AndroidHealthClinic

Wie heeft er weleens klappen gehad / in elkaar geslagen, en hoe reageerde je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rare opmerking, iemand lichamelijk schade aanrichten is niet slechter dan het niet doen?

In mijn ervaring zijn het vaak dunne dronken, snuivende apen die ruzies uitlokken (en nee niet met mij).

Wat los je ermee op dan, als je het een oplossing noemt?

De echte vetz*kken staan vaak aan de bar :D

Hier kan ik me meer in vinden, vooral als leuk als status-verhogend wordt gezien.

Het slaat nergens op om zinloos geweld gelijk te stellen aan iets verbaal oplossen qua goedheid.

Nee

Ik richt alleen schade aan degenen die het vedienen, dus neen, heb geen schuldgevoelens ofzo achteraf.

Ik wist wel dat je andere mensen zag die random mensen lastig vielen. Beeld je nu even voor dat die kleine, dronken mannekes mij @ random uitdagen. Ik sla ze met plezier.:)

Wat ik daarmee zoal oplos: catharsis, intrinsiek leuk, geen last meer van die persoon...ja, dat zijn zo de 3 maincomponenten die ik kan bedenken.

Met meer wegen bedoelde ik zo meer de bredere/gespierde gasten. Niet zo'n endo, maar een powerendo! (spiermassa + vet). Dergelijke typen zijn best sterk en zij zullen dan ook sneller geneigd zijn om te vechten. Lijkt me ook evident.

Ik zie mijn geweld niet als zinloos. Ik probeer het altijd zinvol te maken en ik vind dat het mij aardig goed lukt.

neerstekennnnn!!!
Manic_stab_for_Mollinda_by_BurgerBunny.gif

Ik deed helemaal niet soer, dat komt misschien bij sommigen van jullie over omdat jullie k*tkneuzen zijn wanneer het op vechten aankomt. Het type jongeren die NIET kunnen vechten en daarom een ander coping gedrag verzinnen, nl ofwel weglopen ofwel oplossen door te praten. Welke methode je ook verkiest, de ene is echt niet beter dan de andere.

Dat je kan vechten, wil je zeggen dat je het ook doet. En als je niet snapt dat uitpraten of weglopen beter is dan vechten, dan vraag ik me echt af welke mong*len jou hebben opgevoed.

Als jij iemand bent die liever niet vecht, ook goed. Kvind je wel gay, maar goed, das is maar een mening.

Echte mannen slaan anderen op hun bek wanneer hun iets niet aan staat. Vooral hele slimme mannen doen dat. Mannen van een zeer hoge klasse :rolleyes:

Je probeert geweld goed te praten, wat het niet is.
Als een mongooltje je uitdaagt, negeer je hem toch gewoon, ben je ook van ze af.
Ja je noemt het al dat je het leuk vindt, dat vind ik de enige factor die speelt eigenlijk, en dat maakt het zinloos.

Ooit zal het totaal verkeerd uitpakken, tenzij je alleen maar in je stamkroeg komt.

Oja btw: werkgevers vinden het ook fijn als hun werknemers vaak in aanraking komen met vechtpartijen/politie, vooral als je een representatieve functie hebt.

Er is vaak geen enkele reden om te vechten, dus waarom zou er gevochten moeten worden? Ik vermijd een gevecht ook liever, heb gewoon geen zin om mijn tijd te verspillen aan kansloze vechtersbaasjes, laat staan om mijn avond te laten vergallen door zo een zak.

@ keito; Wat is, naar jouw mening, een geldige reden om iemand klop te geven?

Meest voorkomende is iemand waartegen je per ongeluk botst en dat die persoon al direct begint te flippen van: kijk nou toch uit mong**l, etc etc.
Als iemand zo tegen mij gaat reageren nog voordat ik de kans krijg om m'n excuses te bieden, dan gaat die type gewoon eraan.

Dat is echt nr1 reden.

2 weken geleden waren er een paar zatlappen die ons pool game verstoorden, die hebben we ook aangepakt.

Ik vecht nooit zonder reden, maar ik ga ook niet ontkennen dat ik er plezier in uithaal.

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

ik zeg BIJNA!
het gebeurt wel eens, en ik kan me gewoon beheersen.
Al heb ik me wel eens moeten verdedigen.
maar dat doe ik dan ook gewoon, ik ga niet lomp een gevecht op zoeken.
uitgaan moet leuk zijn, lekker feestje bouwen.

Ik zoek nooit een gevecht op, je moet leren lezen marvin

Laatst bewerkt:
Ik kan helaas niet mee praten. Heb nooit gevochten.:(

Dat je kan vechten, wil je zeggen dat je het ook doet. En als je niet snapt dat uitpraten of weglopen beter is dan vechten, dan vraag ik me echt af welke mong*len jou hebben opgevoed.

Echte mannen slaan anderen op hun bek wanneer hun iets niet aan staat. Vooral hele slimme mannen doen dat. Mannen van een zeer hoge klasse :rolleyes:

Ik heb nog steeds niet gehoord waarom praten beter is. Misschien kan jij mij hierin 'enlightenen' enzonn ?

Klasse schmasse zeg ik altijd maar.

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

Ik kan helaas niet mee praten. Heb nooit gevochten.:(

Jij bent geen allochtoon!

Meest voorkomende is iemand waartegen je per ongeluk botst en dat die persoon al direct begint te flippen van: kijk nou toch uit mong**l, etc etc.
Als iemand zo tegen mij gaat reageren nog voordat ik de kans krijg om m'n excuses te bieden, dan gaat die type gewoon eraan.

Dat is echt nr1 reden.

Oke, niet dat ik van dat soort driftkikkers hou maar zal in eerste instantie wel gewoon weglopen in zo een situatie, zie zelf geweld niet als oplossing voor zo'n situatie..

Oke, niet dat ik van dat soort driftkikkers hou maar zal in eerste instantie wel gewoon weglopen in zo een situatie, zie zelf geweld niet als oplossing voor zo'n situatie..

Inderdaad, meestal als je ze aankijkt zijn ze alweer stil :p

Je probeert geweld goed te praten, wat het niet is.
Als een mongooltje je uitdaagt, negeer je hem toch gewoon, ben je ook van ze af.
Ja je noemt het al dat je het leuk vindt, dat vind ik de enige factor die speelt eigenlijk, en dat maakt het zinloos.

Ooit zal het totaal verkeerd uitpakken, tenzij je alleen maar in je stamkroeg komt.

Oja btw: werkgevers vinden het ook fijn als hun werknemers vaak in aanraking komen met vechtpartijen/politie, vooral als je een representatieve functie hebt.

Als het leuk is en die jongen verdient het, waarom zou ik dan juist NIET vechten ? Waarom zou ik sommige types ongestraft hun asociaal gedrag toelaten ? Nope, ik heb zelfvertrouwen genoeg om te vechten en dat zal ik ook gewoon doen. Ik houd er niet van om iemand ongestraft te laten, dus negeren is voor mij geen optie.

Tuurlijk zal het ooit mogelijk verkeerd uitdraaien, maar goed, die risico neem je voor lief. Als dat je reden is om niet te vechten, dan vind ik je een angsthaas.

Je andere argument vind ik eigenlijk ook bizar. Stel, dat je werkgevers het niet zo erg vonden dat je vocht en dat vechtene en klein risicio inhoudt, zou je dan wel vechten ? Indien ja, wat maakt jouw dan beter dan ik ? Indien nee, waarom geef je dan dergelijke argumenten ?

Zelf ben ik student en mijn strafblad is clean. Goed, voor een bloedneus ofzo gaan ze niet meteen de flikken erbij halen. Het is niet zo dat ik kungfu doe en nekken breek in het uitgaansleven. Je niet teveel misleiden door 'marvin'

---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:25 ----------

:sad:

Schande voor de sport:(

Ik ga er maar van uit dat je geen wedstrijden doet, gefrustreerd ventje.

Ik niet. Mijn maat wel en hij is m'n sidekick in het uitgaansleven. Kga zijn naam niet geven, want tegenwoordig is internet serious business!

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:27 ----------

Praten veroorzaakt geen letsel. Het is toch niet te geloven dat ik een 22 jarige hier sta uit te leggen waarom vechten niet goed is :roflol:

Oh ok.

Ben je bang van een klein beetje letsel enzonn ? Wat voor types waren u ouders ? John lennon en Yoko ono ?

Laatst bewerkt:
Als het leuk is en die jongen verdient het, waarom zou ik dan juist NIET vechten ? Waarom zou ik sommige types ongestraft hun asociaal gedrag toelaten ? Nope, ik heb zelfvertrouwen genoeg om te vechten en dat zal ik ook gewoon doen. Ik houd er niet van om iemand ongestraft te laten, dus negeren is voor mij geen optie.

Tuurlijk zal het ooit mogelijk verkeerd uitdraaien, maar goed, die risico neem je voor lief. Als dat je reden is om niet te vechten, dan vind ik je een angsthaas.

Je andere argument vind ik eigenlijk ook bizar. Stel, dat je werkgevers het niet zo erg vonden dat je vocht en dat vechtene en klein risicio inhoudt, zou je dan wel vechten ? Indien ja, wat maakt jouw dan beter dan ik ? Indien nee, waarom geef je dan dergelijke argumenten ?

Zelf ben ik student en mijn strafblad is clean. Goed, voor een bloedneus ofzo gaan ze niet meteen de flikken erbij halen. Het is niet zo dat ik kungfu doe en nekken breek in het uitgaansleven. Je niet teveel misleiden door 'marvin'
?

Dat angsthaas verhaal vind ik wat belachelijk, iedereen heeft een ander karakter, ik kan mezelf heel goed beheersen en je moet het wel heeeeeeeel bont maken om mij boos te krijgen.

Maar van werkgevers, ik weet niet wat voor werkgever jij hebt/zal hebben, maar als je een beetje goede functie hebt vinden ze het niet zo fijn als je bekend staat als vechtersbaas.
Daarom zei ik ook een representatieve functie, dus als je met klanten omgaat etc. Weet niet zeker of het het goede woord is, maar goed.

Dat angsthaas verhaal vind ik wat belachelijk, iedereen heeft een ander karakter, ik kan mezelf heel goed beheersen en je moet het wel heeeeeeeel bont maken om mij boos te krijgen.

Maar van werkgevers, ik weet niet wat voor werkgever jij hebt/zal hebben, maar als je een beetje goede functie hebt vinden ze het niet zo fijn als je bekend staat als vechtersbaas.
Daarom zei ik ook een representatieve functie, dus als je met klanten omgaat etc. Weet niet zeker of het het goede woord is, maar goed.

Als het hier gaat om karaktertrekken (en ik geloof dat vechten vaak een uitkomst is van iemand's karaktertrek) waarom discussieren we dan ?

Ik weet wat je bedoelt btw. Ik ambieer wel een carriere, dus op een gegeven moment zal ik extra moeten oppassen op m'n gedrag natuurlijk. De enige reden dat ik niet zou vechten is dan niet dat ik het zinloos zou vinden, maar puur om carrieregerelateerde redenen. Ik zie dan wel welk positie ik dan inneem. Dat is nog 3-4 jaar. Als ik...nee wanneer ik doctoreer (:D), dan duurt het nog iets langer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven