, een beuk verkoopt.

Enkel in de weekends. Nou ja, vrijdag en zaterdagavond kom je de meeste mong*len tegen maar occasionally tijdens de week ook.

Heeft u nog vragen, 'marvin17' ?

Oorzaak nr uno is altijd achterlijk gedrag. Ik zal nooit iemand toetakelen die gewoon tegen mij botst. Ik snap niet goed hoe jij tot die info komt adhv mijn posts ? Ik heb toch nergens zoiets gezegd ? Irl zou ik dus je hiervoor mogelijk een toek op je kop geven, omdat je uit je nek lult. Dat dan weer wel :)

Hoe oud ben jij...? ???

Ik heb zo de voorgaande posts keer terug bekeken en snap niet precies goed waarom je aan het 'haten' bent marvin. Kan je me klaar en duidelijk uitleggen wat er precies scheelt met je attitude. Liefst zo zinnen van meer dan 5 woorden, als dat niet teveel gevraagd is.

Nu even wegh.

Omdat je hier stoer loopt te doen over vechten tijdens uitgaan.
Terwijl dat het meest kansloze is wat je kan doen.
Een beetje de avond van anderen verpesten.

Als je zo nodig wilt vechten, ga dan lekker op een vechtsport.
en reageer je frustraties daar af!

- Oh shit mijn alarmbellen gingen meteen rinkelen -

Keito doet mij denken aan SniperX.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ben jij dit trouwens?

Klopt bijna. Die mij niet zint + die het verdient. Ik geloof dat velen deze 2 criteria's gebruiken.

Volgens mij zin ik dan iedereen en zal ik het niet verdienen, heb dit nog nooit meegemaakt namelijk.
Denk dat jij een beetje overmoedig bent, draag je ook wapens bij je toevallig?

Volgens mij zin ik dan iedereen en zal ik het niet verdienen, heb dit nog nooit meegemaakt namelijk.
Denk dat jij een beetje overmoedig bent, draag je ook wapens bij je toevallig?

Jongen, hij draagt altijd 32.5kg bij zich.
waar hij mee squat, deadlift en presst!

2uzw41i.jpg

Omdat je hier stoer loopt te doen over vechten tijdens uitgaan.
Terwijl dat het meest kansloze is wat je kan doen.
Een beetje de avond van anderen verpesten.

Als je zo nodig wilt vechten, ga dan lekker op een vechtsport.
en reageer je frustraties daar af!

- Oh shit mijn alarmbellen gingen meteen rinkelen -

Ik deed helemaal niet soer, dat komt misschien bij sommigen van jullie over omdat jullie k*tkneuzen zijn wanneer het op vechten aankomt. Het type jongeren die NIET kunnen vechten en daarom een ander coping gedrag verzinnen, nl ofwel weglopen ofwel oplossen door te praten. Welke methode je ook verkiest, de ene is echt niet beter dan de andere.

Ik verpest niet random de avond van iemand, alleen van degenen die het verdienen. Lijkt me voor rede vatbaar vind je niet ? Als iemand je uitdaagt, dan zie ik het probleem niet als ik zijn uitdaging aanvaard. Als jij iemand bent die liever niet vecht, ook goed. Kvind je wel gay, maar goed, das is maar een mening.

Zelf doe ik gewoon engels boks, maar als je denkt dat je daaraan genoeg plezier beleeft, dan ben je duidelijk geen vechtersbaas en denk ik dat je kickboxcarriere gaat uitdraaien op een flop. Ik zie verder nog dat je een link legt tussen frustratie en vechten wat wel grappig is omdat je zelf aan kickbox doet. Wil je iets kwijt 'marvin' ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven