Rare opmerking, iemand lichamelijk schade aanrichten is niet slechter dan het niet doen?
In mijn ervaring zijn het vaak dunne dronken, snuivende apen die ruzies uitlokken (en nee niet met mij).
Wat los je ermee op dan, als je het een oplossing noemt?
De echte vetz*kken staan vaak aan de bar
Hier kan ik me meer in vinden, vooral als leuk als status-verhogend wordt gezien.
Het slaat nergens op om zinloos geweld gelijk te stellen aan iets verbaal oplossen qua goedheid.
Nee
Ik richt alleen schade aan degenen die het vedienen, dus neen, heb geen schuldgevoelens ofzo achteraf.
Ik wist wel dat je andere mensen zag die random mensen lastig vielen. Beeld je nu even voor dat die kleine, dronken mannekes mij @ random uitdagen. Ik sla ze met plezier.

Wat ik daarmee zoal oplos: catharsis, intrinsiek leuk, geen last meer van die persoon...ja, dat zijn zo de 3 maincomponenten die ik kan bedenken.
Met meer wegen bedoelde ik zo meer de bredere/gespierde gasten. Niet zo'n endo, maar een powerendo! (spiermassa + vet). Dergelijke typen zijn best sterk en zij zullen dan ook sneller geneigd zijn om te vechten. Lijkt me ook evident.
Ik zie mijn geweld niet als zinloos. Ik probeer het altijd zinvol te maken en ik vind dat het mij aardig goed lukt.