AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Marvin17, even for the record, je begint zelf ook over je kickboxervaring. Je bent zelf ook pas 18, hoe groot is die ervaring dan als ik vragen mag? Iemand anders aanvallen kan altijd, maar je hebt het er zelf ook over ;)

Ik deed helemaal niet soer, dat komt misschien bij sommigen van jullie over omdat jullie k*tkneuzen zijn wanneer het op vechten aankomt. Het type jongeren die NIET kunnen vechten en daarom een ander coping gedrag verzinnen, nl ofwel weglopen ofwel oplossen door te praten. Welke methode je ook verkiest, de ene is echt niet beter dan de andere.

Ik verpest niet random de avond van iemand, alleen van degenen die het verdienen. Lijkt me voor rede vatbaar vind je niet ? Als iemand je uitdaagt, dan zie ik het probleem niet als ik zijn uitdaging aanvaard. Als jij iemand bent die liever niet vecht, ook goed. Kvind je wel gay, maar goed, das is maar een mening.

Zelf doe ik gewoon engels boks, maar als je denkt dat je daaraan genoeg plezier beleeft, dan ben je duidelijk geen vechtersbaas en denk ik dat je kickboxcarriere gaat uitdraaien op een flop. Ik zie verder nog dat je een link legt tussen frustratie en vechten wat wel grappig is omdat je zelf aan kickbox doet. Wil je iets kwijt 'marvin' ?

Jij vindt jezelf wel heel wat he.
Iets oplossen met geweld betekent dat je het verbaal niet trekt, wat meestal betekent dat je intellect minder is dan je 'tegenstander'.

Ik ken toevallig een muay thai leraar, die zelf veel wedstrijden op hoog niveau heeft gedaan, en werkelijk ALLE gevechten uit de weg loopt, tenzij hij zelf wordt aangevallen of zijn familie.
Als je echt een goede bokser bent dan ga je dit soort shit wel uit de weg aangezien je een schorsing aan je broek kan krijgen en omdat de gevolgen vaak niet te voorzien zijn.

Ben zelf weleens benieuwd wat er gebeurd als ik iemand vol op ze hoofd raak, maar ik ga dat niet uittesten.

Ik deed helemaal niet soer, dat komt misschien bij sommigen van jullie over omdat jullie k*tkneuzen zijn wanneer het op vechten aankomt. Het type jongeren die NIET kunnen vechten en daarom een ander coping gedrag verzinnen, nl ofwel weglopen ofwel oplossen door te praten. Welke methode je ook verkiest, de ene is echt niet beter dan de andere.
Ik verpest niet random de avond van iemand, alleen van degenen die het verdienen. Lijkt me voor rede vatbaar vind je niet ? Als iemand je uitdaagt, dan zie ik het probleem niet als ik zijn uitdaging aanvaard. Als jij iemand bent die liever niet vecht, ook goed. Kvind je wel gay, maar goed, das is maar een mening.

Zelf doe ik gewoon engels boks, maar als je denkt dat je daaraan genoeg plezier beleeft, dan ben je duidelijk geen vechtersbaas en denk ik dat je kickboxcarriere gaat uitdraaien op een flop. Ik zie verder nog dat je een link legt tussen frustratie en vechten wat wel grappig is omdat je zelf aan kickbox doet. Wil je iets kwijt 'marvin' ?

hahaha mag ik hier even op in gaan? onderbouw graag even waarom oplossen door te praten niet beter zou zijn dan vechten..?

Volgens mij zin ik dan iedereen en zal ik het niet verdienen, heb dit nog nooit meegemaakt namelijk.
Denk dat jij een beetje overmoedig bent, draag je ook wapens bij je toevallig?

Hell no, wil m'n tegenstanders ook niet teveel schade berokkenen, ze weten ook niet beter natuurlijk.
Maar ik vind het wel vreemd dat je nooit uitgedaagt bent..kijk naar dit topic, iedereen heeft wel een (uitzonderlijk' verhaal te vertellen. Hoe meer je uitgaat, hoe groter de kans ook gewoon dat je uitgedaagt zal worden door anderen. Tel daarbij nog wat alcholol bij en je hebt coctail of hate.

Mij zien als overmoedig is natuurlijk wel erg relatief, dus dat soort termen zeggen weinig eigenlijk. Als je nie vaak vecht en vechten uit de weg gaat, dan klinken mijn woorden nogal afwijkend ja. Maar dit geldt ook gewoon vice versa.

Voor wat het waard is, je klinkt intelligenter dan marvin.

Hoezo ben ik een gay die niet kan vechten?
Ik ga gewoon liever een gevecht uit de weg, omdat ik het niet nodig vind om iemand in de kroeg in elkaar te stompen zodat hij een ambalamp nodig heeft!
Jij misschien wel, nou dat vind ik nou voor k*tkneuzen!

Ik kan mezelf gewoon beheersen als er iets aan de hand is.
Tenzij die gene mij een klap probeert te geven, dan zal ik natuurlijk gewoon terugvechten.
Maar ik ga niet iemand die een beetje wijs doet meteen tegen de vlakte slaan.
Iemand tegen de vlakte slaan doe ik wel in de ring;)

Hell no, wil m'n tegenstanders ook niet teveel schade berokkenen, ze weten ook niet beter natuurlijk.
Maar ik vind het wel vreemd dat je nooit uitgedaagt bent..kijk naar dit topic, iedereen heeft wel een (uitzonderlijk' verhaal te vertellen. Hoe meer je uitgaat, hoe groter de kans ook gewoon dat je uitgedaagt zal worden door anderen. Tel daarbij nog wat alcholol bij en je hebt coctail of hate.

Mij zien als overmoedig is natuurlijk wel erg relatief, dus dat soort termen zeggen weinig eigenlijk. Als je nie vaak vecht en vechten uit de weg gaat, dan klinken mijn woorden nogal afwijkend ja. Maar dit geldt ook gewoon vice versa.

Ik zweer het, wordt werkelijk NOOIT uitgedaagd, en ga toch wel zeer frequent uit.

Marvin17, even for the record, je begint zelf ook over je kickboxervaring. Je bent zelf ook pas 18, hoe groot is die ervaring dan als ik vragen mag? Iemand anders aanvallen kan altijd, maar je hebt het er zelf ook over ;)

ik kickboks sinds mn 13e.
Maar daar gaat het helemaal niet om, het gaat er hier om dat iemand stoere verhalen loopt te vertellen over dat hij mensen met uitgaan als boksbal gebruikt.
En of je dan 5000 jaar vechtervaring hebt, of maar 5... Dat is gewoon zinloos toch?

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Ik zweer het, wordt werkelijk NOOIT uitgedaagd, en ga toch wel zeer frequent uit.

Daar heb je het al. Het is ook hoe je zelf overkomt en je je gedraagt natuurlijk.
Ik ga bijna elk weekend uit en wordt ook nooit uitgedaagd.

hahaha mag ik hier even op in gaan? onderbouw graag even waarom oplossen door te praten niet beter zou zijn dan vechten..?

Het is niet beter, het is niet slechter.

Als je een 50 kg wegend ecto bent dan is het misschien slim dat je het probeert te oplossen door te praten

Als je 120 kg weegt en je hebt de durf, dan lijkt het me nie zo vreemd als dergelijke type vechten als de betere oplossing zien.

Niet voor niets gaan mensen die meer wegen ook vaker sneller op de vuist. Ik geloof dat je eigen kennis van je kunnen bepaalt dat je gaat weglopen/vechten/praten.

Als je vechten leuk vind (en ja, dergelijke mensen bestaan), dan zullen ze ook sneller overgaan tot vechten. Als je vechten niet leuk vindt, ja dan loop je maar weg ofzo.

Welke keuze je ook maakt, het ene is niet beter/slechter dan de andere. Je hebt enkel persoonlijke voorkeuren en daarin valt niet te betwisten.

Is m'n verdediging goed genoeg 'molenaar' ?

Iemand loopt hier stoere verhalen te vertellen. Denk je dat hij de enige is? Ik gok dat 95% hier nogal overdrijft en de minder positieve dingen verzwijgt ;)

ok, discussie gesloten mensen. Anders ga ik kaarten beginnen uitdelen.
Nee, maar serieus, jullie gaan toch niet pagina's vol discussiëren over keito's al dan niet terechte vechtpartijen.

Laatst bewerkt:
Hahaha jongens jullie zijn allemaal losers. Ik heb een powerlevel van 9000. Ik denk, ik vermeld het even mochten er wat tjappies te wijs uit de hoek komen.

Daar heb ik geen verklaring voor.

Wat kan ik zeggen ? Misschien hebben sommigen het geluk dat ze niet uitgedaagd worden en anderen weer wel ? Wie zal het zeggen.

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Iemand loopt hier stoere verhalen te vertellen. Denk je dat hij de enige is? Ik gok dat 95% hier nogal overdrijft en de minder positieve dingen verzwijgt ;)

Ik behoor tot die 5%!

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Hoezo ben ik een gay die niet kan vechten?
Ik ga gewoon liever een gevecht uit de weg, omdat ik het niet nodig vind om iemand in de kroeg in elkaar te stompen zodat hij een ambalamp nodig heeft!
Jij misschien wel, nou dat vind ik nou voor k*tkneuzen!

Tenzij die gene mij een klap probeert te geven, dan zal ik natuurlijk gewoon terugvechten.
Maar ik ga niet iemand die een beetje wijs doet meteen tegen de vlakte slaan.
Iemand tegen de vlakte slaan doe ik wel in de ring;)

Iedereen heeft andere grezen, niet teveel haten graag. Ik vind je gay dat je je grezen te ver legt, jij vindt me een k*tkneus dat ik te snel vecht.

Ok, leuk.
Ik ga bijna elk weekend uit en wordt ook nooit uitgedaagd.

Hoe weet je dat je je kan beheersen als je nooit uitgedaagd werd 'marvin' ?

Laatst bewerkt:
Het is niet beter, het is niet slechter.
Rare opmerking, iemand lichamelijk schade aanrichten is niet slechter dan het niet doen?

Als je een 50 kg wegend ecto bent dan is het misschien slim dat je het probeert te oplossen door te praten
In mijn ervaring zijn het vaak dunne dronken, snuivende apen die ruzies uitlokken (en nee niet met mij).

Als je 120 kg weegt en je hebt de durf, dan lijkt het me nie zo vreemd als dergelijke type vechten als de betere oplossing zien.
Wat los je ermee op dan, als je het een oplossing noemt?

Niet voor niets gaan mensen die meer wegen ook vaker sneller op de vuist. Ik geloof dat je eigen kennis van je kunnen bepaalt dat je gaat weglopen/vechten/praten.
De echte vetz*kken staan vaak aan de bar :D

Als je vechten leuk vind (en ja, dergelijke mensen bestaan), dan zullen ze ook sneller overgaan tot vechten. Als je vechten niet leuk vindt, ja dan loop je maar weg ofzo.
Hier kan ik me meer in vinden, vooral als leuk als status-verhogend wordt gezien.

Welke keuze je ook maakt, het ene is niet beter/slechter dan de andere. Je hebt enkel persoonlijke voorkeuren en daarin valt niet te betwisten.
Het slaat nergens op om zinloos geweld gelijk te stellen aan iets verbaal oplossen qua goedheid.

Is m'n verdediging goed genoeg 'eddine' ?

Nee

Als het over vechten gaat, weet je direct wie de r**ards zijn.

Daar heb ik geen verklaring voor.

Wat kan ik zeggen ? Misschien hebben sommigen het geluk dat ze niet uitgedaagd worden en anderen weer wel ? Wie zal het zeggen.

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Ik behoor tot die 5%!

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Iedereen heeft andere grezen, niet teveel haten graag. Ik vind je gay dat je je grezen te ver legt, jij vindt me een k*tkneus dat ik te snel vecht.

Ok, leuk.

Hoe weet je dat je je kan beheersen als je nooit uitgedaagd werd 'marvin' ?

ik zeg BIJNA!
het gebeurt wel eens, en ik kan me gewoon beheersen.
Al heb ik me wel eens moeten verdedigen.
maar dat doe ik dan ook gewoon, ik ga niet lomp een gevecht op zoeken.
uitgaan moet leuk zijn, lekker feestje bouwen.

Er is vaak geen enkele reden om te vechten, dus waarom zou er gevochten moeten worden? Ik vermijd een gevecht ook liever, heb gewoon geen zin om mijn tijd te verspillen aan kansloze vechtersbaasjes, laat staan om mijn avond te laten vergallen door zo een zak.

@ keito; Wat is, naar jouw mening, een geldige reden om iemand klop te geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven